Jump to content

Recommended Posts

Jak chcesz tanie w eksploatacji, niezniszczalne, mało palące i dobre dla twojego wzrostu to pomyśl nie o K12 (bo jest drogie w serwisie) ale o R 1150.

Boxer, mało pali, z rozrządu tylko regulacja, suche sprzęgło, pancerna skrzynia, wał i przekładnia główna lepszej konstrukcji jak w 1200...

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz tanie w eksploatacji, niezniszczalne, mało palące i dobre dla twojego wzrostu to pomyśl nie o K12 (bo jest drogie w serwisie) ale o R 1150.

Boxer, mało pali, z rozrządu tylko regulacja, suche sprzęgło, pancerna skrzynia, wał i przekładnia główna lepszej konstrukcji jak w 1200...

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

 

Zgadza się. Jeździłem kilka sezonów 1150 RT, sprzedałem z przebiegiem około 125 tys km. Rozrząd? Nawet palcem nie dotykałem. Spalanie w trasie z full bagażem (3 pełne kufry i rolka 50 litrów z tyłu) do 5,5 litra /100 km przy normalnej jeździe. Pilnować jedynie oleju i zaworów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz w jaki sposób pilnowałeś zaworów skoro nawet palcem nie dotknąłeś rozrządu :)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się w ogóle nie zastanawiał nad wyborem jeśli moto ma być użytkowane jako turystyk. K1200GT nadaje się do tego zdecydowanie lepiej. Zakładam jednak, że za te same pieniądze CBF1000 będzie dużo młodsze a tym samym z mniejszym przebiegiem. Poza tym tak jak ktoś wyżej wspomniał CBF zapewne tańsza w eksploatacji. To praktycznie jedyne atuty CBF. Nie myślałeś nad FJR albo kawą GTR?

 

Pozdr.

F.

GTR spoko fajny sprzęt. Ja osobiście mając 5 cm mniej potrzebowałem tylko zmiany szyby. Seria, jak by jej nie ustawić, powodowała w trasie nieznośny huragan i chęć popełnienia seppuku ;)

Ale po zmianie i dodaniu deflektora sprzęt perfekcja... Tutaj początki seryjne:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/e4a4bd80992c00f3


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTR spoko fajny sprzęt. Ja osobiście mając 5 cm mniej potrzebowałem tylko zmiany szyby. Seria, jak by jej nie ustawić, powodowała w trasie nieznośny huragan i chęć popełnienia seppuku ;)

Ale po zmianie i dodaniu deflektora sprzęt perfekcja.

Moge tylko potwierdzic ta wypowiedz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz w jaki sposób pilnowałeś zaworów skoro nawet palcem nie dotknąłeś rozrządu :)

Nie widzę związku opowiadaj ;)

 

GTR niezły, szybki. Dla mnie mniej wygodny niż K 1200 / 1300. Pozycja za sterami nie pasi mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki gabaryt masz?

Bo ja praktycznie taki jak Kolega... i ten motocykl jest bardzo wygodny...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTRa zrobilem juz w jednym kawalku okolo 1400 km ,oczywiscie z malymi przerwami na zatankowanie itp.Przecietnie 10min przerwy.Po dotarciu na miejsce i rozbiciu namiotu tj.okolo 1 godz. zrobilem sobie jeszcze wycieczke turystycznokrajoznawcza po Mazurach , tak ze ja nie moge powiedziec ze ten sprzet jest niewygodny.

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo nie jest... ja z Kobitą robiłem trasy po tysiąc dziennie (ponad) i jakoś ani ona, ani ja nie narzekaliśmy na niego... Szczególnie jak kufer z tyłu był przypięty i nie musiała mi wisieć na plecach ;).

Mówię, jak nie lubię kredensów, tak GTR mi strasznie odpowiadał.


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obiektywny nie będę bo nie znalazłem lepszego dla siebie choć próbowaliśmy

 

1a5897bcca557af8087d062c27b4c998.jpg

21b423237690679f2aac3b39f9a6e845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 20 tysi idzie wyrwać GSa??

Swojego bym za tyle nie oddał, zresztą co mógłbym kupić zamiast. Skoncentrowałem się na tym co kupić a nie za ile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...