Jaki motocykl?I dlaczego chcesz dwa rodzaje ustawień zapłonu? Tylko troszkę nie rozumiem po co dwie mapy zapłonu. I tak zapłon jest zmieniany przez ECU-instrukcja określa opóźnienie/przyśpieszenie przy takich a takich obrotach np. 10 stopni przy 1500 i 30 stopni przy 4000 i dla biednego ECU gaźnika zmianę uzyskasz tylko kołem impulsatora. Skoro piszesz, że tylko impulsator daje dane, a nie ma np. czujnika położenia przepustnic, czujnika aktualnego biegu... to chyba tylko zmiana tego kółka z palcami na wale może pomóc. Możliwe, że jest możliwość dorzucenia opcji np. przyśpieszenie...hmmm... parę stopni ale nawet nie wiadomo co Twoje ECU da sobie zrobić, możliwe, że nic się nie da bo jest za biedne. U siebie robiłem między innymi przyśpieszenie zapłonu, ale ECU na to pozwoliło i nie bawiłem się w dodatkowe pstryczki bo to bez sensu przy tej mocy, a robić drugą mapę na np 100KM uznałem za zbędne, bo do niczego mi się nie przyda.