Skocz do zawartości

Opony potorowe dla amatora ?


Antek#96
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim !

 

Mam do Was pytania o oponach torowych.Jestem amatorem i w sezonie 2018 bede torował na swojej 600.Wiadomo ze najgorsze są koszta opon i stwierdziłem żeby nie dokładać dużo do "interesu" będę jeździł na oponach potorowych,używanych.Czy to dobry pomysł żeby kupować opony potorowe,np.supercorsy bądź inne na tym samym poziomie?Na ile starczają takie używane opony?Czy warto patrzeć na dane o oponie jakie podają sprzedawcy np. Z allegro ze opona ma na środku 4,3mm bieżnika.Czy to jedt dużo ?Ile musi mieć mm bieżnika na bokach opony żeby oba sprawowała się dobrze w warunkach torowych?prosze o odpowiedzi i z góry dziękuje :)pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potorowe na tor? :blink:

Potorówki kupują Ci co latają po prostej bo właśnie zostaje dużo mięsa na środku opony ale niwiele na bokach..

Lepiej się toruj z dobrymi nowymi szosowymi.

Poczytaj temat opony po raz enty.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po primo z allegro nie kupuje się opon, po drugie sprzedawane są opony raczej słabsze niż lepsze nawet te prosto z toru.

Lepiej kupować w DE.

Lepiej w DE ? Mógłbyś mi wyjaśnić co to jest ? czyli jednak na oponach nie da rady zaoszczędzić $$$...

Edytowane przez Antek#96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DE to Niemcy. Można brać opony na torze np po wyścigach lub na samych Speed Day'ach, widzisz co bierzesz. Ja jeździłem na nowych, ale leżankach, na moje jazdy to było aż nadto, lepiej wydać kasę na jakieś szkolenie niż opony z najwyższej półki...

Edytowane przez przemek96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach