Skocz do zawartości

KTM LC4 400 manual/service/owners


Rekomendowane odpowiedzi

No i nawet mi zebralo sie na amory.. niebawem Ballentines day etc :) stad pomysl zalozenia tematu poswieconego nowemu obiektowi westchnien.. LC4 /400, ponizej manual..

 

https://mega.nz/#!M0ZiWLSC!Vyd4qXCrh2Tc7e5buYxNsgMiGwBoIw6p_KBp0qrQzZs

 

Jesli ktos obcowal z tym modelem chetnie poczytam.

 

 

post-84427-0-35677700-1518461551_thumb.jpg

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tragedia nic do tego nie ma

cylindry elko tylko oryginał , tłoki mahle tylko oryginał , korba od 620 nie pasuje i tylko oryginał , koszty utrzymania wyższe niż cr500 bo jak się coś sypnie to serwis ktm który do tego nie produkuje części do motocykli starszych niż 10 lat i nawet oni mogą mieć problem coś załatwić :D stare purchawy styrane gaźniki dellorto , pali jak smok i nie jedzie wycierają się przepustnice , starter pod prąd i problemy z deko odpalanie horror....

 

SC jeszcze ale to wygląda na jakieś motane gs więc wagowo średnio mocą też nie grzeszy , wygląd kwestia gustu to co kto lubi :D

kupowanie takiego motocykla teraz to brutalne sado macho dla mnie coś jak kupić teraz wr400f albo te610 bez pompy oleju , delikatny motocykl bez części ....... 10 lat temu jak nic nie było a xr600 czy 400 kosztowały nieludzkie sumy to miało sens ale teraz ?

 

chyba że powiesić na ścianę bo jeździć bym nie chciał :D

 

ja to pamiętam temat z tym w roli głównej na forum jak ktoś miał problem z korbą nie mógł dostać i wbili tuilejkę i korba pękła i silnik w kontener , to było naście lat temu i nie było korby a teraz ?

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi się kolejka wydłużaaa :P Gratuluję i czekam na karnioszkę, opić trzeba!

Dziekuje :)

Nic Ci sie nie wydluza, w warsztacie kazdy ma swoj czas i swoje miejsce, nie ma przeskakiwania kolejki.

 

tragedia nic do tego nie ma

cylindry elko tylko oryginał , tłoki mahle tylko oryginał , korba od 620 nie pasuje i tylko oryginał , koszty utrzymania wyższe niż cr500 bo jak się coś sypnie to serwis ktm który do tego nie produkuje części do motocykli starszych niż 10 lat i nawet oni mogą mieć problem coś załatwić :D stare purchawy styrane gaźniki dellorto , pali jak smok i nie jedzie wycierają się przepustnice , starter pod prąd i problemy z deko odpalanie horror....

 

SC jeszcze ale to wygląda na jakieś motane gs więc wagowo średnio mocą też nie grzeszy , wygląd kwestia gustu to co kto lubi :D

kupowanie takiego motocykla teraz to brutalne sado macho dla mnie coś jak kupić teraz wr400f albo te610 bez pompy oleju , delikatny motocykl bez części ....... 10 lat temu jak nic nie było a xr600 czy 400 kosztowały nieludzkie sumy to miało sens ale teraz ?

 

chyba że powiesić na ścianę bo jeździć bym nie chciał :D

 

ja to pamiętam temat z tym w roli głównej na forum jak ktoś miał problem z korbą nie mógł dostać i wbili tuilejkę i korba pękła i silnik w kontener , to było naście lat temu i nie było korby a teraz ?

Wszystko jest, tylko trzeba wiedziec jak i gdzie. Nie marudz juz bo Ci kozy wygasna :)

Tak miocha wiem, ze twoje sprzety smigaja najlepiej i czesci leza na ulicy :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zapodaj gdzie i jakie ceny bo kumpel niedawno na to samo się napalał może jestem w błędzie ....

 

serio jestem ciekaw bo 10 lat temu to był bardzo problematyczny motocykl ze znalezieniem gratów ale widocznie stał się tak zajebisty że wznowili produkcję :D tłok i gar wiem że były oemy jak kumpel chciał swojego remontować ale ktm kazał 2 tygodnie czekać i ceny totalnie z innej galaktyki ale na korbę ręce rozłożyli ........

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok zamiennik lekko ponizej 6 stów.

Zawory ori po dwiesta.

Korba dostepna... w zamienniku 6 stówek.

Korba i tłok w ori dostepne również...

 

Przepustnica ma problem bo sie pod sruba regulacji wolnych obrotów wystukuje.

Kołek z mosiadzu zalatwia sprawe - 15 minut roboty... moglem dac stalowy, ale po co ma tam korodowac...

 

Ciezko uszczelnić pod srubą komore plywakową i se pokapuje, ale spokojnie... nowa uszczeleczka fibrowa powinna pomóc.

Odpala od strzała.. czy zimny, czy ciepły.

Przepustnica może sie wyrabiać jak sie dzwigni akceleratora nie smaruje.

Ten gażnik to pozadna robota tylko sama konstrukcja kuleje troche, niedorobiona jak na wlochów przystało - cos a'la Alfa Romeo 156 V6

No i przestał ze 3 lata w szopie to troche mu sie gaznik zasyfił...

 

Sruba od tylnego amora była wykrecona co dało luz na kole w granicach 6 centymetrów, co właściciel potwierdził, że miał tam luz jak byk... wiec niby zawias do roboty....

Po dokreceniu czuć ze sucho, a luz zniknął.

Naped nowy... przód suchy, koła proste...

 

Aku był martwy.

Prostownik stwiedził, że amen.

Piec razy go tak smyrałem pradem, az odżył.

Po naładowaniu test przeszedł na 80%.

Normalnie, az uwierzyc nie mogłem...

Teraz kreci jak głupi. Firma Banner... czy jakoś tak...

Prostownik Optimate PRO-S.

 

 

Kiera nisko - fakt.

chu*owo sie lata na stojaco...

Niwy ile to podnieść? 25mm?? Może być??

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie żyć. Wpadła w dobre ręce więc tym bardziej. Gratki Natka.

Wielkie dzieki :)

'Dobre' to malo powiedziane..

Ja juz jestem zadowolona :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ten gażnik to pozadna robota tylko sama konstrukcja kuleje troche, niedorobiona jak na wlochów przystało - cos a'la Alfa Romeo 156 V6

No i przestał ze 3 lata w szopie to troche mu sie gaznik zasyfił...

 

gówniana jak każde dellorto włosi to roibią dobry makaron i bunga bunga a motoryzację to powinni zostawić japończykom i niemcom -taki znak zorro nudny do bólu ale fiat mógły się od niego bezawaryjności uczyć :D

 

sam coś o tym wiem mam piaggio i kaszlaka , do kaszlaka polskie części rzemieślnicze to jeszcze ale włoski magnet marelli to jest dramat.....

 

owszem sprzęt z tymi gaźnikami jest jadowity ale one są tragiczne jakościowi coś jak chińszyzna.......fakt można go zastąpić tm40 tylko że parę zł kosztuje .....

 

Tłok zamiennik lekko ponizej 6 stów.

Zawory ori po dwiesta.

Korba dostepna... w zamienniku 6 stówek.

Korba i tłok w ori dostepne również...

 

daj jakiegoś linka serio , bo ja kumplowi tą paść odradziłem ( nie ten konkretnie ale napalił się na lc4 i trafił jakiegoś 400 za grosze ) będzie człowiek wiedział na przyszłość......

 

 

Aku był martwy.

 

czyli to najbardziej pedalska wersja egs , toć taki xt z napisem ktm .......było brać 620SC chyba że serio jakiś hajs śmieszny albo chodziło żeby tego nie kopać z lewej :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miocha - znamy już Twoje zdanie - z którego wynika, że trzeba kupić Hąde i tylko Hądę. :)

 

Odnosnie cen cześci - to sa ceny ogólnodostepne znalezione w jakims tam warsztacie (nawet nie wiem w którym bo Natka to ogarnia)- czyli zawyżone.

Szukamy jeszcze czegoś taniej, po hurtowniach w Europie.

Bo wychodze z założenia ze jak to lezy na półce w normalnym warsztacie w PL.To w hurcie za zachodzie powinno być taniej.

Na razie nie ma mowy o jakimkolwiek grzebaniu w nim, bo sa pilniejsze sprawy, wiec czasu jak lasu na ogarnianie tematu.

 

 

"albo chodziło żeby tego nie kopać z lewej :D " - z prawej chyba powinno być... :D

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...