Skocz do zawartości

MariuszZZR

Forumowicze
  • Postów

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MariuszZZR

  • Urodziny 12/18/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ZSD

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR1400
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia MariuszZZR

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Pozwolę sobie zauważyć, że jak XX nie podepniesz pod komputer. W XX błędy sprawdzasz jedynie błyskowo.
  2. 167kw? coś pomieszałeś...chyba raczej KM...pojedź na hamownie i zobaczysz ile ma :) miłego i bezawaryjnego użytkowania życzę :)
  3. sprawdź membranę w kraniku, a ten wężyk jest chyba od podciśnienia dla kranika
  4. widzisz nie doczytałem w poście, że chodzi o konkretny silnik, a pytałem bo dużo jest zasilanych gaźnikami i nie tylko japonia... apropos gości ze sklepu... gdybym się Ciebie spytał czy zrobisz mi ECU, też byś się chciał dowiedzieć do jakiego moto, żeby upewnić się czy możesz cokolwiek zrobić. Wiem z autopsji, że Honda np.CBR1100XX(wtryskowa) ma ECU nie do ruszenia jeśli chodzi o mapy czy zapłon i to samo z ZX12R.
  5. Jaki motocykl?I dlaczego chcesz dwa rodzaje ustawień zapłonu? Tylko troszkę nie rozumiem po co dwie mapy zapłonu. I tak zapłon jest zmieniany przez ECU-instrukcja określa opóźnienie/przyśpieszenie przy takich a takich obrotach np. 10 stopni przy 1500 i 30 stopni przy 4000 i dla biednego ECU gaźnika zmianę uzyskasz tylko kołem impulsatora. Skoro piszesz, że tylko impulsator daje dane, a nie ma np. czujnika położenia przepustnic, czujnika aktualnego biegu... to chyba tylko zmiana tego kółka z palcami na wale może pomóc. Możliwe, że jest możliwość dorzucenia opcji np. przyśpieszenie...hmmm... parę stopni ale nawet nie wiadomo co Twoje ECU da sobie zrobić, możliwe, że nic się nie da bo jest za biedne. U siebie robiłem między innymi przyśpieszenie zapłonu, ale ECU na to pozwoliło i nie bawiłem się w dodatkowe pstryczki bo to bez sensu przy tej mocy, a robić drugą mapę na np 100KM uznałem za zbędne, bo do niczego mi się nie przyda.
  6. Raczej nic nie zrobisz, tym bardziej na pstryczek. Masz tylko zapłon, a paliwo leje się tak jak zezwolą gaźniki i tu tkwi szkopuł-brak map paliwowych.
  7. wydaje mi się, że na gaźnikach niewiele zdziałasz...wymiana dysz, zmiana punktu zapłonu (ewentualnie kątów) i tu chyba wszystko... ECU dla gaźnika nie zwiększy Ci i nie zmniejszy dawek paliwa bo i nie ma jak gaźnik tego wykonać.
  8. niestety, albo stety kolor świec powie Ci dużo o składzie mieszanki sprawdzałeś filtr powietrza?
  9. zajebiste podejście.... gratuluję :)
  10. Powiedz tylko czy przed zmianą miałeś ori przednią zębatkę, taką z gumowym tłumikiem? Jeśli tak, a po zmianie napędu na 100% masz akcesoryjną, to nie dziw się takim wyciem. Po prostu te gumy w fabrycznych zębatkach wyciszają napęd.
  11. pewnie dużo, tym bardziej, że to tarcza sztywna(nie pływająca) Skrabio, olej używki, kup sobie nawet z jebaja tarcze chińskie, a gwarantuje Ci, że będą lepsze niż niewiadome używki. W XX po 70tyś wymieniłem wszystkie trzy sztuki na akcesoryjne chinolki i wbrew panującym opiniom były dobre.
  12. nie nie to dane z serwisówki do CB600FW-max odchylenie 0,3mm
  13. dla CB600FW max bicie tarczy wynosi 0,30mm sorki nie zerknąłem jaki masz model :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...