baba_zanetti Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Dlaczego tak wazny jest prawidłowy naciąg łańcucha napędowego?Dlatego: GSXR 1000K7 400km po wymianie napędu. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 no i teraz dopiero się narobiło :biggrin:a bo to Panie takie teraz chińskie łożyska na pierwszy montaż dają :biggrin:a tak poważniej - wymiana napędu jest na tyle skomplikowana, że powinna być wykonana fachowo w serwisie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Wymiana jak wymiana, jak widać samo naciągnięcie łańcucha to gruby challenge dla niektórych. Ja w sumie też mam z tym problemy ale w drugą stronę, czasem za luźny zostawiam. Właśnie takie "zboczenie" mam, bo się boję że łożyska popłyną. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Masakra! Najgorzej że trzeba rozwalać silnik :banghead: Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Wymiana jak wymiana, jak widać samo naciągnięcie łańcucha to gruby challenge dla niektórych. Ja w sumie też mam z tym problemy ale w drugą stronę, czasem za luźny zostawiam. Właśnie takie "zboczenie" mam, bo się boję że łożyska popłyną. Mam dokladnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Tu łańcuch był naprawdę mocno napięty, aż się motocykl cięzko toczył. (jako ciekawostka- to łożysko kosztuje 500zł)Zróbmy przyklejony temat Fuck-up czy coś w tym stylu. Edytowane 26 Listopada 2012 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 a tak poważniej - wymiana napędu jest na tyle skomplikowana, że powinna być wykonana fachowo w serwisie.Nawet w serwisie można się czasem naciąć. Całkiem niedawno wymieniałem opony u dilera Suzuki w Edynburgu. Po odebraniu motocykla zauważyłem napięty jak struna łańcuch :banghead: Opieprzany mechanik próbował mi wmówić, że łańcuch nierówno się powyciągał... Dopiero jak pokazałem mu oś odsuniętą od śrub regulacyjnych o dobre pół centymetra :blink: zmienił wersję na "praktykant zakładał" i raczył poprawić.Jeszcze nigdy nie leciałem z wymianą napędu do warsztatu. Jeżeli ktoś nie ma dwóch lewych rąk, powinien poradzić sobie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Czy obciążenie motocykla pasażerem ma duży wpływ na naciąg ? Po ok 3 tys mam znowu luzy boczne na kole pasowym z tyłu.Było ok do czasu aż ślubna nie zaczeła ze mną pomykąć.Wielka nie jest ale razem zemną to już niestety 160 kg :) a nie 96 Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Baba, jakie były objawy zniszczonego łożyska? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Ja w sumie też mam z tym problemy ale w drugą stronę, czasem za luźny zostawiam. przy za luźnym może ci spaść i zrobić lipę porównywalna albo gorsza jak zabite łożysko.........chociaż fakt hadecją się nie szaleje, nie naparza ze sprzęgła to ryzyko że spadnie niewielkie Edytowane 26 Listopada 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo73 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 U mnie w gsx właśnie niedawno padło łożysko od za mocno napiętego łańcucha. Efekt jest taki ,że przy obracaniu kołem szumi jak diabli i huczy. Oddałem moto do serwisu no i 1500 zeta nie moje :banghead: . Nie ma to jak kardan :rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Aaatam 1500 tylko, w XVS występują podobne usterki nawet bez powodu, a tam jest wał i naprawa zamyka się w okolicach 8k zł. Michoa - kolega pisał o EN500 a nie HD. A jego problem polega zapewne na miękkim zawiasie. Pas musi być dość mocno napięty a obciążenie pasażerem to zły dodatek, wtedy zawias trzeba usztywnić. Albo wóz, albo przewóz. Temat typu "fuck up" był kiedyś, sam założyłem a traktował on o uszkodzeniach z przeciążenia, tuningu, głupoty itp. Trzeba poszukać. Ło, ma tutej: http://forum.motocyk...ow-fotki-opisy/ Jak się nie przyklei to znowu zniknie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Szczerze Wam powiem, że sprawa mnie ciekawi, ale nie mam zielonego pojęcia co się tam stało. Mógłby to ktoś opisać, co i jak, dla normalnego użytkownika moto? Żeby takowy (bez sporej wiedzy mechanicznej) mógł zrozumieć, czemu tak nie robić? O napięciu łańcucha wiem tylko, że ma być na tyle duże aby nie ograniczać pracy zawieszenia, zwłaszcza podczas agresywnych wyjść z zakrętów. Edytowane 27 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Szczerze Wam powiem, że sprawa mnie ciekawi, ale nie mam zielonego pojęcia co się tam stało. Mógłby to ktoś opisać, co i jak, dla normalnego użytkownika moto? Żeby takowy (bez sporej wiedzy mechanicznej) mógł zrozumieć, czemu tak nie robić? O napięciu łańcucha wiem tylko, że ma być na tyle duże aby nie ograniczać pracy zawieszenia, zwłaszcza podczas agresywnych wyjść z zakrętów.Wysypało się łożysko na wałku zdawczym, czyli wałku skrzyni biegów na którym jest zamontowana zębatka. Wałek widoczny na zdjęciu :biggrin: Prościej się chyba nie da hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Da się prościej. Mocno napięty łańcuch jest jeszcze mocniej napinany podc pracy zawieszenia, tym samym "ciągnie" zębatkę na silniku w tył. Powstają ogromne naprężenia w łożyskach koła tylnego, zabieraku i na wałku skrzyni biegów. Łańcuch może się zerwać gdy jeswt czerstwy, ale częściej naprężenia powoduję uszkodzenie łożyska wałka skrzyni. No i powstaje klops widoczny na początku tematu. Ograniczenie pracy zawiasu to drugorzędna sprawa przy naciągu łańcucha. Komfort jazdy jest mniej ważny niż bezpieczeństwo, a zerwane łożysko wałka może powodować śmierć lub kalectwo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.