Jump to content

karooluss

Forumowicze
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About karooluss

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu
  • Birthday 05/11/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów

Osobiste

  • Motocykl
    Malaguti Madison 3 250
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Po 3000 km moge juz cos powiedziec:) zalozylem opony Heidenau K60 scout, gmole i oslone pod silnik. Motocykl od razu dostal terenowego pazura no i daje rade na szutrach, trawach lasach. Mimo wszystko tutaj doswiadczenie tez duzo robi w jezdzie offroad. To nie rower a maszyna swoje wazy wiec predko tam gdzie myslalem ze nim wjade, nie wjade. Co do wielkosci.... DL650 z deka dla mnie za maly. Teraz kupilbym xt660 tenere. W v stromie co jakis czas musze rozprostowac kolana poniewaz sa dosc mocno zgiete. Troche brakuje mi w klasycznym moto oslony przed warunkami atmosferycznymi, do jakiej przyzwyczaila mnie jazda na skuterze. Btw moj plecaczek jest bardzo zadowolony. No i chwala DL owi za to, a wiec w droge! Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  2. Poszukiwania skonczyly sie zakupem v stroma 650 z ABS em. Zapomnialem sie pochawalic:) zdam relacje z tego jak spisuje sie motorek w tym co pisalem w pierwszym posice. Za kazda propozycje dziekuje ;) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  3. wklejam przydatną tabelkę, która w takich przypadkach jak mój może pomóc w "odnalezieniu siebie" :) po przymiarce do kilku motorków u mnie staneło na razie na DL650 ;)
  4. Myślę że ten dział jest idealny na zadanie mojego pytania: Otóż mam 194 cm wzrostu i często zdarza mi się podróżować z żoną. To że do asfaltowych zadań V-strom 650 nadaje się idealnie to wiem. Tak samo wiem już że nie jest to motocykl enduro ale daje rade w słabszym terenie i tutaj moje pytanie, gdzie jest granica terenowego używania V-stroma ?
  5. Suma Summarum : motocykla dla mnie jeszcze nie stworzono :) bo nie spotkałem maszyny która jest duża, lekka, z przodu ma koło 21", silnik o mocy +/- 70 KM, spalanie 4l/100 a przy tym ma dużą wygodną kanapę i świetnie chroni przed wiatrem. LC4 jest za bardzo endurowate, LC8 nie mieści się w budrzecie, Africa ma za krótkie siodło, DL 650 podobno kiepskie w teren, Varadero za ciężkie, F650 GS zbyt małe - taką średnią arytmetyczną chyba spełnia po trochu Transalp 650, ale zaś brak 6-tki troche mnie martwi. Chyba jestem zmuszony dalej popier...ć Malagutem ;) który i tak nota benne nie chce znaleźć nowego nabywcy. Ludzie po prostu boją się takich wynalazków, a w gruncie rzeczy to pancerne tworzydło z silnikiem Piaggio. Wolą oklepanego Burgermana. Panie Premierze.... jak żyć :blush:
  6. ADV swietnie nadaje sie na takiego typu przygody, o czym Swiadcza zadowolone miny kierownikow na zdjeciach i filmikach na YT. Mimo to jak przyjze sie baczniej to siedzacy kierowcy pozostawiaja dla pasazera malo miejsca na kanapie. ADV to typowe enduro (w moim odczuciu). Ja szukam odnosnika w sprzetach typu Transalp... Niestety poza Africa i Super Tenere (ktore sa staszymi konstrukcjami), nie moge doszukac sie alternatyw.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  7. Cenne spostrzezenia. Prawda jest taka ze nawet moim malagutem z malymi koleczkami jezdzilem po gorach ale to troche mordownia. Sprzety typu KTM ADV na pierwszy rzut oka widac ze daja rade w terenie bez problemu, ale zas na mega wygodne podrozowanie niedzielne z pasazerka - tak w 40%... Jesli DL650 (bo tylko 650 mnie ze Sztormiakow interesuje) pojedzie lesna sciezka, szutrem, po łące, po korzeniu to wydaje mi sie ze nie ma co na niego zle mowic. Kwestia jeszcze ktor jak interpretuje offroad;) Po piachach, blotach i kamieniolomach nie bede nezdzil:) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  8. Przymierzylem sie wczoraj do BMW 650 GS, motor wywarl na mnie pozytywne wrazenie, czuc bylo ze mozna tym niezle polatac po wertepach i kanapa wygodna;) niestety czuc bylo to ze jestem za duzy na ten motocykl, glowa wystawala ponad szybe sporo... Czuje ze ten motocykl nie stanowilby dla mnie zadnej ochrony przed wiatrem, dlatego chyba bede celowal w DL650 lub w Trampka. W zasadzie gdyby w DLu bylo przednie kolo 21" wybor bylby juz oczywisty... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  9. Witam ponownie. Jakiś czas temu zadałem pytanie na tym forum, jaki uniwersalny może spełnić wymagania wysokiego ridera ze wzrostem 194 cm wraz z jego plecaczkiem. Temat dał istotny konsensus - coś a'la turystyczne enduro, wymieniane było Varadero, głównie V-storm i jeszcze kilka innych modeli. Wczoraj oglądałem V-storma 650 wraz z przymiarką - fenomenalna pozycja za kierownicą, dużo miejsca dla plecaka, ale niestety może być problem z jazdą poza asfaltem (kamienie, szutry, liście, dziury, podjazdy górskie ect...) Wraz z kolegą, który pokazał mi DL 650 pomyśleliśmy o Transalpie... moto legenda, co tu dużo mówić, duże koło z przodu na pewno będzie pomagać kiedy będę opuszczał szosę. Zaś brak 6-tki będzie trochę przeszkadzał podczas wypadu nad morze z bagażami... Dlatego moja prośba jest następująca - co jest alternatywą dla Transalpa 650 XL - szukam motocyklowego odpowiednika Land Rovera...Budżet... do 15 000 zł im bliżej 10 000 tym lepiej ;)
  10. Witam Panowie, dziś w końcu dane było mi dosiąść DL650 i powiem tak, wygodnie i dość nisko.. obawiam się, że z moimi offroadowymi zapędami ten motor może okazać się zbyt nisko osadzony :( Zacząłem zastanawiać się czy nie powinienem pomyśleć o czymś w kierunku Transalpa ?
  11. Summa summarum- juz prawie mialem wewnetrzny spokoj ducha w wyborze DL650, dlatego ze jest duze, wyglada na wygodne, malutko spala benzynki, latwe w obsludze, a tu nagle doszedl do mnie konsesnus, ze ja uwielbiam zwiedzac miejscowki - punkty widokowe w mojej okolicy, a niejednokrotnie do nichtrzeba dostac sie lesna sciezka pod gore, do tego dochodza korzenie piachy, trawa. Nie wiem czy DL czuje sie w takich tematach dobrze, czy to dypowe dziecko szosy...? Ale mimo wszystko najpierw trzeba na ta miejscowke dojechac asfaltem, no i w razie wypadu np na Czechy, Wlochy ect chce zeby z enduro zrobil sie Gold Wing:) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
×
×
  • Create New...