Skocz do zawartości

MotoGP sezon 2014


piórko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak dłonie, ale te stopy świadczą o słabo dobranych butach.

Ja bym do niego zadzwonił i zaproponował zakup butów i rękawiczek na Allegro - po co chłop ma się męczyć ;) Nie no bądźmy poważni - wyczynowa jazda na motocyklu to praca, jakiej żaden z nas sobie nie potrafi wyobrazić. Ci zawodnicy to atleci, ale takie rzeczy są chyba normalne i jak pisze Sikor, nawet na amatorsko-średniozaawansowanym poziomie doświadczaliśmy tego samego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaje, że jeśli koledzy mają takie odciski jeżdżąc na tym poziomie, na jakim jeżdżą, to chyba można coś jeszcze poprawić w technice jazdy.

Ale ja się na tym nie znam, tylko tak luźno

 

A niebawem kolejne (i ostatnienprzed sezonem testy). Bardzo ciekawi mnie forma A. Espargaro.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może źle kombinuje, ale przechylamy się po to aby skontrować siłę odśrodkową. To chyba jasne... Mały Marquez jak się wychyli 50 cm od moto to tą kontrę mniejszą daje a valdek może większą. Choć z drugiej strony siła odśrodkowa (bezwładność tez jest większ dla wiekszej masy). Sam nie wiem. Trzebaby z jakimś fizykiem pogadać :D

 

generalnie chodzi o zasade dźwigni - jak na metrowej desce położysz 10 kg to siła podnosząca na drugim końcu jest mniejsza niz jeśli na tej samej desce położysz 100 kg...

 

Takie tylko teorie spiskowe :)

Edytowane przez songoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może źle kombinuje, ale przechylamy się po to aby skontrować siłę odśrodkową. To chyba jasne... Mały Marquez jak się wychyli 50 cm od moto to tą kontrę mniejszą daje a valdek może większą. Choć z drugiej strony siła odśrodkowa (bezwładność tez jest większ dla wiekszej masy). Sam nie wiem. Trzebaby z jakimś fizykiem pogadać :D

 

generalnie chodzi o zasade dźwigni - jak na metrowej desce położysz 10 kg to siła podnosząca na drugim końcu jest mniejsza niz jeśli na tej samej desce położysz 100 kg...

 

Takie tylko teorie spiskowe :)

Zgadza sie, ale w pewnych granicach. Z jednej strony masa jako wykładnik bezwładności powoduje większe siły odśrodkowe, z drugiej przesuniecie takiej masy względem osi podłużnej motocykla pozwala znieść efekt siły odśrodkowej. Tak więc wcale nie bez sensu jest taka interpretacja różnic w kącie pochylenia różnych zawodników. Ale tam jest jeszcze wiele innych zmiennych.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe... mnie zawsze ciekawiły teoretyczne wywody, nad prawidłowością/nieprawidłwością pozycji na motocyklu...

Na szczęście ( nieszczęście), teoria swoje a życie swoje...

Schwantż zupełnie nie umie jeździć... :banghead: ... hehe a wygrał...a Doohan ten to w ogóle, nie wiadomo jakim sposobem był Mistrzem :icon_mrgreen: , przeca jego pozycja była skrajnie nieprawidłowa..

 

 

Wszystkich i tak przebija R.Mamola... czy tak u nas się jeździ??? Przecież to karygodne, zupełnie nieprawidłowa pozycja....

 

 

 

 

Hehe.. wrzuciłem to dla rozluźnienia pośladów...

....kto ma zajawkę na Mistrza, będzie siurkiem zamiatał asfalt i tak wygra....to taka prawda...

 

 

 

Pozdr. J-999

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale oni jeździli na innym sprzęcie, innych oponach i może to był wtedy jedyny słuszny sposób. Wydaje mi się, że nie ma co porównywać. Równie dobrze można by wkleić zdjęcie z wyścigów z lat 40-tych i mówić, że przecież wtedy jakiś mistrz jeździł tak i wygrywał. No i co z tego? Obecnie amator może bez problemu złożyć motocykl tak, jak zawodnik 20 lat temu (pomijam skuteczność jazdy, chodzi o samą pozycję i kąt złożenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja absolutnie nie próbuję stwierdzić kto ma prawidłową a kto nie... zawsze czasy to weryfikują. Po prostu zastanawiam się, co daje MM przycieranie (prawie) barkiem. Skoro Valdek wyraźnie mniej się zwiesza a czasy (ostatnich testów) prawie takie same... takie tam pierdolenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że niby na drewnianych kołach jeździli... prawda, że same opony przeszły długą drogę ewolucji, i dawniej można było składać się na max 56 stopni, a dzisiaj nawet 62, nie oznacza to, że nie umieli jeździć...

 

Wszystko,resztą można o kant d...y potłuc, bo przecież trzeba mieć świadomość tego, że na ogólny wynik składa się nie tylko technika jazdy, ale sam motocykl z geometrią, hamulcami i silnikiem + odpowiednio przygotowany pod ten motocykl kierowca... nawet w 1 stajni mogą być 2 różne motocykle dla 2 różnych kierowców...

 

Dobra, to tylko teoriaa....idę lepiej pojeździć...hehe już rano śmigałem, teraz trza to powtórzyć...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...