Skocz do zawartości

Suzuki gs 500 obroty i czyszczenie gaznika


Rekomendowane odpowiedzi

No OK... tylko, ze to dopiero polowa sukcesu, potem jeszcze potrzebne ustawienie i na koniec synchronizacja, którą w tej 2 cylindrówce w miarę łatwo przeprowadzić....

Jak w miarę równo silnik pracuje, to jak nie masz urządzenia do synchro gaźników, zdjąć fajkę z lewego cylindra włozyć świecę( zabezpieczenie, przed ewentualnym spaleniem modułu) w kapturek, odpalić na prawym ustawic wolne obroty dla prawego cylindra, zgodnie z serwisówką, potem tak samo dla lewego cylindra... a jeśli masz, to podłączasz pod siurki na króccach ssących i ustawiasz podcisnienie na mniej więcej równym poziomie, kręcąc odpowiednimi śrubkami ( masz to w serwisówce.....), pamiętaj, żeby "nie gazować" !!!!

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Pojechałem na miasto. W trymiga ze sklepu z lozyskami dostalem oringi, powymieniałem je, dysze i wnętrze szprajem do gazników takim za 15zeta. Wszystko pod dużym ciśnieniem kompresorem przedmuchałem. Teraz mam dwa gazniki osobno i tylko muszę je połączyć a zapomniałem jak😂. Zaraz coś skombinuje , wymienie opaski na nowe i sprawdzam.

 

Ps. Dzięki że powiedziales o tej mniejszej dyszy bo wczoraj wgl zapomnialem o nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to zrobić na tip top to mogłeś kupić zestawy naprawcze do gaźników, do GSa są za śmieszne pieniądze. W zestawie naprawczym jest coś bardzo istotnego - zaworek iglicowy. Stare zaworki mogą być zużyte i nie dasz rady na nich idealnie ustawić gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz pójdę sprawdzić poziomy paliwa.

Dam cynk odrazu co i jak.

Z obrotami sprawa taka

Odpalam , stoi bez ssania na 1.5obr na ssaniu wchodzi aż do 5tysiecy.

Bez ssania mogę lekko ruszyć manetka i ustawic obroty do 3.5tys. Powyżej jest dziura i obroty spadają. Jak dam odrazu dużo gazu jest lekki strzał z wydechu i motor gaśnie.

Jakby ktoś był w stanie pomóc telefonicznie dziś do 21 będę siedział przy suzuki i patrzał. 603435910

 

Byłbym bardzo wdzięczny. I tak dzięki wielkie że macie chęci pomuc😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłam poziom paliwa . Na YouTube u Darka było nagranie jak to zrobić że wezyk paliwowy i fizyką. U mnie jest idealnie na łączeniach z jednej i drugiej strony. Moto stał prosto

 

Ej a to że mam tłumik uciety nic nie zmienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr powietrza jest oryginalny. Ucielem tłumik poprostu aby wybebeszyc i żeby nadać dźwięku. Gdzieś na necie wyczytałem że jeżeli tłumik jest rozwiercony to należy zmienić dysze na 115 (ja mam 117.5) i sroby od regulacji te dwie na dole jakoś inaczej ustawic ponieważ dostaje motor za dużo paliwa chyba a za mało powietrza i go zmula po czym gaśnie

Czy jest to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...