Skocz do zawartości

Kawasaki ZXR 400


Rekomendowane odpowiedzi

... szukam ludzi majacych doświadczenia z tym moto chodzi mi o uszkodzenia głowicy... yyy mam takie moto i obawiam sie tego bo słyszalem od wielu osób ze to bolaczka tego modelu... a i jeszcze jedno czy ma on odciecie jak tak to przy ilu obr.... a i jeszcze jedno jestem nowy i w ogóle witam wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam kolegę. Twój motorek w awancie wydaje się bardzo ładny, jakbyś zapodał zdjęcie w większym formacie, to mógłbym się bliżej przyjżeć.Co do jego głowicy, to niestety nic o tym nie słyszałem. Sam kiedyś chorowałem na ZXR400 i o mały włos nie kupiłem ale przed moimi oczyma pojawiła się wersja 750 no i kupiłem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jeden widziałem jak w ZXR400 rozsypała sie głowica i połowa silnika za tym idąc. Właściciel nie był bez winy. ćwiczył jazdę na kole bez opamiętania przez dobrą godzinę. Najwyrażniej przegrzał silnik co spowodowało zapieczenie zaworu w prowadnicy i jego kolizję z tłokiem. Oberwany grzybek wpadł do cylindra robiąc w nim totalny sajgon. Motocykl był kilku miesięczny :buttrock: .

Widziałem silnik po rozbiórce w salonie... totalna masakra!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwyrażniej przegrzał silnik co spowodowało zapieczenie zaworu w prowadnicy i jego kolizję z tłokiem
napewno?? co zrobić żeby uniknąć takiej sytuacji... ?

nie staraj sie udowodnic sobie i innym że twoja 400 jest 1000 :D pamiętaj że to "tylko" 65 koników i to przy dość wysokich obrotach.

pałowanie silnika niemal bez chłodzenia (prędkości 50-60 km/h) co chwila strzał ze sprzęgła i gaz opór nie moze dobrze skończyć się dla moto... to chyba oczywiste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem o jakiś bardziej technicznych wskazówkach... jak ktoś ma jakieś pomysły to chetnie... powiem jescze ze do uszkodzenia tego dochodzi przy dużych obr (15000)....

Mi sie wydaję że sprężyny nie nadążają zamykać zaworów i tak sie dzieje ale... czekam na wasze opinie... pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Slyszalem od mechanika, ze slabym punktem Kawasaki ZX jest polozenie glowic wtryskow. Maja tendencje do przesuwania sie w kierunku cylindra i przez to sa bardziej nagrzewane, mniej smarowane i sie pala. Dlatego zawsze przy okazji rozbierania nalezy sprawdzac prawidlowe polozenie. Moja kawa byla niedawno rozbierana i okazalo sie ze szczeliny sa prawidlowe, a nie sadze, aby byla pielegnowana wczesniej pod tym wzgledem, wiec nie jest to chyba az tak czeste zjawiasko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Całkiem sympatyczny sprzęcik, tylko zrób wywiad, jak jest z dostępnością części zamiennych do tego modelu na naszym rynku. Klasa 400 ccm zdaje się nie być u nas popularna, w przeciwieństwie np. do takiej Japonii, stąd moje obawy.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...