michoa Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 no jw wymiana doświadczeń spostrzeżeń na długie zimowe wieczory :D ja jeździłem 2.0 8v kombi , ciężkie , długie , tragicznie się parkuje , bokiem lata lepiej od poloneza , ale ścigać się może z starem z węglem i generalnie nie jedzie , za to dosyć sporo pali ale kombi jest bardzo ładowane ( prawie maluch do środka wjeżdża ) i tanie w utrzymaniu bo 2.0 8v opla jest prawie jak 1.6 -nie jedzie i dlatego się nie psuje :D no i dobre auto do przyczep , duże masy na haku ( kombi 2.0 8v napewno mogła ciągnąć niehamowaną 750kg a z hamulcem chyba 1800kg ale dokładnie nie pamiętam ) no a myślę o 2.5 v6 :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Pomyśl o 3.0 MV6. Na miasto faktycznie nieporęczny i z tym silnikiem opierdoli 15l, ale za to w trasie przy prędkościach przelotowych rzędu 180-200 km/h spalanie nie przekroczy dyszki. OC też będzie drogie, ale jedzie się tym pięknie :) Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) I na cholerę ci taki autobus? Masz żonkę, trójkę bachorków i rotwajlera, jedziesz na wczasy do bułgarii i potrzebujesz stodoły na kołach?Kup sobie hatcha z jadem i będziesz miał zabawę a nie rozklapiałą kanapę w gazie.A i przed zakupem skalkuluj sobie wymianę rozrządu w V6 z pompą wody i jeszcze może wymianę czterech sond lambda tak na początek. Edytowane 2 Listopada 2018 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Kurła...Gdzie w PL polecisz z taką prędkością i jak długo?Dodatkowo zżarty rdzą świerzb po iluś zdarzeniach krajowych i po solidnym dzwonie w DDRze. Sprowadzony jako składak z Penkun.Szczepan klejony z czterech różnych, bitych w inne miejsca.MichuDo kradzieży drewna z lasu bierz t4. :)Pomogłem? :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 T4 to jest najlepszy dostawczak ostatnich lat. Serio. Genialny wóz. Inna sprawa że większość zamęczona już. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Pomyśl o 3.0 MV6.prawdziwych MV6 jest bardzo mało . i ceny maja .... konkretne Kup sobie hatcha z jadem i będziesz miał zabawę a nie rozklapiałą kanapę w gazie.A i przed zakupem skalkuluj sobie wymianę rozrządu w V6 z pompą wody i jeszcze może wymianę czterech sond lambda tak na początek.podobno priorytetem jest napęd na tył więc hatch raczej odpadaSond nie wymieniałem a rozrząd jest ok 80 zł droższy niż do wersji 2.0nieprawda bo 2l 8v pali najwięcej :Dale 3l znowusz ma kiepską opinię odnośnie bezawaryjności , masa jest tych aut z padniętym silnikiem za cenę złomu a słupki są dosyć drogie więc coś musi być na rzeczy a 2.5 v6 jest trwałe i było w calibrach i vectrach więc jest ich więcej ( silników )Miałem 3.0 przez ponad trzy lata . silnikowo nic się z nim nie działo tylko przeszedł na emeryturę bo był zgniły . Ale nie ze starosci tylko dlatego że kiedyś zaliczył dzwona i zgnił cały lewy przód na wylot . reszta się trzymała bez większych dziur czy rudej tak samo po 2000 roku wszystkie złomegi były w ocynku . jeśli nie były walone to jakoś super nie gnijąto zostaje silnik 3.2one weszły po 2000 roku na miejsce 3.0a silnik 2.5 i 3.0 benz to konstrukcyjnie to samodopiero tak samo jak przy silniku 3.0 po zmianach silnik 2.5 zastąpił 2.8 który jest tak samo konstrukcyjnie taki jak 3.2 Edytowane 2 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Pomyśl o 3.0 MV6. Na miasto faktycznie nieporęczny i z tym silnikiem opierdoli 15l, ale za to w trasie przy prędkościach przelotowych rzędu 180-200 km/h spalanie nie przekroczy dyszki. OC też będzie drogie, ale jedzie się tym pięknie :) no wiadomo dla mnie to auto nawet na dzisiejsze czasy jest dosyć luksusowe , kochanka jak wspomina byłego mv6 w automacie to ma mokre suty więc i koszta utrzymania niestety są jak klasy wyższej a nie jak matiza.... Kup sobie hatcha z jadem i będziesz miał zabawę a nie rozklapiałą kanapę w gazie. nie chce żadnego sracza , ma być RWD i koniec ja wiem że dresiki słuchające techna jeżdżą też syfikami ale ja chce RWD bo mam taki kaprys i koniec A i przed zakupem skalkuluj sobie wymianę rozrządu w V6 z pompą wody i jeszcze może wymianę czterech sond lambda tak na początek. tommo no coś za coś , to co całe życie jeździć polonezem bo rozrząd 25 zł ? ile razy ten rozrząd wymieniasz co pół roku ? Gdzie w PL polecisz z taką prędkością i jak długo? u mnie po głównej ulicy miasta jechaliśmy 180 z izo i ziomkiem po browary i na miękko i to caliną 2l 16v co się słabiej garnie od v6 :D fakt że dobrze idzie do tych 180 ale przy v6 to nie jedzie...wiem to było głupie i nieodpowiedzialne ale ..........lubie zapie**alać :D MichuDo kradzieży drewna z lasu bierz t4. :)Pomogłem? a do kradzieży drzewa mam 2 buggy a jak jest grząsko bardzo a chcę coś konkretnego przywieźć biorę s18 z mostem od stara + skrzynia od stara a do niej skrzynią od żuka i przez rzekę jadę z 4 sekwojami które ciągne na łańcuchach ( koła z jodełką od 266 i niezależne hamulce a jak nie pomaga to w skrzynce łańcuchy, pedał w podłogę i 330 z torfu w którym na mosćie siedział wyciągałem ) także żaden pedalski t4 z napędem na przód mi niepotrzebny dziękuje za chęci ale tym razem się nie udało :D ... prawdziwych MV6 jest bardzo mało . i ceny maja .... konkretne mv6 to silnik czy pakiet :D ? bo ja byłem święcie przekonany że to jest silnik a kumpel mówi że to wersja auta bo można dorwać 3l v6 w totalnej biedzie ( korbotronik te sprawy ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Micho...poszukaj sobie tu auta RWD w moich okolicach a kupię i wtedy pomyślisz jak to zabrać...zawsze można wysłać samochód do PL.Na pewno nie będzie miało elementów z przystanku autobusowego i sprężyn z bujanych kaczuszek z placu zabaw.mobile.deautoscout24.comJak zainteresowany jesteś to na messengera podam Ci kod do wyszukiwania koło mnie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) mv6 to silnik czy pakiet :D ? bo ja byłem święcie przekonany że to jest silnik a kumpel mówi że to wersja auta bo można dorwać 3l v6 w totalnej biedzie ( korbotronik te sprawy ) MV6 to cały pakiet - siedzenia + lusterka z pamięciami klimatronik i cała top reszta . Ogólnie max wersja wyposażenia. Potrafi zawstydzić niejedną BMW 5 czy mercedesa E z tamtych lat3.0 nie widziałem w totalnej biedzie . Ale nie mówię że nie byłoMoże wychodziły jakieś wersje "salon polska" :biggrin:Generalnie niemiec jak zamawiał topowy silnik to RACZEJ nie szczędził na wyposażeniuZdarzają się biedne wersje które kiedyś były jakimiś 2.0 8V a ktoś mu zmienił silnikOgólnie ja bardzo miło wspominam omegę 3.0 Edytowane 2 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) prawdziwych MV6 jest bardzo mało . i ceny maja .... konkretneNie bez powodu ceny są wysokie. To jest jedno z aut które biorę pod uwagę jako taki nieśmiertelnik prawdziwej motoryzacji: Wyszukać "igłę", przepłacić za starucha, jeździć do śmierci bez sraczki o cokolwiek. (EGR, DPF, Ad blue czy jak to się pisze, CHWDP i inne podobne pseudo-ekologiczne patenty). Luksus i postęp połączony z zatrzymaniem się w czasie w najlepszym momencie. Edytowane 2 Listopada 2018 przez ZIGGI Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 dokładnie tak jak piszesz . Na tą chwilę mam A6 z 2000 roku z silnikiem 2.8 automat + Quattro i też nie zamierzam tego zmieniać na nic nowszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Nie bez powodu ceny są wysokie. To jest jedno z aut które biorę pod uwagę jako taki nieśmiertelnik prawdziwej motoryzacji: Wyszukać "igłę", przepłacić za starucha, jeździć do śmierci bez sraczki o cokolwiek. (EGR, DPF, Ad blue czy jak to się pisze, CHWDP i inne podobne pseudo-ekologiczne patenty). Luksus i postęp połączony z zatrzymaniem się w czasie w najlepszym momencie. A ja nie wiem skąd to przekonanie, że na starość auto się konserwuje i staje się bezawaryjnym. Takie stare auto nawet jak przestoi w garażu pół życia, wymaga szczególnej troski, wymiany wielu elementow na nowe itd. Pół biedy jak to ma być weekendowóz ale do codziennej tyrki taki stary samochód zamęczy ciągłym dłubaniem i naprawami. Omega nawet jak była względnie nowa nie była jakimś mega niezawodnym sprzętem. Merc czy Audi były znacznie solidniejsze. Taka stara Omega to tylko dla fana marki i turlania się dla przyjemności od święta, nic więcej. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) miałeś ??ja omegą zrobiłem jakieś 40 tys . wymieniłem rozrząd , klocki i jakieś gumy w zawieszeniu i na samym początku przepływomierz bo ktoś założył chiński i chyba ze dwa razy olej w silniku :biggrin:nie dotknąłem świec , skrzyni , tylnych hamulców itpwiem że człowiek go wziął właśnie na swapa - miał swoją 2.0 nie zgniła i poprzekładał co chciałjeździ do dzisiajfakt że audi wygodniejsze ale jeśli chodzi o utrzymanie praktycznie to samo Edytowane 3 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Taka stara Omega to tylko dla fana marki i turlania się dla przyjemności od święta, nic więcej. no to co polecasz ?? tylko odrazu mówię nie chce słyszeć o FWD i dieslu , ma być RWD i benzyna i żadnego kałdi i VW bo mam alergię na vagi -przepraszam stara bo stara ale operujemy budżetem maks 10 tys zł co ty chcesz za rocznik w tej kasie kupić ? za 10 tys kupuje się przyzwoitą ( może nie idealną ) mv6 a śmicia do kręcenia się pod lidlem kupuje się za 2-3 tys ( za 2300 sedan 2.5 v6 z pospawanym dyfrem tylko że bez gazu , co w tej cenie lepszego do okrążania latarni kupisz , e36 1.6 serie w sedesie ? ) .........mv6 zaczynają się od 5 tys ja chciałbym manual więc ciężej bo większość 3l jest w automacie .... Pół biedy jak to ma być weekendowóz ale do codziennej tyrki taki stary samochód zamęczy ciągłym dłubaniem i naprawami. ja dzisiaj polonezem za 1500 zł zrobiłem 500km , nawet nie wiem jak wygląda od spodu ale fakt wody do chłodnicy i oleju dolewałem to są te ciągłe naprawy ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) jeśli masz awersje do VAGa to może jeszcze mercedes ??np slk clk czy okular ??(ale okulary gniją na potęgę pozostałe trochę mniej )silniki z kompresorem dają się mega podkręcić :biggrin:jeśli chodzi o omegę to zajrzyj tuhttp://forum.omegaklub.eu/ Edytowane 3 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.