timtim Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam. Pacjentem jest CBR 1100 na wtrysku bez sondy lambda. rok 2000.Mój problem polega na tym, że od jakiegos czasu silnik przebiera w obrotach. Najbardziej czuć to zjawisko między 1200 a 2000-2300 obrotów.Poźniej raczej ustepuje ale z racji wyższych obrotów moze byc nie do końca wyczuwalne.Silnik nawet na wyższych obrotach nie chodzi jak trzeba według mnie. Głównym objawem jest lekkie szarpanie, taka nierównomierna jazda na niskich obrotach szczególnie 1-2 np. w korkach, jest słychac cos w rodzaju wypadającego zaplonu, cięzko jest zmieniać biegi bez szarpań (miedzygaz, i ogólne wytyczne nie pomagaja, zjawisko nasila sie pod obciązeniem)Podczas gwałtownego odkręcania zachowuje się jakby dostawał za duzo powietrza. Niby dośc dobrze przyspiesza ale jakby miał żagiel za soba. Podobnie jak źle wyregulowany gaźnik. Ogólnie podczas jazdy jest duzy dyskomfort. Powyższe objawy sa tylko na ciepłym silniku. Zaczynają się zaraz po zejsciu ze ssania. Na zimnym wydaje się ok. Nawet jazda zaraz po odpaleniu jest inna. Spalanie jest ok. Nie ma śladów obcych instalacji. Wszystko działa, kontrolki itp.Rozkładam ręce bo w zasadzie wszystko zostało sprawdzone i nie mam punktu zaczepienia.Podmieniane były:- cewki i świece- regulator paliwa- pompka paliwa- wtryskiwacze miejscamiSprawdzane:- kompresja ok, równa- rezystancja czujników, reakcja kompa na ich odpięcie- błędy w komputerze (brak)- synchronizowane przepustnice- wszystkie podcisnienia, węzyki itp- wydajnośc i ciśnienie paliwa- iskra- regulowane zawory i pewnie coś jeszcze ale nie pamiętam.Olej czysty, nie pobiera i nie produkuje z płynem to samo.Sprawdzałem cylindy parami i problem leży chyba w parze 2/3 cylinder a najbardziej w 2. Po odpięciu wtrysków 2 i 3 silnik zaczyna równo pracować.Równiej niz na wszystkich... Moge być przewrażliwiony ale jeżeli dołaczę 3 wtrysk pracuje w zasadzie tak samo, czyli ok. Jeżeli podłączę 2 zaczynaja się cyrki i praca silnika w rytm łydydydydydydy.Jezeli wykręcę świecę nr 2 silnik tez pracuje równiej. Ogolnie pracuje na parze 1/4 ładnie, a na parze 2/3 ciężej zapala, raz gasnie, raz trzyma obroty ponizej 1000. A na obrotach wydaje się w miare ok. Sam juz nie wiem...Jestem juz pod ściana i idę w stronę przedmuchów między cylindrami, lub braku synchronizacji miedzy nimi. Przynajmniej cos w tym rodzaju. Znam przypadki kiedy kompresja była ok a jednak był delikatny przedmuch.Wolał bym nie zrzucac głowicy żeby sobie ja pooglądac od środka ale to juz mój ostatni pomysł. Dziwne jest to ze zaczyna sie problem po rozgrzaniu. Zwykle dzieje sie coś na zimnym. A ten pali jak diabli na zimnym. Od strzała. I tu licze na Was. Może ma ktos jakis pomysł. Może byc nawet z serii " rzuc za siebie śrubokręt, zakręc sie dwa razy i podskocz". Aby tylko pomogło.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Ten model mial chyba problem z regulatorem napięcia i wtedy działy się różne cuda, między innymi nierówna praca i wypadanie zapłonów. Edytowane 28 Stycznia 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Mi to bardziej wygląda na walniętą cewkofajkę na drugim garze, ale skoro były podmieniane to chyba nie to. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timtim Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dzieki za odzew.Napięcie sprawdzane, jest ok. Ten silnik ma dwie cewki więc to nie to. Iskra jest mocna, ciągła.Zagadka jest to, że z wykręcona świeca na 2 cylindrze silnik pracuje równo. A jak wkręce to cyrki znowu. Odpięcie wtrysku pomaga ale nie do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zagadka jest to, że z wykręcona świeca na 2 cylindrze silnik pracuje równo :blink: :excl: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 równo ale na 3 cylindry, nie doczytałem czy zamieniałeś również same fajki przy okazji tych podmian... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 i problem nie przenosi się na inny gar razem z wtryskiwaczem?Przewody podciśnieniowe są suche w środku, nie sączy się paliwo nimi? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 jeżeli opis jest poprawny to mam smutne wiadomości - padło ECU a właściwie tylko końcówka wtrysku sterowania tym cylindrem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 1100 xx miały lipna masę pod siedzeniem . Jakiś idiota za biurkiem spiął wszystkie przewody masy 1 wielką kostką mostkującą wiele kabli masowych, połaczenia pięknie korodują no i efekt wyglada na podobny do opisywanego . Warto jescze tam rzucić okiem. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) 1100 xx miały lipna masę pod siedzeniem . Jakiś idiota za biurkiem spiął wszystkie przewody masy 1 wielką kostką mostkującą wiele kabli masowych, połaczenia pięknie korodują no i efekt wyglada na podobny do opisywanego . Warto jescze tam rzucić okiem. Brat miał to samo w vfr vtec ,az sie topiła ta biedna kostka masowa, rozwiazanie hi tech honda. Edytowane 7 Lutego 2014 przez kisYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timtim Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Sprawdzę masę. Problem nie rozwiązany jest jeszcze.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixx Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam panowie, mam identyczny problem co kolega timtim, nie wiem co jest grane. Jak sie sprawa zakończyła? Pomocy, PILNE!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 pewnie sprzedał motocykl Tobie ;) A tak poważnie to opisz dokładnie swój problem, co się dzieje co już sprawdzałeś? Może uda się jakoś naprowadzić na przyczynę. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 jeśli masz wtryska, to w okolicy tylnej lampy masz złącze diagnostyczne działające na zworke- manual w dłoń i zobacz czy ECU coś wymiga Ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixx Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 xx 2001r. wtrysk,sonda lambda, sportowy wydech no name.Objawy: muli na wolnych obr. tak do 3tys, w czasie spokojnej jazdy na równym gazie potrafi mocno szarpać, czuć, że coś go trzyma i nagle rwie do przodu jak wściekły. Zrobione:Świece,cewki,wtryski,reg.przepustnic i czujnika tps,instalacja el.ok,dziś podmienilem wydechy na ori - mała poprawaPodejrzewam:Czujnik ect, Dziwne bo czasem chodzi całkiem nieźle a jest dzień kiedy bardzo szarpie.Na chwilę obecną nie mam błędów na kompie, wcześniej pokazywał ect,tps,iat . Te 2 ostatnie podmienialem, bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.