Jump to content

Recommended Posts

Obiektywny nie będę bo nie znalazłem lepszego dla siebie choć próbowaliśmy

 

1a5897bcca557af8087d062c27b4c998.jpg

21b423237690679f2aac3b39f9a6e845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 20 tysi idzie wyrwać GSa??

Swojego bym za tyle nie oddał, zresztą co mógłbym kupić zamiast. Skoncentrowałem się na tym co kupić a nie za ile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 20 tysi idzie wyrwać GSa??

Idzie znaleźć, ale będzie raczej goły, bez kufrów, osłon, gmoli...

 

Marku, ładny przebieg

U mnie 180

 

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Edited by żużu77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam od miesiąca CBF1000 '06. Ochrona przed wiatrem jak w nakedzie. Przy Twoim wzroście sprawdź czy kolana się zmieszczą - u mnie przy 183cm mam po centymetrze luzu do narożników owiewki. Poza tym kapitalny motocykl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz tanie w eksploatacji, niezniszczalne, mało palące i dobre dla twojego wzrostu to pomyśl nie o K12 (bo jest drogie w serwisie) ale o R 1150.

Boxer, mało pali, z rozrządu tylko regulacja, suche sprzęgło, pancerna skrzynia, wał i przekładnia główna lepszej konstrukcji jak w 1200...

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Odkopię trochę temat, bo szukam turystyka pod siebie i plecak.

Powiedzcie jest sens brać 14 letnie R1150

50.000 km, rok gwarancji. 22 tys zł.

Czy w tych pieniądzach szukać czegoś młodszego? Wiadro1000? Vfr 1200?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy, czego szukasz.

Jak byś był świadomy zalet i wad starszych maszyn, to jest sens.

Jak moto ma być do pokazania się przed kolegami, to szukaj młodszego.

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy, czego szukasz.

Jak byś był świadomy zalet i wad starszych maszyn, to jest sens.

Jak moto ma być do pokazania się przed kolegami, to szukaj młodszego.

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Nieee, czasy gdy pokazywałem dawno mam za sobą :D

Najwyżej będę mieć wydatki, bo zdradzę japonię ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widze dlaczego mialbys miec wydatki, wlasnie kupilem 22 letnie K75S w ladnym stanie z przebiegiem 83 tysie, wsiadlem i jezdze.

Od tygodnia zrobilem 600 km jezdzac po miescie i w weekendy i dziala idealnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy wkoło mi marudzi, że to awaryjna marka. Muszę się sam przekonać. Dam znać jak kupię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bzdury z dwurury.

Co tam ma byc awaryjnego ?

Ooooooo ABS, u mnie calkowicie zdemontowany.

Jak chcialem kupic R1100 / 850 na przejazdzki po Polsce w czerwcu to wszystkie mialy walniety ABS, bez czego nie przejdziesz TUV.

R1150 nowsze wiec jeszcze powinien dzialac, zreszta w Polsce nie jest pewnie wymagany.

Do tego ma para i telelever wiec nawet zuzycie wielowypustow zostalo wyeliminowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS psują użytkownicy, mniej lub bardziej świadomie...

Podstawa, to regularna wymiana płynu. Koniec.

Druga sprawa dotyczy samej zasady działania pompy (a już z wspomaganiem elektrycznym w ogóle).

Mój ABS ma 183 tys i działa od 2005 bez grzebania. Więc można.

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...