Skocz do zawartości

Indoor

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Indoor

  • Urodziny 08/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut

Osobiste

  • Motocykl
    Moto Guzzi Breva 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    518533440

Ostatnie wizyty

616 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Indoor

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. "Górne partie drogi nie są utrzymywane w przejezdności przez zimę. Transalpina powinna być w całości dostępna od końca maja do października ale zależy to od pogody i ilości nagromadzonego śniegu." Ta... czyli pomijam Rumunię i lecę od razu płaskim przez Węgry na Chorwację.
  2. Siema Jak w temacie. Planuje wypad na nie tak daleką Chorwację. W Chorwacji mam znajomego, który pomoże ogarnąć odpoczynek na miejscu. Wypad w celu podróży, nie jest na celu zwiedzania miast ale bardziej zamków, gór. Jazda na 7 dni, bez planowania szczegółowego. Trasa ustalona mniej więcej: https://goo.gl/maps/1Av62mWE1uh2bR4P8 Aby zaliczyć góry w Rumunii oraz Transalpine. Powrót częściowo przez Alpy. Podróż w tempie dynamicznym ale zgodnie z przepisami. Pierwszy nocleg w Rumunii - mogą być hotele albo camping. W Maju może być jeszcze za zimno na camping ale go nie wykluczam. Lista: Breva 1100, Tracer Mt7 (niepotwierdzony).
  3. Oj tam od razu rozwinęli... Super Adventure to nie za bardzo moja bajka a mam pewne obawy co do Moto Guzzi. Trzeba zrobić małe tournée po Europie, przejechać się i wybrać. Jeśli powiadasz, że na Steet Tripple jest wygodnie to na Guzzi 1200 sport mam pozycja niemalże identyczną. Przynajmniej wg. cyclo-ergo.
  4. A co Ci się działo z kręgosłupem? I tak przy okazji - ile kosztuje operacja?
  5. Jedno nie wyklucza drugiego Basen jest dobry na kręgosłup.
  6. Tak, wiem. Zbiornik 18l, kufry co niewiele można włożyć ale po delikatnej modyfikacji można wyruszać w daleka podróż. Dodaj do niego centralny kufer, za kufrem plecak na plecaku (lub gdzieś) karnisterek na rezerwę. Podobno jest możliwość zmiany kół na 19'(????) czyt.: enduro… Zastanawiam się jeszcze czy można jeszcze jakiegoś innego KTMa dla konkurencji poszukać. Takiego konkurenta Tracera. - Troche mi przeszło z Gutkiem ze względu na mój kręgosłup - lewa ręka mi drętwieje jak jadę daleko i mam ta rękę obciążoną. W Gutku jest pozycja pochylona 11 do 13 stopni... Świetną stronę znalazłem i faktycznie SMTków jest całkiem sporo: http://www.theparking-motorcycle.eu/ co do tematu sportowo turystycznych motocykli? hmm… może nie jest to trafne określenie ale stawiam flaszkę dobrego burbonu, że w Alpach na serpentynach Hayka wymięka przed SMT.
  7. ...ale ten KTM 990 SMT jest kuszący jak cycata blondynka… Zwłaszcza, że mogę od razu nim wrócić. Strasznie spodobała mi się jedna sztuka i jeśli wypali jadę po to: https://www.ridemotorbikes.co.uk/used-moto-guzzi-v12-sport-bradford-west-yorkshire-2005272 Kask, rękawiczki jakieś muszę sobie sprawić i wracam tym do domu.
  8. Oczywista sprawa, nie ma motocykli uniwersalnych. Dla mnie zdecydowanie bardziej interesują te motocykle na szosę. Skąd w takim razie Stelvio? Cóż... to taki GS tyle, że ładny i z charakterem. Niemniej bardziej jednak skłaniam się ku Norge / Breva 1200 sport + jakaś owiewka. Tommo ma absolutną racje muszę się spróbować na wał. Jeśli wał nie wypali dla mnie to pozostaje Tracer i reszta... ale przyznam się, że dla mnie to tylko V2 ewentualnie trójeczka Triumpha i Yamahy. To Suzuki mnie zaskoczyło, nic o tym motocyklu nie wiem.
  9. Super Duke w tej cenie?? Wole 1090 - Super Duke to przesada. Te motocykle bije na głowę MT09 Tracer. Zarówno ceną, wyglądem, wytrzymałością jak i kosztem eksploatacji. A ja nie czuje się jeszcze na siłach dosiadać potwora powyżej 160KM... Zresztą uważam, że w tych klasach to już kwestia umiejętności bikera nie bike'a.
  10. Mam kolegę, który mógłby spróbować zrobić ręcznie gmole do Norwega. Popraw mnie jeśli się mylę Norge to taka Breva z owiewką?
  11. @jarenty Długo go masz? Dużo usterek miałeś poza normalnymi serwisowymi sprawami? Części są drogie?
  12. @jarenty Złoty jesteś. Bardzo mi ułatwiłeś, bardzo. Dziękuję Ci za to. Masa czy wysokość siodełka mnie nie przeraża, dla mnie (1.85m) będzie ok. Tylko ni stąd ni zowąd tylko @monter musiał coś od siebie dać... smuteczek... ale dzięki. Z suchych kalkulacji to prawie wszystko. Teraz brać każde moto po kolei i jeździć. Mam jeszcze takie techniczne pytanie: Bo jeżdżę dopiero 3 sezon i na temat enduro jestem cienki jak kabanos. Czy cieńsza opona z przodu jest wyznacznikiem gorszej jazdy po zakrętach? Jak to jest?
  13. Nie no BMW odpada… Jakoś mam skrzywienie i mi się z dresami kojarzy. Przepraszam właścicieli. Dukat piękny - tyle, ze za drogie I w utrzymaniu i w kupnie. Czyli Gutem ma problem z silnikiem? Niewiedziałem, to dotyczy silnika 1200 8V? Silnik Stelvio I Norge jest delikatnie inny - nie znam różnic. Uralem na track day można się wybrać po to aby szlifować umiejętności kolego. Musze się przymierzyć do Gutków "Stelvio" I "Norge" I porównać z Tracer. Ciekawią mnie bardzo KTMy 990 SMT jest praktycznie nie do zdobycia. Kilka sztuk w Europie. A 1090 to bardziej na teren (?) No ale na Gutka mam ochotę.
  14. Rozumiem, niestety nie miałem przyjemności jeździć Stelvio ale Norge jest poręczniejszy? Czemu wybrałeś właśnie Norge? Co z tymi podnóżkami? Głęboko możesz się złożyć?
  15. Norweg! Tak, ten Gutek to inna bajka jednak - silnik jest ten sam. I z góry pytanie do Ciebie: Czy właśnie Norweg nie jest bardziej sportowy? Jak wysoko masz podnóżki i jak głęboko możesz się złożyć? To mnie najbardziej interesuje. Gdzie go kupiłeś? W Polsce czy raczej wyjazd za granice wchodzi w grę? Jakbyś Ty porównał te dwa motocykle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...