ernestZL Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 sport... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 http://motormania.com.pl/sport/wmmp/rinas-po-rekordowej-v-rundzie-wmmp-w-koncu-wygrywa/attachment/pawel-rinas-przybylski-po-v-rundzie-wmmp-2014-12/Kolejny raz składam WIELKIE GRATULACJE, szacun Rinas. Naprawdę lubię takich ludzi z taką pasją, pomimo różnych przeciwności losu nie pierd... i nie załamują rąk. Swoją drogą jestem ciekawy jakby wyglądała rywalizacja dwóch forumowych kolegów Rinas kontra Sikor ale czuję że za rok chłopaki będą starowali WMMP. :) Ten limit powinien też być inny np. Rooki do 1,40 poniżej czyli 1,39,999 już klasa mistrzowska.Jeszcze raz WIELKIE GRATULACJE Rinas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Limit w 1000 jest 1:40 a w 600 1:41. Faktycznie Rinas zrobil duze postepy biorac pod uwage jak bylo .Gratulacje i zycze powodzenia w przyszlym sezonie ,moze razem z SIKOREM sprobujecie sil w supersportach. U nas w 1000 w tym roku naprawde byla bardz mocna stawka ,co potwierdza fakt ze chyba 5 czy 6 chlopakow wypadlo z powodu przekrocznia limitu 1:40.MOj czas z kwalifikacji 1:41,8 wystarczyl zaledwie na 8 miejsce co jak Rinas zauwazyl jest slaba pozycja do walki o czolowe lokaty .Dodatkowo ze wzgledu na wiek :)czlowiek juz nie jest taki odwazny :) bo u nas po starcie na calej duzej patelni czlowiek obija sie owiewkami jeden o drugiego i trzeba rozpychac sie lokciami inaczej jest pozamiatane :) ...i tak bylo w moim przypadku :),odpuscilem i chyba wyprzedzili mnie wszyscy :)Druga sprawa ze na treningach jezdzilem za malo okrazen i wyscigowe 10 kolek bylo dla mnie duzo, ciezko mi bylo utrzymac stale tempo po tym jak musilem sie przebijac przez wolniejszych ,w przyszlym roku musze nad tym popracowac ;)Najwazniejsze ze mam dobre tempo i 1:40 jest spokojnie w moim zasiegu . Wydarzyla sie jeszcze jedna rzecz podczas tej rundy ktory wyjasnila cos czego nikt nie potrafil ,albo moze nie chcial mi powiedzec.Ale po kolei.Otoz koledze Wladkowi Chelkowskiemu wybuch silnik i pozyczylem mu swoja maszyne , chodzilo o to zeby wogole pojechal i zebral chociaz troche puktow bo w tabeli depta mu po pietach Kondratowicz.Zeby byla jasnosc, nie mam zadnych modyfikacji silnika ,swiece fabryczne ,nawet lancuch mam oryginal ,mam tylko zamontowany modul Rapid Bike Racing wraz z MY TUNING BIKE i szerokopasmowa sonda .Caly zestaw reguluje na biezaco mieszanke paliwowo-powietrzna oraz jest zmodyfikowana mapa zaplonowa , przygotowana przez DIMSPORT (producenta RapidBike) dodatkowo zrobione zawieszenie, wklady przod oraz tyl MUPO no i oczywiscie uklad wydechowy .Waldek pojechal tym sprzetem 1:35,6 ! i sam byl w szoku ze nie mam nic nagrzebane w silniku ,i nawet komputer jest fabryczny lacznie z oryginalnie pracujaca trakcja.Waldek jest bardzo szybki ,to fakt ale takim sprzetem moc pojechac 1:35 w tempie J.OSkaldowicza ?!.....i o ile to prawda :) to nie jechal na 100% widzac jak patrze na swoj motocykl gdy mu go oddawalem :)BWM jest mocnym motocyklem... fakt . ale wiekszosc tych nowszych konstrukcji ma mocy od zarabania a i pewnie w tych nie najnowszych takie urzadzenie da duzo wiecej niz ryzykowne i bardzo kosztowne modyfikacje silnika . Widac ze nie trzeba wywalac dziesatek tysiecy w modyfikacje silnika zeby jechac w tempie czolowki SBK czy SUPERSTOCK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 i prawie zemdlal na mecie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Rinas to ile udało Ci się urwać na okrążaniu po zastosowaniu nowego zawieszenia w stosunku do fabrycznego? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dlaczego ja mam tak słabą pamięć do twarzy :banghead: Nieśmiertelny jakbym wiedział że jesteś, to bym szukał albo pytał... Tak jest Rinas porządził w poprzedni łikend! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Tlok byl przez te weterany i 50GP :) jak by ich nie bylo to bylaby smieszna runda :)20 zawodnikow w klasach misztrzowskich !!!!!!!!!Dobrze ze chociaz rookie troche uratowalo sytuacje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 To widać jak ogromny potencjał jest w tych BM-kach, Niesmiertelny, tym bardziej w Twoim sprzęcie, z resztą większość zawodników WMMP lata na tych motocyklach, aż dziwne jest to, że taki sprzęt, co jak co ale nie zwojował nic wielkiego na arenie mistrzostw świata WSBK. Tyle kasy wpakowała ta firma i żadnego mistrzostwa aż w końcu się wykruszyli z tej serii.Prześwietliłem Twojego kolegę Piotr i widzę że on dużo szybciej nie pojechał na swoim sprzęcie w tym roku. Przesiadka imponująca tym bardziej że pewnie nie ustawialiście moto pod niego? Szacun dla Ciebie, że udostępniłeś jemu sprzęt ale tak to już jest prawdziwych kolegów poznaje się w biedzie, a Ty z pewnością do takich należysz, sam się o tym przekonałem :)Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Koleżeństwo to kosztowne hobby.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Siemano, sory ale rzadko tu wpadam, mało czasu...Dziękuję za słowa otuchy i że ktoś to wszystko widzi, ja daję z siebie maxa i na torze i poza nim żeby zainteresować sponsorów. W tym roku zrobiłem 1.40,9 najszybsze kółko ale tylko jedno - jedyne poniżej 1,41 :) Z jednej strony trochę żałuję bo bym mógł za rok zawalczyć o wygranie Pucharu, ale z drugiej strony... widocznie tak musiało być. Przecież nie można całe życie w Rookie jeździć, mój czas był i nadchodzi końca w tej klasie, niech młodzi dochodzą! Teraz na Rundzie jeździłem w wyścigu regularne 1,41 a na starym zawiasie 1,43 czyli ok. 2s urwane, ale myślę że 1s to lepsze czucie przodu a 1s to po prostu coraz szybsza jazda. Nie wiem co będzie za rok, postaram się zebrać od Sponsorów budżet na WMMP albo na Alpe Adria aczkolwiek będzie to naprawdę ciężkie zadanie, cięższe niż cokolwiek co do tej pory robiłem... Budżet rośnie kilkukrotnie, jeżeli chce się rozwijać człowiek a nie zamykać tyły. Zobaczymy co z tego będzie. Martwi mnie natomiast frekwencja w Supersportach, lipa lekka, w złym kierunku to zmierza... dlatego wolał bym Alpe Adria albo IMRC pojechać w Stockach 600 - narazie nie chcę dłubać konia za bardzo, zrozumiałem że mam sporo do urwania na słabszym silniku, ale to jeszcze większe koszty dojazdów i przede wszystkim - czas... a w WMMP niestety jest tylko klasa Sport czyli dłubiemy konia na ile kto ma $$$ :) taki lajf Aha, Nieśmiertelny masz rację - w rookie1000 poziom baaardzo wysoki ale też i dużo machin, Was prawie 30 a nas w 600... 12 :) smutne to, ale by był wyścig rookie600 jak by było 30 chłopa !!! Zapraszam każdego z 4um na mojego fejsa, jak kogoś nie mam w znajomych to dodawajcie mnie!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski ...i na moją stronkę, akurat lada dzień będzie sporo aktualizacji :)http://pawelprzybylski.com/ Edytowane 2 Września 2014 przez rinas Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 No wlasnie od paru osob juz slyszalem ze wybieraja sie na IMRC w przyszlym roku bo u nas straszna lipa .Jak w przyszlym roku pucharow rookie nie zasila chlopaki z SD to faktycznie moze byc tak ze na rundzie WMMP bedzie mozna na srodku padocku grac w pilke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Zrobią WMMP na Speedday'ach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Siemano!!! Sezon wyścigowy już zakończony, jeżeli kogoś zainteresuje - to zapraszam do mojej ostatniej już w tym roku relacji, dodałem też tam pewne ważne dla mnie przesłanie, które tu się przewija często ostatnio - a mianowicie narzekanie że jest be i do kitu... coś można, a nawet trzeba z tym robić - ale samo się nie zrobi! http://motormania.com.pl/sport/wmmp/pawel-rinas-przybylski-po-finalowej-rundzie-wmmp-pudlo-w-rookie-600/ pozdro600 :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 No, samo się nie zrobi. A prawda jest taka że warunki w jakich się jeździ zależą tylko i wyłącznie od samych jeżdżących. Od nikogo innego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Jeżdżenie „dla przyjemności”? Owszem, ale na to są tańsze sposoby! :) O właśnie to jest dobre zdanie, dlatego ja mimo dupnych umiejętności startuje w następnych sezonie cały cykl supermoto bo ileż w końcu można jeździć w kółko bez celu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.