m07m10 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Trochę ,lat minęło, dlatego mam pytanie, trochę z czapy. Jaki jest ,,najlepszy" GS. Oczywiście jeżeli chodzi o turystykę do dziwnych krajów. No bo czy np w krytycznym momencie lepiej mieć w Kazachstanie pękniętą ramę staalową, czy alu. Czy lepiej mieć połowę tej mocy co w 1300, ale za to większą trwałość i prostszą konstrukcję? Czy może najnowsze GS są już tak perfekcyjne w swoim skomplikowaniu że nic ich nie rusza i za 30 lat będą tak samo dobrze jeździć jak obecnie jeszcze latają 1100? Przy czym ja do identycznych celów jak GS używam Moto Guzzi Falcone Nuovo. Może nie lżejszy, nie pali ,mniej, ale za to podchodzą części z Malucha. 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Jak do "dziwnych krajów" to R 100 GS, ale odpowiednio przygotowany...prosty, i łatwy w naprawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Od wiosny do jesieni było u nas przejazdem kilku globtroterów ale nie widziałem nikogo na tak wiekowym sprzęcie. W zasadzie tylko najnowsze GS`y albo najnowsze Afryki i jedna ale też nówka Pan Europa. Z wiekowych na obcych blachach gdzieś po trasie w PL widziałem tylko raz K75 RT i raz chyba K 100. Druga miała szwajcarskie blachy ale pierwsza jakieś dziwne - białe z czarną czcionką bez oznaczenia państwa. Nie wiem skąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) 52 minuty temu, Piasek80 napisał: Druga miała szwajcarskie blachy ale pierwsza jakieś dziwne - białe z czarną czcionką bez oznaczenia państwa. Nie wiem skąd. Z tego co wiem to Belgia posiada tablice rejestracyjne (czerwony napis na bialym tle). Edytowane 13 Października przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Czcionką coś takiego przypominała ale wzornictwem coś takiego nie wiem czy tam czasem jakichś arabskich liter nie było. Tak jakby gdzieś z państw bliskiego wschodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Października Udostępnij Opublikowano 15 Października W dniu 13.10.2024 o 19:31, m07m10 napisał: Trochę ,lat minęło, dlatego mam pytanie, trochę z czapy. Jaki jest ,,najlepszy" GS. Oczywiście jeżeli chodzi o turystykę do dziwnych krajów. No bo czy np w krytycznym momencie lepiej mieć w Kazachstanie pękniętą ramę staalową, czy alu. Czy lepiej mieć połowę tej mocy co w 1300, ale za to większą trwałość i prostszą konstrukcję? Czy może najnowsze GS są już tak perfekcyjne w swoim skomplikowaniu że nic ich nie rusza i za 30 lat będą tak samo dobrze jeździć jak obecnie jeszcze latają 1100? Przy czym ja do identycznych celów jak GS używam Moto Guzzi Falcone Nuovo. Może nie lżejszy, nie pali ,mniej, ale za to podchodzą części z Malucha. 😉 ad wolałbym gs-a 1300 ale jako, że jestem biedakiem to mam 1100 😛 na szczęście nie mam ambicji na "dzikie" kraje a jak padnie w Czechach to sobie go w ostateczności na przyczepie przyciągnę ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Października Udostępnij Opublikowano 15 Października W dniu 13.10.2024 o 20:48, Piasek80 napisał: ale pierwsza jakieś dziwne - białe z czarną czcionką bez oznaczenia państwa. Nie wiem skąd. Pewnie stare, niemieckie tablice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Października Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Października Hej, ja właśnie ściągnąłem sobie z Niemiec 1100, 30 lat, 100 kkm na karku, youngtimer pełną gębą 🙂 Serwis przeszedł pomyślnie, może coś z tego będzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października Polecam Ci kanał Jarcco na YT gość tam rozbił na atomy swojego 1150. Bo np wał kardana, nie jest taki bezobsługowy jak się wydaje i też wymaga prac. I gdzie planujesz pojechać tym cudem techniki? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października 4 godziny temu, Dominik Szymański napisał: 1100, 30 lat, kurna dopiero teraz sobie człowiek zdaje sprawę jak ten czas spier... Pamiętam ŚM i artykuły o tych moto. RS, GS, bosze... tak nieosiągalne wtedy jak dzisiaj kawalerka w Warszawie 🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października To nic, gorsza sprawa , że ten ,,nowy" GS R1200, który był w opór przekonstruowany, lżejszy i mocniejszy ma już 20 lat! Pamiętam, jak z wytrzeszczonymi oczami czytałem o nim artykuł, chyba marzec 2004. Robił wrażenie pojazdu kosmicznego w stosunku do poprzednika. Cenę pamiętam do dzisiaj, jedyne 60 tys. zł. Wtedy podstawowa pensja to było pewnie ok 800 lub 1000 zł. Do dzisiaj zarobki w pieniądzach wzrosły kilkukrotnie, a nowy GS kosztuje już tylko chyba ok 90 tys. Ale mamy dobrobyt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października (edytowane) 8 godzin temu, Dominik Szymański napisał: Hej, ja właśnie ściągnąłem sobie z Niemiec 1100, 30 lat, 100 kkm na karku, No to silnik jest dotarty.😁 Kolega z pracy ktory mial takiego z przebiegem cos ponad 180Tys. na blacie chcial zablysnac na spotkaniu przebiegem swojego motorka.Blyszczal do momentu przyjechania innych gosci na takich sprzetach z przelotami ponad 300tys.Lekko byl zawstydzony😁Z tego co slyszalem to co niektorzy robili tymi sprzetami ponad pol banki bez wiekszych problemow. Edytowane 17 Października przez Taurus 61 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października Kiedyś oglądałem filmik kolesia z Australii co przejechał swoją sztuką 400 tys km. Sporo rzeczy w niej robił, napęd, sprzęgło, dużo el. zawieszenia i to po kilka razy ale z całego przebiegu ponad 300 tys km zrobił w terenie zatem nie dziwota. Ale nigdy nie odmówiła posłuszeństwa i zawsze do celu dojeżdżał. Ale i u nas są rekordy Z ciekawostek, niedawno w NL widziałem K 1600 z `19r z przebiegiem 180 tys km i przebieg może nie robi takiego wrażenia ale czas. Ok 40 tys km rocznie. Się ktoś najeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Października Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Października 18 godzin temu, m07m10 napisał: Polecam Ci kanał Jarcco na YT gość tam rozbił na atomy swojego 1150. Bo np wał kardana, nie jest taki bezobsługowy jak się wydaje i też wymaga prac. I gdzie planujesz pojechać tym cudem techniki? Na razie wokół komina, a potem jak Bóg da, to gdzieś dalej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygaXX Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października Ja tu w niemczech gdzie mieszkam widziałem ostatnio dwóch motocyklistów z Arabii Saudyjskiej jeden na GS 1250 a drugi na Goldwingu takim nowszym obladowani byli na full, zapasowe opony itp, z dwa tygodnie temu mijał mnie motocyklista z Kuwejtu na nowej Afryce. Kiedys we Włoszech w Pizie widziałem ucioranego obładowanego GS 1200 z RPA z Kapsztad Ostatnio oglądam włoskich podróżników motocyklowych i przeważnie wybierają starą Honde Transalp. Moim zdaniem bez znaczenia jaki motocykl poprostu trzeba wsiadać i jechać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.