Skocz do zawartości

adamkolli

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Osobiste

  • Motocykl
    R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Osiągnięcia adamkolli

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. I jak? Wymieniłeś tą cewkofajkę i zaczęła palić jak trzeba? :biggrin:
  2. Witam, rozpoczynam swoją przygodę z motocrossem i enduro. Upatrzyłem sobie ochraniacze THOR Force i mam co do nich dwa pytania. Po 1. Czy ogólnie są to dobre ochraniacze jak na początek? Po 2. Czy one w chociaż trochę chronią przed urazami kolan? Nie chodzi mi o stłuczenia tylko o jakieś podkręcenia itp. Zdaję sobie sprawę, że to nie ortezy (na nie mnie aktualnie nie stać) ale czy choć trochę pomagają w utrzymaniu kolana w całości? Wiadomo jako, że dopiero zaczynam nie będę robił 20 metrowych skoków itp.
  3. Też się w sumie tak nastawiałem :)
  4. Wydaje mi się, że nawet jakbym miał OC to jak potrące grzybiarza w lesie, gdzie nie mogę jeździć, to ubezpieczyciel i tak nic nie wypłaci. Ale nie o tym temat Panowie :) Pytam więc ponownie, co wybrać z tych trzech motocykli: Yamaha YZ250F, Honda CRF250R czy Kawasaki KXF250? Roczniki 2005-2008
  5. Wiem o tym, ale tak jak napisałem, zmieniłem zdanie i teraz szukam crossa bez homologacji. Dowiedziałem się że w moim mieście buduje się tor, z resztą mam kilka w promieniu 50km i zawsze będę miał się z kim zabrać na busa tudzież przyczepkę. A nawet jakbym chciał wyskoczyć do lasu to jazda po lasach i tak jest nielegalna więc co za różnica czy z homologacją czy bez niej. A crossa kupię sporo świeższego niż enduro w moim budżecie, stąd taka decyzja.
  6. Potwierdzam, dzisiaj jeździłem pierwszy raz w życiu crossówką po torze, i zabawa (mimo mojego tempa xD) przednia :D A męczące to :D Ale żeby nie było, że offtop to od razu zapytam. Zmieniłem zdanie, i teraz szukam crossa, 250 w 4t (400+ tak jak szukałem wcześniej będzie zdecydowanie z mocne). Przejrzałem OLXa i w moim budżecie ( 8, max 8,5 tys. zł ) można bez problemu kupić Yamaszkę YZ250F, Kawasaki KXFa 250 i Hondę CRF 250 tak z roczników 2005-2007 a KXF jest nawet 2008. Co najbardziej polecicie z tych modeli? Jeździłem dzisiaj YZ250F 2008 i jeździło się na prawdę fajne, ale nie mam porównania, więc pytam :)
  7. Jeśli chodzi o Yamaszkę, nie miałem WR, ale miałem YZF, i jeśli chodzi o silnik - jeśli cenisz sobie niskie spalanie, nie najgorsze osiągi (YZF maksymalnie szła ok 125kmh) i przyjemne dla ucha brzmienie to jak najbardziej będziesz zadowolony. Jednak jeśli dźwięk nie ma dla Ciebie większego znaczenia, podobnie jak spalanie, to lepiej kup np Apkę SX lub właśnie jakąś Huskę.. W WR szybko zacznie Ci brakować mocy, nie jest to silnik do szaleństw po ulicach, o "terrorze" na mieście można zapomnieć. Chociaż np na torach typu Radom można objeżdżać duże sprzęty :D Jedyną wadą jaką zauważyłem przez 2 lata używania silnika YZF czyli też pewnie będzie to występować w WR jest to że jeśli go ciśniesz mocno to wpieprza olej, więc warto mieć mały zapas w garażu i sprawdzać jego stan powiedzmy raz w tygodniu (wiadomo, 125 w 4t, więc żeby się rozpędzać to trzeba cisnąć).
  8. Kasa leży na biurku, więc szukam na poważnie ;) Byłbym wdzięczny za podpytanie
  9. Zapomniałem tylko dodać, że szukam czegoś z papierami, co automatycznie podnosi cenę sprzęta, ale tak czy tak dzięki za rady, muszę się z tym przespać, i będę ogarniał temat pomalutku :)
  10. http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-po-remoncie-homologacja-wl-9lat-450-250-ktm-rmz-drz-yzf-CID5-IDdJ73f.html#e03e274651 Mam coś takiego niedaleko mojej miejscowości, jesteś w stanie coś ze zdjęć zauważyć? Na moje oko wygląda nie najgorzej ( ale jak pisałem, przesiadam się ze sporta, więc troszkę zielonawy jestem w tych tematach) :) Ewentualnie, jest sens się rozglądać też za 400?
  11. Podpowie ktos na czym polega problem z tytanowymi zaworami? (wiem że sa drogie, ale trzeba je jakos często wymieniać?) Bo właśnie w tym budżecie kilka WRek widzialem. 426 to dobry model?
  12. Ok, dzięki :) w takim razie będę szukał czegoś innego :) Na buty itp budżet mam osobny, więc te 8,5 to tylko na moto. Wiem że zazwyczaj coś wychodzi po zakupie, dlatego chcę kupić do maks takiej kwoty, lepiej byłoby taniej żeby właśnie coś zostało.
  13. Witam, przesiadam się na enduro z Yamahy R6, planowałem kupić KTM EXC 400 ze względu na chyba najbardziej bezobsługowy silnik wśród hard enduro, jednak jest tego bardzo mało, zwłaszcza w moim budżecie.. Chciałbym kupić coś za maks 8,5 tys. zł. Co najbardziej polecilibyście w tych pieniądzach? Zainteresował mnie ten GasGas FSE 450: http://olx.pl/oferta/gasgas-450-fse-wtrysk-a2-CID5-IDbHFSd.html#f9df7c7a14 Czy ktoś coś wie o tym modelu, a może nawet egzemplarzu? PS wiem, że pojawią się komentarze, że taka 400 czy 450 lub 250 w 2t jest za mocna na pierwsze enduro, jednak wydaje mi się, że ogarnę, na motocyklach swoje przejeździłem, na R6 przesiadłem ze 125 w 4t i dałem radę ;) Przecież nie trzeba "kręcić do końca" :crossy: Byłbym bardzo wdzięczny za sugestie :)
  14. adamkolli

    Dakar 2015

    Małyszowi spalił się samochód przed końcem 2-go odcinka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...