Jump to content
Croowab

Torowanie - podstawowe przygotowanie….

Recommended Posts

Na torze na pewno kilka osob z forum bylo a nawet ciagle toruja.

Wydawalo by sie, ze kazdy zna podstawy aby moc bezpiecznie szybko pojechac.

Dla jednego to bedzie jakas dobra opona a dla innego typowy slick, koce i caly sprzet i mechanicy…

Ale sa tez tacy co wpadaja raz na kilka lat na tor… przygotowanie to .. po prostu przyjazd na tor. Skoro moto dojechalo to jest odpowiednie;)

No i taki jeden wpadl na Poznan w miniony piatek na „slickach” z 2011 roku…

7ea8ee65edba.jpg

Efekt?
1.59 w 1 sesji..
a opony??
”no troche sie slizga”
 
po zminie tylko tylu na jakis inny wynalazek 1.53…
czyli szybciej niz kolega na ducati v4 na typowych slickach…
 
takze, jak ktos mysli, ze na tor to trzeba nie wiadomo czego to…  na tej oponie z wystajacymi drutami mozna jeszcE pojechac… dodam tylko, ze bylo ok 15stopni i pochmurno
 
p.s. Moze powinno byc „przy piwie” …
  • Like it! 3

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może dobrze znał Tor i ogarniał Sprzęt ……… jak widać po czasie reszta musi sie duuuużo jeszcze nauczyć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najważniejszy jest 'kierownik' .Maszyna rzecz drugorzędna, to 'tylko' dodatek 😉

Dobry kierowca to i z dziesięcioletnich slicków wyciśnie ostatnie cytryny, a i w samym deszczu. Wiem, widziałam co poniektórzy wyprawiają, niekoniecznie w Poznaniu..


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druty trzymały kiedyś nie było takiego wyboru opon i jeździliśmy na czym kto miał. Zdarzały się tez dość często dętkowe opony. Uwierz, że czasy nie były gorsze.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś opony z innej były gliny.

Edited by Natalia Cattiva

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano były …. czy na Moto czy na Auto ……


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croowab sprawdź co Krzemień dziś pisał o motórach 😛 nie pakować kasę w motóry, tylko w treningi.  Ale 1.59 na dzień dobry, jeśli był pierwszy raz na Poznaniu, na tych oponach, to szacun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus maria, to musi jakiś ciężki przypadek skąpstwa i pyrostwa na takich oponach jeździć 😉

 

W dniu 4.09.2021 o 21:55, przemek96 napisał:

Croowab sprawdź co Krzemień dziś pisał o motórach 😛 nie pakować kasę w motóry, tylko w treningi.  Ale 1.59 na dzień dobry, jeśli był pierwszy raz na Poznaniu, na tych oponach, to szacun...

eee tam, fajny motór jest fajny i fajnie jest taki mieć

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/4/2021 at 8:58 PM, Croowab said:

”no troche sie slizga”

 

Wszystko jest w głowie. Znać podstawy to nie wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Bimbak napisał:

Jezus maria, to musi jakiś ciężki przypadek skąpstwa i pyrostwa na takich oponach jeździć 😉

 

eee tam, fajny motór jest fajny i fajnie jest taki mieć

Bo typ z poznania (okolic) a wiadomo, ze to skapiradla 😁


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Croowab napisał:

Bo typ z poznania (okolic) a wiadomo, ze to skapiradla 😁

Z naturą nie wygrasz.

Generalnie to druty są bardziej przyczepne niż się niektórym wydaje. Do momentu aż nie są. Wtedy można tor z lotu ptaka oglądać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2021 o 20:58, Croowab napisał:

dodam tylko, ze bylo ok 15stopni i pochmurno

No tak, tylko na Poznaniu to masz odpowiednią mieszankę asfaltu i tam opony się nagrzewają (i ździerają) w trymiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś na Radomiu Rinas to miał druty nie na środku ale całe boki 😀

Identyczne czasy jak moje. Pierwszy raz na Poznaniu 1.59. Na drugi dzień 1.53. 

Bez owiewek. Na prostej to mnie wyprzedzali jakbym w miejscu stał. 10 letni superbike pro z tyłu. Bez kocy, twardy jak kamień. Przód Racetec k3 z 2013. Sety tak nisko że non stop iskry. 

Nie pamiętam żebym kiedykolwiek tak dobrze się bawił na moto. 


Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...