theodor. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ale ja nie mam produktu DynoJet'aMam QS sygnowany Ducati Performance. Trudno mi powiedzieć kto jest producentem,ale możliwe że Cordona. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ja mam moduł Interceptor, który ma możliwość konfigurowania odcięcia po paliwie, po zapłonie albo po obydwu + ustawianie czasów przerwań dla każdej prędkości obrotowej (w skokach co 250 obr/min). Wszystko świetnie, tylko sam quickshifter to jednoprzewodowy modulik z mechanicznym czujnikiem obciążenia (generalnie lipa) - i właśnie stąd wynikają problemy. Dodam, że mi na ulicy też wszystko chodziło pięknie. Niestety nie da się zasymulować warunków torowych na ulicy, więc dogrywam ustawienia między kolejnymi sesjami metodą prób i błędów. A mimo odcięcia paliwa na wrażenia dźwiękowe nie narzekam :) : Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ja ma Cordone tensometryczną z odcięciem na zapłonie. Killtime ustawiony na 60ms przy 13 000 zgodnie z zaleceniami od kolesia z Cordony. Jest tam funkcja compushift, która zwieksza długość killtime'u przy niższych obrotach i w zależności od obciążenia silnika. Sherman może dokup sam czujnik tensometryczny - wydaje mi się, że z mechanicznym przełącznikiem zawsze będziesz miał zabawe bo bedzie Ci się przestawiał - to jest jedak dość wrażliwe ustrojstwo :/ kivi ja pierdziu 20ms to na prawde mało :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ogólnie nie zauważam różnicy pomiędzy 20 a 60 ms.Pewnie to taka teoretyczna wartość, nie mierzyłem długosci odcięcia.W pc można nastawić od jakich obrotów ma działac i na jaki killtime. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jak miałem QS podpięty pod PCIII to różnica była przeolbrzymia. Poniżej 40ms w ogóle nie była zmiana biegu możliwa. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 W suzuce działa. Ale musze to sprawdzić dokładnie, trzeba stwierdzić, że tensometr DJ jest ultraprecyzyjny. 600 pln robi robote:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Na Pannoni przetestowałem wyświetlacz biegów. Jakby ktoś szukał to mogę z czystym sumieniem polecić PZ Racing GT400. Ma niby dodatkowo wbudowany shiftlight, ale nie uruchamiałem, wiec tutaj nie powiem jak działa. Ale wyświetlanie biegów bez zarzutu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Siema ... mam pytanko o clip-ony ... czy takie dają radę http://allegro.pl/kierownica-clip-on-clip-on-kierownice-lagi-50mm-i3221745482.htmlWyglądają kiepsko, ale może ktoś to testował. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens ładowania się w regulowane clip-ony na drogę. Czy nie lepiej po prostu kupić wysokie na drogę i sportowe na tor, tak by bez rozbierania pałek zmieniać wysokość. To, że trzeba będzie ściągać półkę jakoś przeżyję. A może to nie ma sensu i po prostu te okazjonalne wypady na tor w tym roku zrobić na wysokich półkach? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Na tor możesz przełożyć oryginalne clipony pod półkę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Na tor możesz przełożyć oryginalne clipony pod półkę.sorry, ale zapomniałem zmienić profilu i dodać, że chodzi o gsx-ra 750 K7 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Przekładanie będzie upierdliwe lepiej już kupić regulowane, oprócz tych co pokazałeś to jeszcze takie w wersji pancernej http://www.forstunt.home.pl/pl/honda-f4i/95-regulowane-clip-ony-pa9-stunt-works.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 za te pieniadze to juz lepiej woodcrafta kupic z "rogami" Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 za te pieniadze to juz lepiej woodcrafta kupic z "rogami"Łeee kurde masz flache u mnie szramer ... dokładnie takiego czegoś szukałem. Muszę jeszcze tylko sprawdzić ile mogę je podnieść bez cięcia owiewek. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ja ostatnio przypadkowo wyczaiłem Womet-Tech http://womet-tech.pl/product.php?id_product=443 i cholera, żałuję, że wcześniej kupiłem jakieś gówno bo te są zajebiste. Można je ściągać bez ściągania górnej półki poza tym wyglądają na przyzwoitą jakość. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) no naprawdę spoko ... inne rozbierane, które oglądałem by zdjąć bez ściągania półki pewnie tak trzebaby zdjąć czachę bo śruby wychodziły do przodu. Niektóre nawet by się dało bez ściągania czachy, ale mając ograniczniki skrętu pewnie trzeba by je było zdemontować lub machać krótkimi ruchami obciętym imbusem. Szkoda że nie mają wyższych. Edytowane 9 Maja 2013 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.