KLAUDIUSZ Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ty nie patrz na spalanie, "Motocyklowanie" to drogie hobby, opony, napędy, ciuchy, serwisy, kufry, kaski, rekawice, buty, podróże, mandaty ......... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulczao Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Jazda na moto nie jest droższa niż autem. Koszty napraw na poziomie podobnym, spalanie mniejsze, niższe opłaty, a ciuchów nie kupuje się co miesiąc. Eh, jeszcze żeby pogoda w Polsce była lepsza :banghead: to mógłbym zrezygnować z auta. Byłoby więcej kasy na moto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karooluss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 To niskie spalanie - to raczej dla przeświadczenia, że jeżdrzę pojazdem palącym mniej paliwa niż mój samochód :) wiadomo wlać trzeba i koszty są, ale wcale nie muszą być ogromne, a jeśli już to oby jednorazowe... Wracając do kwestii motocykla, póki co najbardziej się widzę na DL650 (na tą chwilę). Czy to motocykl na wtrysku czy gaźnikowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jazda na moto nie jest droższa niż autem. Koszty napraw na poziomie podobnym, spalanie mniejsze, niższe opłaty, a ciuchów nie kupuje się co miesiąc. Eh, jeszcze żeby pogoda w Polsce była lepsza :banghead: to mógłbym zrezygnować z auta. Byłoby więcej kasy na moto :) No niestety ale jazda motocyklem jest droższa biorąc pod uwagę stosunek przejechanych kilometrów do tego, co trzeba zainwestować w części. Autem 30 000km przejeżdżasz bez jakiejkolwiek inwestycji. W przypadku motocykla przez te kilometry zużyjesz 1 lub 2 komplety opon (komplet dobrych opon do motocykla to koszt kompletu z wyższej półki opon do auta a nawet więcej), jak masz napęd na łańcuch to już czeka wymiana zestawu napędowego, do tego dochodzi 2 krotna regulacja zaworów, częstsza wymiana oleju niż w aucie, klocki i tarcze również szybciej zużyją się w motocyklu. Spalanie i ubezpieczenie to nie wszystko ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Mam 192 cm i jeżdżę Varadero. Przy takim wzroście jeździ się nim jak rowerem. Spalanie zależnie od trybu jazdy, od 4,5 do 6,5 litrów.W długie trasy z pasażerem i tobołami bez problemu. Piaszczysta polna droga nie stanowi przeszkody.Regulacja zaworów, filtr powietrza i paliwa co 24 tyś km, olej i filtr co 12 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ja ci proponuje nie kupuj czegoś na czym nie jeździłeś bo ci może nie podpasować.Szczególną uwagę zwrócił bym na masę motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karooluss Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Mysle, ze po przesiadce z kibla na biegowc i to w dodatku dysponujacego 3x taka moca to kazdy bedzie sprawial mi frajde:) wymagania mam spore, bo chce zeby motor byl lekki, mocny i duzy no i fajnie wygladal... Nie wiem czemu ale DL650 bardzo mnie przyciaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja proponuje 1000-ke DL bo 650-ke za rok będziesz zmieniał ...... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja proponuje 1000-ke DL bo 650-ke za rok będziesz zmieniał ......zalezy od zapedow sportowych.3 sezon ujezdzam dl 650 i nie szukam przesiadki na 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karooluss Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Mnie juz frajde sprawia jazda 250, a motor ma byc wszechstronny. 1000 nie bedzie za ciezka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie słuchaj pierdół, Klod ma kompleksy :biggrin: (żartowałem) :biggrin:DL 650 daje sporo frajdy z jazdy i na pewno spełni Twoje wymagania. Popatrz jeszcze na Hondę Transalp 700. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 po mojemu to zapomniał wół, jak cielęciem był. teraz wszystkim jak pojeździli kilka lat "po roku 650-tki mało", ale jak się przewracali na parkingach bo 200kg było za trudno utrzymać, to pozapominali. nie mówię personalnie do nikogo, po prostu zauważam pewne trudności wynikające z konieczności wyrobienia sobie nowych odruchów, nauczenia się nowych rzeczy. tudzież może nieobowiązkowe zxapotrzebowanie na zapierniczanie ile fabryka dałamnie przez kilka ładnych lat wystarczało 90KM w moim motocyklu, a krótka przejażdżka 105KM dukatem Sihai zrobiła niezapomniane wrażenie obcowania z technicznie niedoszlifowaną wścieklizną. jednocześnie świetnie się bawiłem na 50KM monstera, a małego v-stroma uznałem za naprawdę fajny motocykl (gdyby nie kilka drobnych moim zdaniem niedociągnięć konstrukcyjnych, jak podnóżki wbijające mi się w łydki i za mało skuteczna bo za bardzo oddalona owiewka). pewnie po dociążeniu pasażerem i bagażem byłby mniej żwawy, ale nie każdy potrzebuje rakietowych przyspieszeń, nawet po kilku latach jeżdżeniajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Gadanie asfaltowca. Sam siebie zwalczam bo coraz bardziej mam ochote zmienic litrowe wiadro na Africe czy np XT660R. Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Sam siebie zwalczam bo coraz bardziej mam ochote zmienic litrowe wiadro na Africe czy np XT660R.Ja przesiadłem się z XTZ 660 na Varadero, na odwrót już bym się nie skusił. AT lżejsza od SD01 "aż" o 7 kg, oba klamoty nadają się max na polna drogę.Jakbym miał zmienić Varadero to chyba na Tigera 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indoor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie Panów. - jestem nowy i dopiero zaczynam swoją przygodę z motocyklami.... cóż, chyba nadszedł ten wiek... :) (+30) Chciałem się zapytać jako gość co się nie zna na motorach.Nurtuje mnie pytanie: Dlaczego motory typu - Transalp, F 650GS, DL650 itp nadają się na daleką turystykę -( z tego co widze na jutubcu. Goście gównie jeżdżą właśnie czymś takim) lepiej niż dajmy na to CB seven fifty, bądź XJ'ty? Może chodzi o pozycje ? (Pierwszy motor już jest zapalnowany na XJ600 ) Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Indoor Cytuj LWG! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.