tomczyslaw Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 ok, dzięki za wszelkie informacje. Jeśli chodzi o kwotę to dołożenie kilku tys wchodzi w grę lecz tak jak piszecie doświadczenie jest zerowe więc czy warto od razu takie cudo sobie sprawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 ok, dzięki za wszelkie informacje. Jeśli chodzi o kwotę to dołożenie kilku tys wchodzi w grę lecz tak jak piszecie doświadczenie jest zerowe więc czy warto od razu takie cudo sobie sprawiać? Chodzi o to żebyście mieli z tej wyprawy przyjemność a nie katorgę, bo nie robisz tego by odbyć pokutę czy przegrany zakład. Masz pojechać z uśmiechem na twarzy i wrócić cało wraz z towarzyszką. A wydatkowana kwota nie powinna być w tym zakresie ograniczana. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jeśli stać Cię na V-Stroma to bierz, dołóż gmole i tyle w temacie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 jeśli ma iść na szutry, to 8/10 podanych typów odpada: bandity, paneuropy, xj-ty i cała reszta. zostają wszelkie turystyczne enduro, bardziej (xtz, xl-v, kle) i mniej szutrowe (dl). z racji braku doświadczenia sugerowałbym raczej mniejsze i lżejsze, ale z nimi będzie trudno spełnić warunek przelotu autostradowego 150kmh, albo niemożliwe. nie wiem, jakie masz doświadczenie na luźnych nawierzchniach, ale ja np. miałem takiego cykora, że xtz bez bagażu i tylko ze mną... sprzedałem prawie nie jeżdżąc, chociaż chciałem i dołożyłem do niej trochę kasyproponuję poczytać o niektórych przynajmniej modelach (wyszukiwarka), potem wrócić z ew. kolejnymi pytaniami; mnóstwo informacji już na forum jest, za te lata jego funkcjonowania, a nikt tu wszystkich istotnych nie powtórzyew. zastanów się, czy i na ile te szutry - bez nich będzie znacznie większy wybórjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 ok, dzięki za wszelkie informacje. Jeśli chodzi o kwotę to dołożenie kilku tys wchodzi w grę lecz tak jak piszecie doświadczenie jest zerowe więc czy warto od razu takie cudo sobie sprawiać?A chcesz się byle czym zniechęcić ? Twoja waga, wzrost i doświadczenie, nie wróżą dobrze dla ciężkiego załadowanego bagażem motocykla z pasażerem na nawierzchni szutrowej, nie chciałbym być tym pasażerem. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ducati Multistrada 1200 S dodaj tylko do kwoty 3200 jeszcze jedno zero .. i tyle w temacie..krótko i na temat.Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Na szuterek Multi Enduro lepsiejsza. Ale trzeba jeszcze dołożyć. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Pany robicie wszyscy błąd starając się ubrać Kolegę w jakiekolwiek szaty, gdzie on nie wie czy, co i po co w ogóle ma wkładać. Tłumacząc z rowerowego:kolarką szosową nie pojedziesz w teren bo nie po to jest. Trekingiem nie pojedziesz na tor bo nic nie osiągniesz... Tandem składak się słabo nadaje w teren i do wyścigów, choć na miasto, czy w okolice jest OK. Dlatego mój ukryty przekaz to: kle, lub dl naum się tym w ogóle jeździć i jednocześnie masz bazę to wyskoków na bruk, czy dobre klepisko, ale o przelotówkach 150 w dwie twarze z gratami zapomnij... W ogóle najpierw się naum solo nie wywracać zanim graty i białogłowę zapakujesz... Bo wzrostu i wagi jak na taki qń nikczemnej żeś ociupinkę ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomczyslaw Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jasne, jestem elastyczny z tą prędkością przesadziłem niech będzie 100kmh.Oczywiście mam w zamiarze najpierw sam nauczyć się praktyki.Szutry mogą odpaść, lecz nie w 100% do niektórych miejscowości da się jedynie dojechać "polną drogą około 2-3km".Nie chciałbym zostać źle zrozumiany. Mimo wszystko dzięki za cenne rady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Pany robicie wszyscy błąd starając się ubrać Kolegę w jakiekolwiek szaty, gdzie on nie wie czy, co i po co w ogóle ma wkładać.Tłumacząc z rowerowego:kolarką szosową nie pojedziesz w teren bo nie po to jest. Trekingiem nie pojedziesz na tor bo nic nie osiągniesz... Tandem składak się słabo nadaje w teren i do wyścigów, choć na miasto, czy w okolice jest OK.Dlatego mój ukryty przekaz to: kle, lub dl naum się tym w ogóle jeździć i jednocześnie masz bazę to wyskoków na bruk, czy dobre klepisko, ale o przelotówkach 150 w dwie twarze z gratami zapomnij... W ogóle najpierw się naum solo nie wywracać zanim graty i białogłowę zapakujesz... Bo wzrostu i wagi jak na taki qń nikczemnej żeś ociupinkę ;). :lalag: A jeśli już mowa o szatach to :szaty plus dwa ka..ka..kaski to tyle co kwota przeznaczona na moto ;) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomczyslaw Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jeśli chodzi o ubiór, to oddzielna kwestia, bezpieczeństwo jest dla nas istotną kwestią, ale to oddzielny budżet i oddzielny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Panowie nie szalejcie. Tomczysław nie pisał że bedzie katował moto w terenie tylko że czasami bedzie musiał podjechać gdzieś kawałem gruntową drogą. Do tego xj-ta nadaje się w jego przypadku lepiej niż proponowany przez niektórych KLE. Ten drugi ma wyżej środek ciężkości i siedzenie co sprawia że bez doświadczenia trudniej go w terenie opanować niż wspominaną xj pomimo jej większej wagi. O przydatności klekota do dalszej turystyki we dwoje to nawet nie powinno się wspominać bo po ok. 200 km. zarówno kierowca jak i pasażerka będą przeklinać ten wybór i wasze rady. Jeśli xj 900 okazała by się zbyt ciężka dla założyciela wątku ( najlepiej po prostu sprawdzić organoleptycznie) , to już 600 tka będzie naprawdę spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Żartujesz sobie Chłopie chyba... Zobacz jakich on jest gabarytów i przemyśl ten tekst o xjcie 900 dla niego (uwaga: Totalnie zielonego człowieczka).. już nie wspomnę o reszcie herezji ;)....Qrde a Pan na forumie tyle czasu siedzi to i doświadczenia powinien mieć... a takie rzeczy wypisuje ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Żartujesz sobie Chłopie chyba... Zobacz jakich on jest gabarytów i przemyśl ten tekst o xjcie 900 dla niego (uwaga: Totalnie zielonego człowieczka).. już nie wspomnę o reszcie herezji ;)....Qrde a Pan na forumie tyle czasu siedzi to i doświadczenia powinien mieć... a takie rzeczy wypisuje ;).Taaaa....Po pierwsze jestem podobnego wzrostu ( choć może nieco cięższy :P ) i jeździłem zarówno XJ 900 jak i klekotem więc coś tam o nich wiem.Fakt że doświadczenie jakby o kilka(dziesiąt) hihi lat jakby większe... stąd uwaga że być może rzeczywiście właściwsza będzie xj 600.Ja wiem , że dzisiejsze sprzęty o podobnych pojemnościach są lżejsze i zwrotniejsze ale nie w tym budżecie. Jeśli zaś mówimy o braku doświadczenia to może w ogóle polecić co najwyżej gs500.P.S. oczywiście wcześniej użyty zwrot " w terenie" rzeczywiście był nieco niefortunny ale na myśli miałem oczywiście gruntowe drogi wspomniane przez autora. Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Klas500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ja bym sobie w pierwszym roku szutry odstawil. Stare Deauville są tanie, mają kufry i kardana. Bandit ciężki kloc jak na początek. Warto w ogóle się przysiąść do różnej wielkości motocykli, żeby nie było niespodzianki. Dla mnie gs500 po motorynkach wydawał się jak honda goldwing. Dwa jazda z pasażerka to też warto odczekać, bo to duuuuża różnica w prowadzeniu + nauczenie dyscypliny/odruchów przy braku doświadczenia - może być ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.