czarekmbx Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Teraz odpalilem go na zimnym i rury kolektora rozgrzewały się równomiernie. Sprawdziłem do momentu kiedy trzymanie za kolektory było możliwe. A jak badałeś to chodził tak samo kulawo? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Na zimnym silnik pracuje lepiej nie idelanie, ale po zagrzaniu dopiero zaczynają sie problemy jak na filmie. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Na 95% masz uwalony moduł . Ubity impulstaor powodował by raz problemy z uruchowmieniem CAŁEGO silnika a innym razem piec pracowałby poprawnie na wszystkich cylindrach . Spróbuj odnaleźć masę i + w kostce modułu , wbij się miernikiem i zmierz napięcie stałe jakie zasila moduł podczas problemów . Powinno byc zblizone do napięcia na aku.Jest to mniej istotny pomiar ale mozesz go zrobić: odnajdź w kostce modułu kable impulsatora i zmierz opornośc na nich oraz oporość między zakończeniem impulsatora a masą (powinna być , przy wypiętej kostce , nieskończenie wysoka) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 (edytowane) Ok. Z góry dziękuje za pomoc. Teraz jeszcze jedna kwestia. Moduł jeżeli muszę wymienić to czy musi być on z kluczykiem, pierścieniem w okół stacyjki itp ? Czy wymiana samego modułu i teoretycznie problem z głowy. Edytowane 28 Czerwca 2012 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ja bym jeszcze raz sprawdzil te gazniki, specjalnie uklad wolnych i przejscia, czego wiekszosc osob czyszczacych gazniki nie robi.W mojej opinii usterka elektryczna dawalaby objawy na kazdych obrotach.Oczywiscie nalezy sprawdzic oba tropy - elektryczny i gaznikowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 (edytowane) Ok. Z góry dziękuje za pomoc. Teraz jeszcze jedna kwestia. Moduł jeżeli muszę wymienić to czy musi być on z kluczykiem, pierścieniem w okół stacyjki itp ? Czy wymiana i teoretycznie problem z głowy.Jak masz hiss-a to moduł + kluczyk . Ja bym jeszcze raz sprawdzil te gazniki, specjalnie uklad wolnych i przejscia, czego wiekszosc osob czyszczacych gazniki nie robi.W mojej opinii usterka elektryczna dawalaby objawy na kazdych obrotach.Oczywiscie nalezy sprawdzic oba tropy - elektryczny i gaznikowy.Adam, tylko że ten niepracujacy cylinder / cylindry odpalają czasami z pełną mocą bez czkawki i równie gwałtownie kończą pracę (na wolnych obrotach) , jezeli układ biegu jałowego jest przytkany to cylndry włączają się do akcji w zupełnie inny sposób i dopiero przy podniesieniu obrotów czemu często towarzyszą strzały w tłumik w pewnym zakresie obrotów aż do równomiernej pracy przy jeszcze wyższych obrotach .Jak dla mmnie to padły "końcówki mocy" w module. Edytowane 28 Czerwca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Dodam że jak byś chciał mierzyć napięcie jakie generuje impulsator to zrób to oscyloskopem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Siema,Przerabiałem u siebie wymianę modułu - tyle że u mnie moduł zjarał uwalony regulator. Moża też użyć modułu z wersji amerykańskiej która nie ma hissu. Wymaga tylko dwóch małych przeróbek w instalacji, tak by działały przednie światła i postojówka, ale nie ma potrzeby wtedy noszenia dwóch kluczków, zostaje Ci twój stary kluczyk.EDIT: zapomniałem dodać że z modułe dostarczona była pasująca wiązka el. ;) Wymiana wiązki nie jest jednak kłopotliwa. Możliwe jednak że wtyczka w module nie łączy albo coś z przewodami do niej prowadzącymi. Chociaż dla mnie podejrzane jest to, że pracuje lepiej na zimnym. W pracy mi nie działa ale w domu obejrzę filmik to może coś więcej napiszę. Edytowane 3 Lipca 2012 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Dziś podłączyłem mój moduł do sprawnej hondy cbr i... dupa. Motocykl kolegi na moim module pracuje poprawnie. Nie było różnicy czy na moim czy jego. Tak więc mój moduł jest sprawny. Muszę wziąć plaka i sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza gdzieś na króćcach. Wizualnie wyglądają bardzo dobrze.Ręce opadają. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Gaźniki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A jakie są objawy za ciasnych zaworów ? Powiedzmy, że źle pomierzyłem luzy i wychodzi, że sa za ciasne. Gaźniki będę ponownie wykręcał. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saladin Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 U mnie w Kawasaki były podparte zawory ssące i po regulacji zapala od strzała, przedtem dłużej kręcił ale zapalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 To u mnie pali od kopa. Sprawdzę jeszcze króćce na plaka jak będzie ok to gaźniki na stół. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 (edytowane) Dziś psikałem plakiem i zmywaczem na króćce gaźnika. Ze względu na kiepski dostęp i brak rurki na rozpylaczu nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze, ale nie było zmiany pracy silnika. Zrobiłem coś czego nie powinno się robić, na pracującym silniku odpiąłem wtyczkę od cewko-fajek. Na pierwszym i czwartym cylindrze po ściągnięciu nie było reakcji na wolnych obrotach. Silnik pracował dalej tak samo. Na drugim jak odpiąłem silnik prawie zgasł, po ściągnięciu na trzecim silnik zgasł. Edytowane 23 Lipca 2012 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Czyli cewkofajkę/ kable z 1 lub 4 masz uszkodzone .Cewkofajki możesz odpinać , cewki też , ale od modułu . Jak zdejmiesz fajke ze świecy to może poleciec końcówka w module lub cewka / cewkofajka . Podmień 1 i 4 cewkofajkę z 2 i 3 cewkofajką i pobaw się jescze raz w takie odłaczanie . Jezeli rezultaty nie ulegna zmianie , problem leży w instalacji elektrycznej . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.