Skocz do zawartości

Kawasaki ZXR 400


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Siema

Mam pytanie co myślicie o zakupie Kawasaki ZXR 400 ?????

Jakie to Kawasaki ma + a jakie - ???

Pozdro

 

+ jest taki ze musisz miec na nie prawko

- jest taki ze z czesciami moze byc klopot

 

 

:icon_biggrin:

 

P.S

Uzyj opcji "szukaj" gdyz troche o tym moto juz bylo....owy moel wymaga krecenia silnikiem tak wiec spora czesc egzemplarzy w polsce moze byc "katowana".

 

P.S 2

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZXR400,w,uzytku,1683.html na szybko opis tego motocykla.Pamietaj że wujek Google nie gryzie :-)

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się przymierzam do zakupu tego motocykla, trochę szukałem rzeczywiście z częsciami może być trudno, na moto.allegro.pl nie ma ich za wiele, ale na ebay.com jest ich pełno.

Jeśli ktoś kupi dobry egzemplarz może tak te części nie będą mu potrzebne :icon_mrgreen: nie wliczając w to oczywiście klocków, filtrów itp, ale z tym podobno nie ma problemu.

 

Interesowała by mnie kwestia elastyczności, czy rzeczywiście ten motocykl trzeba kręcić do 10 tys, żeby czuć że to motocykl :crossy: ??

Jak jest wygoda na tym moto, to jest sport, ale czy jazda po mieście w trasy 50-100km nie będzie strasznie męcząca.

 

Zastanawiam się jeszcze oprócz ZXR 400 nad ZZR 600 lub Kawasaki ZX250R co proponujecie??

 

Doradźcie, pomóżcie :bigrazz:

 

Pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeździłem na tym rok i powiem tak: fajny moto na pierwsze pół sezonu. Obędziesz się z ruchem, motocyklem sportowym etc.

Jeżeli chodzi o kręcenie, na początku przy 6tys wydawało mi się, że zaraz wystartuje, jednak z czasem nie schodziłem poniżej 12 tys, bo stał w miejscu. Spokojnie można na nim przejechać z 300 km, ale ani km dłużej, bo czeka Cie amputacja rąk.

Ogólnie, jeżeli czujesz się na siłach to bierz 600 (nie słuchaj pieprzenia, że się zabijesz, bzdura. Grunt, żeby czuć respekt przed motocyklem, ale nie bać się go). Jeżeli jednak wolisz dać sobie trochę czasu, a Twoim targetem docelowym są sporty, to bierz i nie żałuj :)

 

PS: Części to temat tabu w przypadku zxr 400. Raz są, raz nie ma. I nie ma co zakładać, że się nic nie będzie psuć, bo będzie. Silnik kręci się bardzo wysoko, podzespoły zazwyczaj są już zużyte, coś tam zawsze nawali :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Co sadzicie kawie zxr400? Wiele czytałem o tym że bardzo przyjemne moto lecz katowane przez młodych ludzi i ciężko teraz o dobry egzemplarz, podobno jest też trudny dostep do części, mógłby ktoś coś więcej się wypowiedzieć? Bo poszukuje gs500f do zakupu ale mam okazję kupić tą kawę za 4,5 tys z niemiec 94r więc mnie trochę kusi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat problemu ze sprzedażą nie będzie bo te motocykle sprzedają się bardzo dobrze. Ja widzę inny problem. Ten model w nawet dostatecznym stanie to ewenement, Większość to totalne trupy w które nie ma najmniejszego sensu się pchać.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogłoszeniach tego modelu zdarza się ,że piszą ''Idealny a 1sze moto'' itd itp , a w rzeczywistości jest to motocykl na tor z homologacją drogową , który z racji małej pojemności jak na sporty to jest tam katowany i naprawdę ciężko o egzemplarz godny uwagi.

Lepszym moto będzie te GS 500 albo np GPZ 500 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mowa o GPZ to ja bym bral tylko druga generacje, czyli od 1994 roku. Dostanie magneta do pierwszej generacji to albo cud, albo kosztowna sprawa. Do tego widuje sie opinie, ze te silniki sa dosc wrazliwe na palowanie.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zxr400 odpuścić sobie? Zależy mi na sportowym wyglądzie też chociaaz turystyki niektóre mi się też podobają ale nie takie jak er5 czy Cb500, dlatego chciałem gs500f bo dla mnie na poczatek ma dobra moc i ładny sportowy wygląd, tylko czy dostanę w miarę dobra sztukę za 5,5 max?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...