Lukki Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) Przewód jest w porządku. Tak, troche równiej pracuje ale bardziej skupiłbym się nad tym, że podczas wyjęcia tej czwartej fajki, silnik normalnie pracuje a gdy wyciągnejedną z tych trzech pozostałych, to poprostu gaśnie. I nie wazne gdzie ta czwarta fajka jest i tak nie powoduje gaśnięcia silnika po wyjęciu. No i pasowałoby to, że wraz ze wzrostem temperatury, nierówna praca zaczyna się nasilać. Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Nad czym jeszcze medytujesz ? Wymiana i tyle, nie zbankrutujesz od tego nawet jeśli jakimś cudem nie w tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) Zamówiłem odrazu cztery cewko-fajki. Jak dojdą, to zdam relację czy problem został rozwiązany czy nadal szukamy. //////////////////////////////////////////////////////////////////////// Mam jeszcze jedno takie pytanie. Muszę robić jeszcze raz synchronizację przepustnic? Ona została zrobiona pare dni temu, tyle, że na tych starych fajkach. Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Najpierw zmien fajki i sprawdz jak silnik pracuje - pewne jest tylko ze nr4 byl walniety..Jezeli silnik bedzie dobrze pracowal to po co synchronizowac przepustnice ?Jezeli zle to wowczas tak.Swoja droga jak mechanik go synchronizowal na tak pracujacym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Też mnie to ciekawi, wtedy myślałem, że to wina braku synchronizacji no ale teraz już wiadomo. Jak będzie nie równo pracował, to oddam na poprawke synchro, tam gdzie było robione ostatnio. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 To ci zrobią synchro bez paliwa w baku jak są w stanie bez jednego cylindra robić. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Teraz ich przypilnuje, wtedy w czasie tej synchronizacji rozmawiałem cały czas z szefem serwisu i tylko kątem oka patrzyłem jak tam prace idą mechanikowi, fakt faktem widziałem, że słupki na wakuometrze równo nie były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Wszystko już jasne, znalazłem rozwiązanie problemu. Mianowicie, tak jak myśleliśmy, padła "4" cewko-fajka. Doprowadzała co chwilę do braku iskry na czwartym cylindrze, co skuktowało tym, że silnik pracował na 3 cylindry dosłownie na ułamek sekundy i w wyniku czego obroty strasznie falowały i co jest dość dla tego problemu typowe, spadały. :) :) Ciekawi mnie tylko, jak to tego doszło? Nastąpiło przebicie się do masy? Myślałem, że takie cewko-fajki są dość trwałym elementem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Wydłubywanie cewkofajek śrubokrętem :bigrazz: Grunt ze problem rozwiązany . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ale czy takie falowanie wolnych obrotów jest bardzo uciążliwe dla silnika czy tylko razi poczucie estetyki kierownika? Pytam bo u mnie też faluje ale jakoś niespecjalnie mi to przeszkadzało. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić fajki (ja mam zwykle)? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jasne, że jest uciążliwe. Iskra zapala mieszankę kiedy jej się podoba (a dużo przed GMP to niedobrze ) i w dodatku wał jest nierównomiernie obciążony. Fajki można "przedzwonić" ohmomierzem vel miernikiem uniwersalnym. Jest jeszcze metoda taka jak tutaj czyli zdejmowanie fajek na pracującym silniku ale zdaje się, że normalne cewki niezintegrowane nie lubią takich zabiegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jasne, że jest uciążliwe. Iskra zapala mieszankę kiedy jej się podoba (a dużo przed GMP to niedobrze ) i w dodatku wał jest nierównomiernie obciążony. Fajki można "przedzwonić" ohmomierzem vel miernikiem uniwersalnym. Jest jeszcze metoda taka jak tutaj czyli zdejmowanie fajek na pracującym silniku ale zdaje się, że normalne cewki niezintegrowane nie lubią takich zabiegów. żaden układ zapłonowy nie lubi takich zabiegów i nieuchronnie prowadzi do awarii modułu, to tylko kwestia szczęścia i czasu.Podobna sytuacja ma się z fajkami świec w starszych modelach - jeżeli dochodzi do awarii jednej to nie wymieniamy jej na akcesoryjną NGK tylko wymieniamy wszystkie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 żaden układ zapłonowy nie lubi takich zabiegów i nieuchronnie prowadzi do awarii modułu, to tylko kwestia szczęścia i czasu.Podobna sytuacja ma się z fajkami świec w starszych modelach - jeżeli dochodzi do awarii jednej to nie wymieniamy jej na akcesoryjną NGK tylko wymieniamy wszystkie. Dokładnie. Jednak mozna ominac to podpinajac swiece i uziemiajac ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dokładnie. Jednak mozna ominac to podpinajac swiece i uziemiajac ja.O czym większość nie pomyśli :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostryziom Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) witamsorry ze odgrzewam kotleta ale mam podobny problem z tym ze u mnie zmiana cewkofajek nie pomaga.ogroty faluja w calym zakresie nawet jesli przytrzymam manete przy 8 tys to beda falowac i w calym zakresie temp.moze jakies rady?co robic?tutaj film pokazujacy obroty podkrecone na przepustnicy dlatego tak wysoko ale widac jak falujahttp://www.youtube.com/watch?v=UPfsiktxt2g dodam ze filtr K&N ale czy z filtrem czy bez praca taka sama Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez ostryziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.