MatMax78 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 ogólnie to fajnie, że pojawia się jakaś nowa inicjatywa, marka tyle że wkurza mnie to że kolejna raz ta spółka ma na tym pieczęć i organizuje to wszystko pod swój biznes, no ale hu..... skończę już z tym biadoleniem bo i tak nie ma to sensu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 z tego co widzę to tylko heniek tak stwierdził Nic mi o tym nie wiadomo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 MatMax78 - właśnie to chyba dobrze, że organizatorem jest jakaś firma czy spółka, która ma w tym interes, bo to stanowi gwarancję pewnego poziomu i zaplecza logistycznego, a nie PZM, który generalnie ma wyj**ane na frekwencję, reklamę itd. Z drugiej strony ja nadal twierdzę, że to wszystko (nawet puchary motocykli o małych pojemnościach, które z założenia mają być przedszkolem motocyklowym) nie ma racji bytu w kraju, w którym nie ma ani obiektów wyścigowych, ani możliwości regularnego trenowania. W Polsce jest dużo ludzi, którzy mają kasę żeby się bawić w sport motocyklowy i wydają dziesiątki tysięcy złotych na szkolenia swoich pociech - spotykam takich regularnie i wystarczy spojrzeć, na jakich maszynach trenują i ścigają się juniorzy w crossie. Dzieciaki upalają małolitrażowe KTM-y, wiele z nich jest poddanych profesjonalnemu tuningowi gdzieś za granicą. Organizowane są obozy zimowe w Hiszpanii i Włoszech, a w lecie sekcje juniorów mają regularne szkolenia i obozy na wysokim poziomie (co też miałem okazję widzieć "w akcji"). Także powodem żałosnej frekwencji i małego rozmachu pucharów nie jest brak kasy i to, że motocykl z pakietem startowym kosztuje 20000 czy 50000 zł, ale to, że ta zabawa prowadzi donikąd z zawodniczego punktu widzenia. Zdają sobie z tego sprawę rodzice finansujący starty swoich pociech, sponsorzy i importerzy. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 O ile młodemu nie wystarczy kliknięcie "like it" na FB zamiast jazdy. Ja to przerabiałem niestety. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Ja bym sobie życzył (choć nie znam człowieka), żeby opanował podstawy walki i nauczył się strzelać. To wkrótce będzie ważna umiejętność. A do tematu, to Sherman niestety znów ma rację. W crosie, i trialu mamy zawodników i to znakomitych, a na alfalcie nędza. Nie ma nawet wyścigów skuterów, chociaż to tanie jest jak paczka fajek. No i tory kartingowe są wprost stworzone do tego. Dziękować Bogu rozbudowa Radomia nie wypaliła. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Wiadomo może już na jakich oponach pojedzie puchar? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Czyli dla każdego po pucharku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 A w Moto3 też może jechać syn i ojciec w open. Moto kupisz uzywkę za 10 tys za już mocno przygotowane do pucharu, wykładasz 250 zł/rundę i ganiasz w ramach Pucharu Polski :) Do mnie bardziej trafia ta opcja. PS. A do tego taki Sebek na 125 łoi czasy prawie takie jak część z nas ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 O ile nie zgruzujesz wcześniej na torze ;) A ponadto 125 możesz upalać na kartingach, gdy już uznasz, że zawody czas odpuścić bo emerytura na karku ;) . Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 A idź w pi... Co ludzi wkurw.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Brzydki jest sukinsyn okrutnie. Może w torowych owiewkach będzie lepiej. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
type-r Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Przecież to są torowe owiewki. Wygląda super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Lampa jest brzydka w uj. Torowe owiewki trochę rozwiązują problem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Kurde to zawodowo jest. Spodziewałem się białych plastików. Mnie ten przód jakoś się nie widzi, ale nie wymagajcie gustu od kogoś kto pamięta czasy Johna Kocinskiego, a ideał piękności motocykla to była kawa z podwójnym okrągłym reflektorem. Może na żywo się przekonam. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) W torowych wygląda lepiej niż w drogowych, właśnie ze względu na te lampy, które w drogowych psują wygląd.Ile to waży z płynami? Pozdr.F. Edytowane 21 Września 2015 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.