Skocz do zawartości

Co kupić powracając na 2oo?


Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

 

Jest plan, żeby po 7 czy tam 8 latach wrócić na 2oo.

 

Wcześniej śmigałem na CB SevenFifty i VTX 1800.

 

Szukam czegoś uniwersalnego, ale bardziej nastawionego na turystykę, niż jazda po mieście po przysłowiowe bułki. Na chwilę obecną myślę o dwóch modelach, w sumie różnych, ale jednak spełniających raczej oczekiwania.

 

Pierwszy z nich to BMW 1200GT, drugi to CBF 1000. Na takim BMW siedziałem i mieszczę się na styk z kolanami (mam 196 cm wzrostu), na CBF nie, ale jak na Seven Fifty dało radę, to tutaj chyba gorzej nie będzie?

 

Co do samych sprzętów, to takie BMW bardziej mi się podoba, ale znów opinie mają różne, a CBF zazwyczaj same pozytywne no i jest dylemat, bo serce mówi BMW, a rozum CBF.

 

 

Tutaj pytanie do Was, jaka jest wasza opinia na temat tych sprzętów, a może jeszcze by warto spojrzeć na coś innego? Do hondy mam sentyment i to dość uzasadniony, bo SevenFifty pomimo wieku nie robiła mi zupełnie problemów.

 

Doradźcie coś!

 

 

A no i budżet wiadomo, najchętniej to bym wziął nowy z salonu za 1000 zł, ale tek się nie da. Powiedzmy okolice 20k PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być tylko do jeżdżenia to kilofazer. Taki narząd uniwersalny, solidny i nie zabije kieszeni

A jak chcesz taniej, ale szlachetny klasyk i trochę czasu w garażu to popatrz na Hondę XX.

A jak Ci się podobała sevenfifty to owszem, albo CBF1000, ale jest też.... ;) CB1300! Oj, fajne moto, fajne...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Twoich gabarytach to raczej GS 1200 adventure , no ale to jest tylko takie moje glosne myslenie ;)

 

Duży GS w wersji ADV za 20 kPLN? To chyba łatwiej wygrać w Lotto... ;)

Poza tym, to inny typ moto.

Edytowane przez biblo
Pozdrawiam,
Jacek
__________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC|
Forum powinno być jak Media Markt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szukam czegoś uniwersalnego, ale bardziej nastawionego na turystykę, niż jazda po mieście po przysłowiowe bułki.

Nie ma nic bardziej uniwersalnego jak enduro turystyczne.Na autostradzie super , a w ciezkich warunkach drogowych tez daje rade.

 

 

Duży GS w wersji ADV za 20 kPLN? To chyba łatwiej wygrać w Lotto... ;)

Poza tym, to inny typ moto.

Sorry , nie doczytalem :blush: .To moze starszy model np. 1150

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze VFR 1200 ale to tak trochę na granicy budżetu i może tych 3 - 4 tysiaków braknąć.

 

VFR 1200 do Goscia o wzroscie 196cm ? :huh: :wink: Ja jestem nieco nizszy :) 190cm. mimo to po okolo 100 km odeszla mi ochota na zakup tego cuda.Nie powiem , ten sprzet jest super , ale nie do kierownika o takim wzroscie :wink: a jesli juz VFR 1200 , to powiedzialbym crosstourer,no ale ................... :wink:

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hoho kogo ja tu widzę, Piotr wraca do jazdy :)

BMW K 1200 GT ma z tego co pamiętam regulowaną kanapę jeśli chodzi o wysokość, są dostępne 3 wysokości,co ma przełożenie na położenie kolan i komfort jazdy. Więc sprawdź to, może miałeś ją za nisko ustawioną. Sprzęt generalnie świetny, ale ma wady, np. wrażliwy na jakość paliwa, z tego co kojarzę ma czujnik spalania stukowego, który lubi się zapalić podczas tankowania Pb 95. Sprawdź forum użytkowników motocykl BMW, to kopalnia wiedzy na temat tych sprzętów.

Jest tam osobny dział poświęcony serii K. Pozatym sprzęt jest mocarny i mało dość pali, wygodniejszy i szybszy od CBF. Droższy w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się w ogóle nie zastanawiał nad wyborem jeśli moto ma być użytkowane jako turystyk. K1200GT nadaje się do tego zdecydowanie lepiej. Zakładam jednak, że za te same pieniądze CBF1000 będzie dużo młodsze a tym samym z mniejszym przebiegiem. Poza tym tak jak ktoś wyżej wspomniał CBF zapewne tańsza w eksploatacji. To praktycznie jedyne atuty CBF. Nie myślałeś nad FJR albo kawą GTR?

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...