Skocz do zawartości

Michał_zr

Forumowicze
  • Postów

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZR-7F 2003 / FJR1300 2005
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gorlice

Ostatnie wizyty

521 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał_zr

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, Na sprzedaż ( bez ciśnienia bo garaż jest i opłacony też ) mam swój motocykl jakim jest Kawsaki ZR7F z 2003r. Sprzedaję bo kupiłem większy Trochę danych: Najważniejsze cena: startowa 7tys kupujesz od motocyklisty zadbane moto i pewne przede wszystkim Rocznik: 2003 Pochodzenie: Włochy (z przebiegiem 30tys ) Zakupiłem go sprowadzonego w wrześniu 2014r. motocykl był w bardzo dobrym stanie technicznym, w oryginale i nie widać żeby był malowany. Miał i nadal ma stalowe, chromowane gmole na silniku. Miał też alarm ale wyrzuciłem zaraz po zakupie a instalacja doprowadzona do stanu fabrycznego. Co było robione przez 5 sezonów przez które przejechałem ponad 15tys km, bez najmniejszej awarii: - Zawory - producent podaje co 6tys i tak było robione 3 razy, robiłem samodzielnie, zawsze ustawiane na środek skali około 0,13mm (mam kilka płytek zaworowych, dorzucam jako gratis) - Olej - po zakupie od razu zmiana na ELF 10W40 potem 3 zmiany na ELF10W50 (syntetyk), przy każdym oleju filtr - Filtr powietrza w sumie założyłem nowy po zakupie i do tej pory jest okej to nie ruszam - Zmiana świec na DENSO plus nowe kable zapłonowe BERU - Opony Pierlli diablo przejechane mają 13tys, przód jest okej, tył można by zmienić - Napęd DID 525 (nie złoty), zębatki JT tył oryginał, przód 17 zębów (oryginał 16) przejechane 13tys smarowny regularnie, jeszcze trochę pojeździ - Klocki tył jakieś zwykłe tanie, koło blokują bez problemu to po co przeplacać - Klocki przód EBC Double HH - spiekane, założone 3 sezony temu, praktycznie 0 zużycia a hamulec jest żyleta, dwoma palcami blokujemy koło - Płyn hamulcowy zmieniony też około 2/3 sezony temu - Castrol motocyklowy - Olej w lagach zmieniony 2 lata temu - nie było potrzeby w sumie bo nic się nie działo ale profilaktycznie zrobione, lagi nie ciekną, nie rdzewieją nie było nic przy tym robione - Gaźniki czyszczone działają okej to nawet nie ruszam - Dołożone gniazdo zapalniczki koło lampy - Sprzedaję razem z kufrem, SHAD SH33, stelaż samoróbka, 70kg mu nie straszne Końcem tego sezonu dostał nowy olej i filtr, także jest gotowy na sezon, ewentulanie ta guma z tyłu ale to jak kto woli, zaworki można by sprawdzić ale nie ma jeszcze 6tys przejechane, mogę to zrobić przed sprzedażą, koszt uszczelki około 50zł, płytek jeżeli będzie potrzeba dokupić 20zł/szt 13mm średnicy - kwestia dogadania, z poprzednich serwisów mam zdjęcia co i jak było robione, plus dokładną rozpiskę (zeszyt) co i kiedy robiłem plus rachunki za oleje itd. Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży więc strasznie dużo nie potargujemy ale coś na pewno, na razie ogłoszenie tylko na forum Jak coś to pytajcie w wątku albo priv to podeślę numer/email albo dokładne zdjęcia wszystkiego co będziecie potrzebować. P.S. Wywrotki - dwie albo 3 parkingówki poza tym nic więcej nie było https://zapodaj.net/2db5576527afc.jpg.html https://zapodaj.net/8a2d40ecd96c0.jpg.html
  2. @jonaszko Mówisz o tym, że nie da się przeprogramować z poziomu trybu diagnostycznego? Normalnie się chyba da bo jest kilka firm które się tego podejmują i to podobno z sukcesami, z tym, że kwoty za takie usługi nie są małe niestety
  3. Super, dzięki wielkie. Widziałem na YT kilka filmików z Francji gdzie goście przez tryb diagnostyczny "odblokowywali" motocykle R1,R6 i chyba FZ jakiegoś, myślicie, że takie coś jest możliwe czy to jest jakaś ściema po prostu?
  4. Wiesz co, byłem na przeglądzie ostatnio i na badaniu spalin wyszło, że mam dużo tlenku czy jakoś tak i gość mówił, że za mało paliwa w stosunku do powietrza na jałowym jest. I teraz się zastanawiam czy ktoś nie wyjął blokad na króćcach przy przepustnicach a program i tak został zblokowany... Myślisz, że serwis yamahy jest w stanie sprawdzić mi czy mam ecu zablokowane na 106km ? P.S. Podpytaj jak dasz rade jak to wygląda w tej Wa-wie
  5. Dzięki za info, Mam z 2005 to jest szansa że ona ma te bajpasy?
  6. Cześć wszystkim, Stałem się posiadaczem Yamahay FJR z 2005r sprowadzonej z Francji i teraz ogromna prośba do osób które mają moto z tego kraju. Po czym rozpoznać że motocykl jest zablokowany na 106km, poza wrażeniami z jazdy jest to w francuskim dowodzie? czy po prostu u nich wszystkie motocykle były blokowane? Czy wiecie jak taką blokadę można ściągnąć? Pozdro i LwG
  7. Jeżeli chodzi o zaworki w ZR7 to robiłem je już u siebie kilka razy i służę pomocą i zdjęciami jeżeli by ktoś potrzebował :cool:
  8. A jak zmienia się te tryby świecenia w tych halogenach ? Jest dodatkowy przełącznik jakiś ?
  9. Sorki za mały off-top ale czy autor mógłby pokazać jakie halogeny kupił? też się przymierzam do jakiś dodatkowych i fajnie było by zobaczyć co to :wink:
  10. Przy dmuchaniu kompresorem w kanały które się rozgałęziają warto przytkać na zmianę palcem każdy z otworów by więcej powietrza przez nie przeleciało.
  11. A serwisówka jak mówi ? ma być na równo z łączeniem korpusu gaźnika z komorą pływakową czy trochę ponad to połączenie ? Jaki luzy powinny być standardowo ? bo jakoś w to 0.03 ciężko mi uwierzyć.
  12. No to zapytaj kolegi jakie luzy Ci poustawiał na każdym z zaworów a nie na słowo że "jest okej". I czy rozrządu nie ruszał. No i te gaźniki trzeba na spokojnie i dokładnie zrobić i z tym poziomem paliwa z rurką jak Ci pisałem już, nie może być nawet najmniejszego bąbelka.
  13. To może raz jeszcze sprawdź poziom paliwa, pisałeś że robiłeś to rurką (fizyka) tylko pytanie czy na 100& nie było w rurce powierza ? czasami robi się bąbelek przy samym gaźniku i pomiar się rozjeżdża o czasami 2mm żeby się nie pojawiły te bąbelki trzeba jak najszybciej odkręcić śrubę/zaworek tak by pęd paliwa wypchnął je do wężyka. Dodatkowo polecam na końcu założyć małą strzykawkę bez tłoczka będzie lepiej widać poziom. I tak możesz zrobić tylko wtedy jak serwisówka podaje taką możliwość, i jest tam napisane jak ustawić gaźniki do tego pomiaru (przeważnie idealnie w pionie w obu płaszczyznach i jest to niezmiernie ważne. Odpalasz go teraz na ssaniu czy bez jak strzela ?
  14. Zaworów mam nadzieję jesteś pewien na 100% że są ok :dry: Ja bym proponował poskładać te gaźniki na oryginalnych dyszach i oryginalnych ustawieniach, zobaczył jak to chodzi i wtedy brał się za wymianę dysz itd. Ile masz wykręconą śrubę od składu wolnych obrotów i ile powinna być wg serwisówki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...