Skocz do zawartości

czupryna

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O czupryna

  • Urodziny 03/05/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    675
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9327038
  • Strona www
    http://www.na-gumie.pl

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu
  • zero

Osiągnięcia czupryna

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Nie czepiłem się, zły dzień plus dziwna reakcja z Waszej strony i złapałem wkur... :icon_twisted: Pytam, ponieważ wczoraj mijałem chłopaczka w swoich okolicach, a zawsze chciałem obadać ten sprzęt z bliska. Chyba, że to była jakaś 900? W każdym razie plastik. Co do laski - moje lecą tylko na 3 gary :cool:
  2. Jezu Chryste, pytam o typa a dostaje kilka postów z zapytaniem "co to kosiarka?" :icon_evil: Kosiara, przecinak, plastik, ścigacz, sport, jak zwał tak zwał. Zna ktoś czy znowu dostane kilka postów o traktorach?
  3. Chłopaki, tak z innej beczki - wiecie kto w Kraku pomyka na czerwonym 848 albo 1098 (albo czyms podobnym, ale kosiarka w każdym razie)? Dzisiaj minąłem kogoś takiego i chciałem nawiązać kontakt:)
  4. Od ponad miesiąca również jestem szczęśliwym posiadaczem trzycylindrowca. Padło na Daytone 675, jak na razie śmiga bez zarzutów:)
  5. Niech Ci będzie :biggrin: Następnym razem w imię spokoju postaram się omijać tematy, które nie dotyczą ładnych lasek i szybkich motocykli;) A teraz wywal ten cały offtop w cholerę i pokój :buttrock: PS: To kto jedzie do tej Francji? Mam fajną kuzynkę na wydaniu :icon_mrgreen:
  6. Ja się czepiam? :icon_rolleyes: Logika? Jeżeli coś zostało stworzone do turystyki to musi spisywać się w tym lepiej niż coś, co zostało stworzone do ścigania się. I nigdy nie napisałem, że jest inaczej. Nie stwierdziłem również, że jestem mentorem dwóch kółek i nigdy się na takiego nie kreowałem. Więc błagam, przestań już. Ty masz swoje doświadczenie, ja mam swoje książki i wszyscy są szczęśliwi. Być może niewygodne, ale czy śmieszne i dziwne? Mamy inne poczucie humoru. Btw- nie jest zacząłem offtop. Co więcej, jego początek był pisany bardziej żartobliwie niż serio. Ale jak już wspominałem, mamy inne poczucie humoru. Oh, jak Ty subtelnie operujesz ironią, jestem pod wrażeniem. Nie jeździłem na turystykach, ale jeździłem na wielu sportach, więc mam podstawy głosić stwierdzenia pokroju "nie widzę nic dziwnego w jeździe turystycznej na sportowych motocyklach". Nie napisałem również, jak co kto powinien robić, wyraziłem jedynie opinię, że "spokojniejsza, nastawiona na turystykę jazda uczy więcej niż bezmyślne dzidowanie" w skróconej wersji. Swoją drogą, na jakiej podstawie oceniasz moje doświadczenie? Nicku, wieku czy avatara?
  7. Nieeeeee... Zipp, Kingway, Moto Magnus, Arkus i Romet. Przecie w moim wieku to dopiero karty motorowerowe wydają, aj? :icon_mrgreen: A tak serio: i widzisz Kiler, można przekazać to co Subbar, ale normalnie, nie? W powyższych wypowiedziach chodziło mi o podejście do jazdy. Pewnie, że wygodniej jest nakręcić kilkaset kilometrów na turystyku niż na sporcie i nigdzie nie napisałem, że tak nie jest. Ale nie widzę nic złego w tym, że ktoś wybiera się na dalsze wypady na ścigu. Jeżeli zdaje sobie sprawę z niewygód z tym związanych i w pełni świadomie decyduje się na coś takiego, to nie widzę żadnych przeszkód :) A cała dyskusja wywiązała się od tego, że któryś z moich przedmówców stwierdził, że to dziwne. Swoją drogą, sam planuje śmignąć w wakacje do Francji (i szukam frajera, który pojechałby ze mną :cool: ) Co do lasek: ja tam nieeee wiem, wyrywam laski na przerzutki w BMX :icon_mrgreen: PS: Triumph.
  8. Subbar, powycinałeś kilka zdań z kontekstu i próbujesz nimi ośmieszyć ogół moich dwóch wypowiedzi. A ja się pytam, w jakim celu? Twoja 29 letnia duma poczuła się urażona? Przyznam, że trochę mnie tym ubodłeś, jest to zagranie poniżej pasa :icon_evil:
  9. Nie rozumiem Twojej irytacji. Od kilku postów rozmawiamy o turystycznej jeździe, a Ty wyskakujesz z wykładem na temat konstrukcji pojazdów. W dodatku mnie obrażasz, drogi kolego doświadczony turysto, czym doszczętnie niszczysz wartość swojej wypowiedzi. Swoją drogą, powyższe mądrości nie świadczą wcale o doświadczeniu, takie informacje można znaleźć w każdej książce o podstawach jazdy na moto. A wracając do temu: nie wypowiadam się o turystycznych motocyklach, ponieważ na nich nie jeździłem i nie będę jeździł. Z drugiej strony, zapewne słyszałeś pojęcie szybkiej turystyki. Na pewno również słyszałeś o facecie, który przejechał pół świata na R1. Więc błagam, nie popisuj się swoją wiedzą w momencie, w którym rozmawiamy zupełnie o czymś innym. Ku ścisłości, o turystycznym podejściu do jazdy. I sorry za offtop, over.
  10. Jeździłem przez dwa lata Kawasaki ZXR 400, teraz kupiłem Kawę ZX-6R, ale jej stan licznika jak na razie wynosi 0. Śmigałem za to na kilku innych sprzętach (w zasadzie na każdym z wielkiej piątki) i powiem tak... no jasne, że zdarzyło mi się przypycić, ale z reguły jeżdżę spokojnie. Wiesz, mam niecałe 20 lat, na moto jeżdżę odkąd mogę (czyli trochę wcześniej niż od 18 roku życia) i chciałbym, żeby potrwało to jak najdłużej. A toru niestety jeszcze nie kosztowałem. Irytuje mnie to, jak ludzie (zwłaszcza niedoświadczeni) podchodzą do sportów. Wiesz, koleś kupuje pierwsze moto (oczywiście ścig, bo dupy lecą) i czyta na forum, że jazda turystyczna (spokojna i na dalsze dystanse) to siara. Uważam, że wcale nie. Jak już ktoś się uparł na ściga jako pierwsze moto (choćby tak jak ja) to niech podchodzi do niego z szacunkiem. Zwłaszcza, że dalsze, bardziej stonowane wypady sporo uczą. (acha... :icon_mrgreen: )
  11. Jak ja rejestrowałem, to wszystkie papiery zabrali, a w zamian dostałem książeczkę pojazdu i dowód rejestracyjny. Ktoś tam pisał o niekompetencji urzędnika: to jak w końcu, powinni oddawać czy zabierać? ;)
  12. Jeżeli chodzi ściśle o sportowe 600? Według mnie nowy GSX-R. Podobno jeszcze Honda cbr 600 daje radę, ale nie wiem, nie jeździłem. Według recek nowe wcielenie Kawasaki jest równie wygodne jak Suzuki, ale w tym wypadku również opieram się na cudzych opiniach.
  13. Kirek, masz rację :) Ale biorąc pod uwagę zalecenie speców od ergonomii podczas siedzenie przed wspomnianym kompem należy zachować ultra wyprostowaną pozycję ble ble ble. Co do suzuki- kiera jest wyżej (chyba najwyżej w 600), siedzenie umieszczono stosunkowo nisko (olaboga, sięgałem bez "palcowania" obydwiema nogami :icon_mrgreen: ) ale nie przekłada się to na wygodę podczas jazdy, przynajmniej w moim przypadku. Po prostu lepiej czułem się na Daytonie niż wspomnianym Gixserze, tyle :) Ale Kawa i tak ownz all :icon_mrgreen:
  14. Jak to po co? :icon_mrgreen: Turystyki są ciężkie, brzydkie i w ogóle be :buttrock: A tak serio: jedne motocykle czuje się lepiej drugie gorzej. Nie biłem rekordów prędkości na sporcie, nie jeździłem nim po torze (na razie), a mimo tego nie zamieniłbym go na turystyka. I bynajmniej nie chodzi tu o lans. Fun, fun, fun :crossy:
  15. Ależ napisał (podając stereotypy): Jak wyżej. Co do zap...- niekoniecznie. Chodzi mi o to, jak zawieszenie reagowało na moją jazdę, nierówności etc. Ogólny feeling. Jak usiądzieś w przęciągu kilkunastu minut na dwóch motocyklach to chyba odczuwasz, że ich zawieszenie reaguje inaczej (inne zestrojenie, amorki, gumy itp itd). Ergonomiczna. jest, ale nie przekłada się to na wygodę. Usiądź sobie prosto przez 30 minut przed kompem, a zrozumiesz, o co mi chodzi. To właśnie napisałem :) Nie zgodze się z tym, że pozycja jest bardziej torowa, jest po prostu inna niż w japońcach. To, że kierownica jest umieszczona niżej niż sidło wcale nie każe kierowcy leżeć na baku. Motocykl jest dość krótki (chyba najkrótsza 600, nie wiem jak wypada w porównaniu z cbr rr). Co by nie pisać, Daytona 675 to świetne moto. Pis.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...