Skocz do zawartości

karolMTX80r2

Forumowicze
  • Postów

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Mtx 80R2
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zagórki Słupsk

Osiągnięcia karolMTX80r2

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Witam znów. Podmienilem gaźniki od kolegi. Wszystko wspaniale na nich chodzi, świece nie dawały wgl iskry a nowe kupiłem. To już wiem mniej wiecej co do roboty jest, kolega wlasnie sie za to zabrał A teraz tak żeby nowego tematu nie zakładać. Kolega mówi mi że silnik wspaniale chodzi i ma dużą moc. Ale mówi że jest coś nie tak bo przy 140 wszystko jest w porządku a przy 160 zaczyna shimowac. Ja myślę że to przez lozyska główki ramy. Zawieszenie suchutkie przód i tył. Co myślicie?
  2. Witam. Mam problem z moim Gs500 po lekkim remocnie. Objawy są takie: -brak reakcji na gaz oraz ssanie -Nierówna praca silnika Jak pochodzi chwile na ssaniu to wchodzi na 2.5 tys obrotów i wtedy nagle na 6 tysięcy, jak wyłączę ssanie schodzi na 4 i gasnie. Na zimnym i na rozgrzanym jest tak samo. Wymianialem filtr powietrza, paliwa, oleju, olej,świece. Gazniki wyczyszczone i złożone na nowych oringach. Gazniki ściśnięte na nowych opaskach mocno. Według kilku osób podejrzewam tak: Zawory do regulacji Synchronizacja gaznikow Regulacja składu mieszanki. Co myślicie? Od czego najlepiej zacząć?
  3. Ok. Maszyna ładnie pracuje. Wymieniłem olej filtr oleju i paliwa, filtr powietrza, świece, gaznik skrecony, wydech zespawany i rozwiercony,silnik wypolerowany na lustro. Wydaje mi się że była to wina świec zapłonowych. Nie podoba mi się tylko dźwięk i wygląd komina. Jest głośny i mocno uderza ale to jeszcze chyba nie to Mogę zapytać tu żeby nie zakładać nowego tematu jak mogę przerobić wydech aby moto było w luj głośne i chodziło z sensem? Myślałem nawet aby pociągnąć to dwa tłumiki ale nwm czy to coś da prócz efektu wizualnego. A w poniedziałek części dostają nowy lakierek😀
  4. Tak adam wydostaje się, przytykalem palcem jak robiłem. Miejmy nadzieję że tym razem się uda😀
  5. Ok Adam. Szpray kupiony, dysze na 10minut wlozylem do tej cieczy. Później wyciagnalem je i przedmuchalem mocno kompresorem. Posprawdzalem i przedmuchalem wszystkie mozliwe kanały w gazniku, psiklem carb clenerem w otwory. Odczekałem jakis czas , przedmuchalem cały gaznik kompresorem i zmontowałem wszystko uważnie. Mam nadzieję że będzie lepiej teraz. A może też to być wina swiec zaplonowych, filtra powietrza lub lewego powietrza? Z obrotów dość szybko schodził jak już się wkrecil
  6. Gaznik rozebralem, przejrzalem powolutku wszystkie dysze pod latarką, później sroby od regulacji też powyciagalem i sprawdzilem te kanały, wszystko wydaje się ładnie wyczyszczone i okej. No ale jak trzeba to trzeba , jutro kupię carb cleaner, wymyje dysze i gaznik tak jak trzeba. Złoże wszystko na tych nowych oringach i dam znać znów Dobraa zdenerwowalem sie, jutro zamawiam nowy filtr powietrza i olej z filtrem, swiece też zaloze nowe , zobaczymy co to będzie
  7. Ja dziękuję, teraz powiedział że nic nie ustawiał bo listki wchodziły spokojnie 0.03mm do 0.08mm i że niby jest ok. A z gaznikami teraz zrobilem tak, zalalem gazniki i pospuszczalem z kazdej komory do pojemników i zdjalem komory i powlewałem uważnie. W kazdej komorze jest idealnie pełno paliwa. Klade je na stół i lece od nowa , kurde jakie to męczące jest.
  8. Bez ssania wgl nie pali, na ssaniu strzela. Teraz znów ściągnąłem zbiornik i czekam na jakiś pomysł bo już sam nwm. Nie próbuje już odpalac bo jak strzela to urywa uszy a nie jestem pewien czy coś się może stać. Z zaworami jestem pól na pól pewny że są prawidłowo zrobione ale wczesniej jeździłem na nich bez problemu.
  9. Dysze są oryginalne nie zmieniane. Teraz wgl nie chce odpalic i jak próbuje to strzela z wydechu mocno bardzo
  10. Wiecie co, zaraz robię nagranie na YouTube i podesle wam tu link to będzie myślę najlepiej Dobra jednak jest to trudniejsze niż mogło by się wydawać. Świece po rozgrzaniu lekkim całe okopcone , dziwnie wgl dziś chodzi na obrotach nie stoi bez ssania , faluje na obrotach, po rozgrzaniu na ssaniu nawet nie chce palić.
  11. Tak filtr powietrza jest oryginalny. Ucielem tłumik poprostu aby wybebeszyc i żeby nadać dźwięku. Gdzieś na necie wyczytałem że jeżeli tłumik jest rozwiercony to należy zmienić dysze na 115 (ja mam 117.5) i sroby od regulacji te dwie na dole jakoś inaczej ustawic ponieważ dostaje motor za dużo paliwa chyba a za mało powietrza i go zmula po czym gaśnie Czy jest to możliwe?
  12. Sprawdziłam poziom paliwa . Na YouTube u Darka było nagranie jak to zrobić że wezyk paliwowy i fizyką. U mnie jest idealnie na łączeniach z jednej i drugiej strony. Moto stał prosto Ej a to że mam tłumik uciety nic nie zmienia?
  13. Zaraz pójdę sprawdzić poziomy paliwa. Dam cynk odrazu co i jak. Z obrotami sprawa taka Odpalam , stoi bez ssania na 1.5obr na ssaniu wchodzi aż do 5tysiecy. Bez ssania mogę lekko ruszyć manetka i ustawic obroty do 3.5tys. Powyżej jest dziura i obroty spadają. Jak dam odrazu dużo gazu jest lekki strzał z wydechu i motor gaśnie. Jakby ktoś był w stanie pomóc telefonicznie dziś do 21 będę siedział przy suzuki i patrzał. 603435910 Byłbym bardzo wdzięczny. I tak dzięki wielkie że macie chęci pomuc😊
  14. Odpalilem moto. Jest znaczna poprawa, nie strzela już w wydech i pięknie stoi na obrotach ale jak ssanie jest wyłączone i daje gazu to gaśnie nadal😞. Co popatrzec jeszcze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...