piórko Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Miałam podobny objaw w poprzednich Bridgestonach - były już zużyte. Ale, jak pisano wcześniej - również ciśnienie i sposób jazdy mogą mieć na to wpływ.Zbycho, z tym 3,5 to trochę pocisnąłeś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czego chcecie, waha w takiej cenie, że sam niedługo zacznę nabijać na pięć atmosfer :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Kolega pdasiek pisze że miał 2 na tył hmmm chyba zbyt mało na dwójkę osóbto było zapytanie, nie wiem ile mam nie sprawdzałem.Zakładam, że nie kręci silnika ponad 8k obrotów......., a opona dogrzana jak pisze..... albo faktycznie się wierci na siodełku ;) Albo wcześniej po zakrętach jechała szambiarka i "się ulało"i...czasami się zakręci powyżej, opona raczej dogrzana i asfalt gorący cieplutko było. A plecaczek siedzi książkowo, nie robi przeciwwagi, i ogólnie nie boi się złożeń, szambiarki też tam nie było heMiałam podobny objaw w poprzednich Bridgestonach - były już zużyteno i tak mi się wydaje że to może być wina opony, stara, bieżnik mały, sprawdzę ciśnienie i się okaże. To jak jeżdże 50/50 z plecaczkiem i bez to jakie ciśnienie polecacie? w sumie to może nawet częściej z plecaczkiem2.5 tył 2.2 przód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Jest pewna prawidłowość, że przyczepność w winklu zapewnia opona -> zawias -> gaz. W tej kolejności, wg mnie, trzeba próbować coś naprawiać. Pozdro. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 ile masz km najechane na tym amorze ? wyjechany pewno na maxa i sie buja Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 28 tyś mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Miałam podobny objaw w poprzednich Bridgestonach - były już zużyte. Ale, jak pisano wcześniej - również ciśnienie i sposób jazdy mogą mieć na to wpływ.Zbycho, z tym 3,5 to trochę pocisnąłeś :biggrin: Omskło mi się :ohmy: , miało być 2,5. Tak naprawdę pompuję zawsze powyżej. w okolicach 2,7-2,8. Chyba trzeba zacząć czytać co się napisało :icon_mrgreen: .Znów literówka była. tka zamiast tak. Edytowane 28 Maja 2012 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 to było zapytanie, nie wiem ile mam nie sprawdzałem. Stary, to o czym ten temat? Ludzie się produkują a tu zaraz wyjdzie że masz 1.5 atmosfery albo mniej. Jedź na stację i sprawdź zanim napiszesz kolejnego posta. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Jedno mozesz odpuscic - lozysko kola.Jesli leci to grzechocze dlugo przedtem niz poczujesz zwiekszony luz w kole.Moje typy - za niskie cisnienie i stara opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 seryjne zajechane zawiecho Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Stary, to o czym ten temat? Ludzie się produkują a tu zaraz wyjdzie że masz 1.5 atmosfery albo mniej. Jedź na stację i sprawdź zanim napiszesz kolejnego posta. Napisałem na początku że dopiero w Niedziele będę miał styczność z moto i wtedy pierwsze co to sprawdzam ciśnienie, a że temat się ciągnie to moja wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Nie ale zakładanie tematu w takiej sytuacji jest lekkim nieporozumieniem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 no i tak, z tyłu było 3.0 z przodu 2.5, zrobiłem na 2.5 tył i przód 2.2, jeździłem troszkę ale z plecaczkiem i jakos się nie składałem, wole sam wypróbować.Ale wg mnie na 90 % będzie to wina opony\opon, dzis się troszkę ździwiłem jak odczytałem DOT... opon z 2002r.. na dniach będzie kupiona i wtedy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 hehehe takie wrażenia daje też opona opona zjechana na kwadratowo, czyli zużycie wyącznie od jazdy na wprost. Wtedy w początkowym etapie składania motocykla (jesli jeździsz od niedawna może Ci się wydawać że to mocne złożenie, ale tak się tylko wydaje :P) taka opona daje wrażenie jakby traciła przyczepność ponieważ w miejscu gdzie opona jest skwadratowiona masz zmniejszoną powierzchnię styku z nawierzchnią. Motocykl też przez chwilę szybciej składa się w zakręt pokonując tą małą górkę na oponie. Dodatkowo im bardziej twoja pozycja na motocyklu przypomina porzucony worek ziemniaków tym bardziej to się odczuwa. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 hehehe takie wrażenia daje też opona opona zjechana na kwadratowo, czyli zużycie wyącznie od jazdy na wprost. Wtedy w początkowym etapie składania motocykla (jesli jeździsz od niedawna może Ci się wydawać że to mocne złożenie, ale tak się tylko wydaje :P) taka opona daje wrażenie jakby traciła przyczepność ponieważ w miejscu gdzie opona jest skwadratowiona masz zmniejszoną powierzchnię styku z nawierzchnią. Motocykl też przez chwilę szybciej składa się w zakręt pokonując tą małą górkę na oponie. Dodatkowo im bardziej twoja pozycja na motocyklu przypomina porzucony worek ziemniaków tym bardziej to się odczuwa. też tak uważam że opona.ciśnienie prawidłowe u mnie wg serwisówki tył 2,9 przód 2,5 więc było dobre.Zawiecha raczej nie, u mnie seria przejechała 60tys km, od ponad dwóch lat nie zaglądane i nic takiego nie ma miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.