turion16 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jeszcze chciałbym zadać pytanie co z wymianą uszczelki i planowania głowicy? czy to jest bujda że trzeba jakieś dystanse czy prawda? jak to działa, tłoki nie bd wadzić o głowicę po jej planowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Leon, a to nie jest ten sam piec co w bandicie? Nie wiem, mogę się mylić. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nie ruszaj głowicy.A teoretycznie to głowicy się nie planuje bez konieczności. Nie ma żadnych dystansów, to nie TDI. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Leon, a to nie jest ten sam piec co w bandicie? Nie wiem, mogę się mylić. Ten sam, ale gsxf imbryk miał regulację płytkową.Czy w każdym roczniku, głowy nie dam. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Leon84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nie ruszaj głowicy.A teoretycznie to głowicy się nie planuje bez konieczności. Nie ma żadnych dystansów, to nie TDI. Głowicy nie będę ruszał, zajmę się zaworami i zobaczymy co to będzie.A przypomniała mi się jeszcze jedna kwestia a pro po silnika, silnik jest mokry że tak to powiem od połowy silnika w dół, w tym przypadku może być to uszczelka? Bo chyba nic innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Umyj, odpal i obserwuj skąd leci. Może być usyfiony z tych kanałów odpływowych. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Że się wtrącę.Nigdy nie kupujemy motocykla emocjami. :DCo nowy Twój post, to jakiś nowy problem.A tak na serio wnioskuję, z opisu problemu, że kupiłeś minę i to dużą.Pomiary, typu kompresja, synchro gaźników, czy luzy zaworowe dokonujemy odpowiednimi przeznaczonymi do tego narzędziami, a nie na pół gwizdka. ps. Olejak czy nie olejak, każdy silnik idzie zajechać, jeżeli się o niego nie będzie dbało. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Piotrx95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zdaję sobie z tego sprawę że się z nim wkopałem, ale próbuję to naprawić, tak to jest jak się kupuje w chwili eufori :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Wnioskuje z wypowiedzi że jesteś młodym człowiekiem który się napalił na moto jak szczerbaty na suchary,zacznij od ściągnięcia książki serwisowej do tego moto i tam będziesz miał wszystko rozrysowane,popatrz jak to jest zbudowane i jak działa,możesz spróbować za pomocą tej książeczki ustawić zawory.Niestety najlepszym krokiem byłaby próba oddania tego co kupiłeś sprzedającemu ponieważ odnoszę wrażenie że władujesz w to moto wszystkie swoje oszczędności,wiele czasu a jazdy z tego nie będzie tylko zgrzyt zębów i płacz,obym się mylił.Ile cię kosztowało to cudo z ciekawości i co sprzedający pisał o nim w ogłoszeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 "okazja" - co innego mógł napisać? CCC - cena czyni cuda...A tak na poważnie, to rozejrzyj się za innym piecem. Może to być lepsza opcja, a ten obecny zostanie Ci na części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 książki serwisowe mam różne wiec mogę się pobawić, niestety moto kupiłem jakiś czas temu :/ A dopiero teraz przejrzałem na oczy co i jak.. wiem głupota ze nie od razu się nie ogarnąłem no ale cóż. za moto dałem 2,5 tys, co do ogłoszenia to trudno sb przypomnieć, ale było coś w stylu moto zarejestrowane na kategorie A2, myślałem nad innym natomiast ciekawe jak by było ze sprzedażą za jakiś czas skoro nie byłby to oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Weź to ku*wa wypierdol do śmietnika, albo oddaj na przetopienie. Bo piec zajechany, ty bladego pojęcia nie masz o mechanice. eeetam ja bym to jeszcze uratował żeby polatało trochę kupił za śmieszną kasę , może się uczyć mechaniki wybuchnie mu to nawet nie będzie za cztm płakać..... tylko niech chłopak zacznie nas słuchać a nie trzepie się rozpaczliwie jak osa w kompocie i tlumaczy jak kobicie ze zdrady a nic z tego tematu nie wynika Najpierw prawidłowy pomiar kompresji bez gumy tylko z wkręcaną końcówka i podać wyniki , jak jest niska to ustawić luz zaworowy i znowu pomiar jak nie poprawila się to trzeba będzie zdjąć górę i wtedy podam dalsze wskazówki , jak jest prawidłowa to nie ruszaj na razie zaworów , trzeba szukać przyczyny czemu to ciężko pali, może po prostu filtr powietrza jest już ekstremalnie zamulony on w ogóle jak zapali to jeździ ? i co się dzieje wtedy kicha strzela wybucha ? że tak to powiem od połowy silnika w dół, w tym przypadku może być to uszczelka? Bo chyba nic innego łał predyspozycje na szerolcka holmsa masz , tylko że tam tych uszczelek jest naście , zrob jak limo pisze , umyj i zobacz skąd się poci i słuchaj trochę forum jak chcesz żeby forum ci pomogło a nie histeryzujesz jakbyś dostal sraczki przed randką z pamelą anderson "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 jak zapali to jeździ, tyle ze do odpalenia musze użyć placa albo innego łatwopalnego gazu, po odpaleniu chodzi w miarę normalnie, po za tym ze próbuj mi zgasnac, natomiast gdy próbuje odkręcić manetke to tak jak pisałem wyżej obroty stoją na 4 tys nagle przeskok momentalnie na 7-8. Zmierzenia pierw kompresję tak jak trzeba tyle ze musze pożyczyć od kogoś to urzadzonko. Będę się was słuchał bo na bo na prqwde chce żeby on jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Takie objawy z obrotami mogą sprawiać zimne luty w module. Albo posłuchasz fachowców, którzy dobrze radzą albo zostaniesz z tym sam bo nikt na siłę nie będzie Cię uszczęśliwiał. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Na dzień dobry to przeczytaj serwisówkę i zastosuj się do rozdziału serwis okresowy - zrób regulację zaworów, wyczyść synchronizuj i wyreguluj gaźniki, zmień olej, filtr powietrza, powymieniaj wszystko co wyjdzie w trakcie czyli spękane króćce, cieknące uszczelki i wtedy zacznij myśleć o naprawie tego co ten motocykl boli, a jak będziesz miał wątpliwości to pytaj na forum. Tak to działa, że albo serwis robisz sam, albo oddajesz do mechanika, przez internet roboty nikt za Ciebie nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi