Vargen Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Siema,jestem posiadaczem r1 rn04 od początku tamtego sezonu, sprzęt był kozacki, mocy miał dużo, jechał ładnie prosto, dwójka wszystko ok, troche brał ojelu(16 lat sprzęt). Od jakiegoś czasu zaczęło dziać się coś dziwnego, nie powiem że przez ten czas nie był troszkę katowany na kole i zakrętach. Od jakiegoś czasu sprzęt nie chce jechać z niskich obrotów, tak jakby nie dostawał paliwa na wszystkie cylindry, na gorącym nie chciał palić z rozrusznika(tylko na pych). Oddałem do mechanika, wyczyścili gaźniki ultradźwiękami, ustawili zawory(3 były skasowane). Kompresja 8-9 na cylindrach na zimnym, próby olejowej nie robili. Świece zmieniane na początku sezonu, na irydowe. Zamówione cewki na podmianę do sprawdzenia.Pomóżcie :( Sezon się kończy a ja dopiero 2000km zrobiłem Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Vargen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Przecież sam sobie odpowiedziałeś:Kompresja 8-9 Minimum, to 13,5standard 14,5 Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Pytanie czy silnik się kończy czy może powypalało zawory od podparcia. Próba olejowa coś by powiedziała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vargen Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Przecież sam sobie odpowiedziałeś: Minimum, to 13,5standard 14,5 Kolego 16 lat temu po wyjeździe z fabryki. 10 do super stan. Obawami są tak jakby silnik nie dostawał paliwa na wszystkie gary, czasami dziwnie traci moc na jakiś czas i nagle odzyskuje.. Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Skoro tak uważasz to oddaj go do DOBREGO majstra od gaźników. Podkreślam DOBREGO a nie takiego, co wyczyści i ustawi pod fabryczne wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 "Specjalista prosi o poradę" :lalag: Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vargen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Dodam jeszcze że często dzieje się tak, że naciskam przycisk rozrusznika, a tu nic, nawet nie drgnie, nie słychać przekaźnika, nic. Na pych normalnie... Miał ktoś taki problem? Akumulator kupiony i założony w tym sezonie(yasua). PS. Jeszcze jedna rzecz, raczej tak to nie powinno być, ale jak odpiąłem gumowy wąż odmy dochodzący do airboxa(tylko jeden) to leciała z niej jakby mieszanka ze spalinami :O Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez Vargen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Sprawdź czujnik nóżki Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vargen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Odpalałaby na luzie i z ze sprzeglem, ale sprawdze Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Stara instalacja z zasniedzialymi wtyczkami i czujnikami powoduje ze nie ma kontaktu na rozrusznik, mozliwe ze zasniedzialy jest caly srodek przelacznika po prawej stronie kierownicy gdzie masz przycisk Start. Tak stary motocykl wymaga troche obslugi ze strony wlasciciela, zeby w miare dobrze jezdzil.Trzeba ten przelacznik i wszystkie czujniki ( sprzeglo, boczna stopka ) rozebrac, potraktowac WD40, albo lepszym sprajem zostawiajacym smar po wyschnieciu rozpuszczalnika ( Wurth ) zeby to zaczelo dzialac. To samo powoduje trudnosc z zapalaniem na cieplo - opory elektryczne na zaciskach i laczkach sa tak duze ze rozrusznik nie kreci. Cala instalacje trzeba porozpinac i wszystkie zlaczki potraktowac jak wyzej, szczegolna uwage poswiecajac przewodom laczacym instalacje z rama i silnikiem motocykla. Te koncowki moga byc na tyle utlenione ze na goraco nie ma przejscia na mase. Silnik jak napisal Nabokow jest maksymalnie zuzyty, ale jego naprawa w warunkach polskich jest nieoplacalna.Ten objaw lecacej z airbox'a mieszanki ze spalinami to olej ze spalinami przedostajacy sie przez pierscienie do komor spalania, potem do wezy przewietrzajacych silnik. Irydowe swiece lepiej spalaja taka "mieszanke" niz normalne NGK, ale tez prawdopodobnie wymagaja wyzszej temperatury wewnatrz komory spalania, zeby zaczely pracowac, stad wrazenie ze nie ma mocy na nizszych obrotach i nie wszystkie cylindry pracuja.Mozesz dac zdjecie swiec zrobione tak zeby bylo widac elektrody i wnetrze swiecy ( porcelanke ), ale mam wrazenie ze wiem jak wygladaja.R1 nie nadaje sie do jazdy na kole, przy zuzytym silniku dalsze zuzycie idzie blyskawicznie, tak ze tym dokonczyles silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vargen Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Hej! Kilka dni temu wróciłem do polski, dzięki za tak obszerną odpowiedź. Zrobiłem to wszystko co napisałeś, teraz kręci jak szalony! Więc wina zaśniedziałej instalacji. Wszystkie problemy magicznie ustały po tym zabiegu. Nie przerywa już itd, ale nadal jest słaby z dołu. @Adam M. Napisałeś że naprawa w polskich warunkach nieopłacalna. Chcąc mieć sprzęt na lata uważasz że generalny remont nie jest opłacalny? Jeździ mi się nim super porównując go do innych sprzętów. Zauważyłem że się tym zajmujesz, ile orientacyjnie wyniósłby remont generalny zakładany że do zrobienia jest: dwójka, pewnie uszczelniacze, pierścienie, zawory ponadpalane, może panewki kończące się i co trzeba by było zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Szukać drugiego pieca. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vargen Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Z silnikiem do rn04 nie taka prosta sprawa, odradzacie remontu? Jest wiele firm które to robią i ludzie u nich robią te remonty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Szukaj silnika ktory cisnienie bedzie mial co najmniej 12 atm.Remont oczywiscie mozna zrobic, ale bedzie kosztowal krocie w samych czesciach, a zrobic go dobrze to tez bedzie sztuka.Dla mnie to hobby nie zawod, to np moja obecna zabawka ; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) Triumph Trident T150V czyli "Zrób to sam"Przepiękny, czy to rocznik 73 ?. Edytowane 25 Września 2017 przez Maneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.