Waldek60 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Witam. Mam Aprilie Scarabeo 200 z 2001r. po wymianie filtra i oleju zaczeła świecić się kontrolka oleju. Ale tylko przy rozgrzanym silniku. Przy minimalnym zwiększeniu obrotów gaśnie. Jeżeli może mi ktoś pomóc to bardzo proszę. Waldek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja bym dolal troche oleju. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jezeli to silnik z suzha miska olejowa to moze masz za wolne wolne obroty ?Sprobuj podwyzszyc sruba regulacyjna.Jaki olej byl oryginalnie i jaki wlales ?Czy to silnik chlodzony plynem, czy powietrzem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja bym dolal troche oleju.No zapewne to pomoże :D w zwiększeniu ciśnienia :DJesli problem pojawil sie po wymianie filtra to być może jest on wadliwy pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Sprawdź jakie masz obroty jałowe ale jeśli takie jak powiada serwisówka to ja bym obstawiał filtr oleju jeśli jest tanim badziewem np. MIW, HiFloFiltro i tego typu rzeczy. Zdarzało mi się przeczytać, że po zmianie nawet na K&N który kosztuje może 10zł więcej, problem znikał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Sprawdź jakie masz obroty jałowe ale jeśli takie jak powiada serwisówka to ja bym obstawiał filtr oleju jeśli jest tanim badziewem np. MIW, HiFloFiltro i tego typu rzeczy. Zdarzało mi się przeczytać, że po zmianie nawet na K&N który kosztuje może 10zł więcej, problem znikał. Nie powiedziałbym że Hiflo to badziewie.Do autora: Nie założyłeś czasami innego modelu filtra? W nim jest zaworek ciśnieniowy i dla różnych modeli są różne ciśnienia otwarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Są przypadki gdzie faktycznie ludzie wsadzają i to działa ale ja jestem zdania, że niska cena nie bierze się znikąd. Teraz niech sprawdzi to co można bez rozbierania i zlewania oleju a potem będziemy wnikać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 hiflo nie jest badziewiem . Firma ta istnieje od ponad piedziesieciu lat i produkuje filtry dla miedzy innymi BMW, Peugeot, Ford, Toyota, Mazda, Suzuki, Nissan and Denso. Definitywnie nie badziewie , uzywam tych filtrow od lat . FRAM natomiast to szmelc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 no ale koledze "zdarzyło sie przeczytac" :icon_mrgreen: chyle czola dla znawcy :icon_mrgreen: :notworthy: sprawdz czy prawidlowo zamontowales filtr , sprawdz jakie masz miec obroty na biegu jalowym wg. serwisowki.zakladam ze masz za niskie i dlatego przyswieca kontrolka . wazne ze gasnie -znaczy to ze cisnienie jest ok :wink: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 (edytowane) no ale koledze "zdarzyło sie przeczytac" :icon_mrgreen: chyle czola dla znawcy :icon_mrgreen: :notworthy: sprawdz czy prawidlowo zamontowales filtr , sprawdz jakie masz miec obroty na biegu jalowym wg. serwisowki.zakladam ze masz za niskie i dlatego przyswieca kontrolka . wazne ze gasnie -znaczy to ze cisnienie jest ok :wink:Przy zdrowo działającej pompie lapka nie powinna zaświecić się nawet poniżej zalecanych wartości. Wiem to z doświadczenia. Niech kolega sprawdzi koniecznie filtr. Edytowane 23 Czerwca 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 no ale koledze "zdarzyło sie przeczytac" :icon_mrgreen: ... Przeczytać, bo jak wspomniałem nie zamontowałbym tego w swoim lub nawet czyimś silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Przeczytać, bo jak wspomniałem nie zamontowałbym tego w swoim lub nawet czyimś silniku. Ty nie ale producent CBF600 montuje w fabryce filtry olejowe tej firmy.Nie rób antyreklamy firmie HIFLO bo i tak nic z tego nie masz poza wstydem wśród doświadczonych mechaników :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 To nie miała być antyreklama. Lepiej żeby czepiali się argumentów zamiast ich braku :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 wedlug mnie moze sie i silnik konczyc gdyz starszy olej bardziej uszczelnial silnik a nowy go wypyl i stracil cisnienie. Sprawdzic wedlug mnie nalezy cisnienie na tlokach jeszcze jest opcja panewek moga juz byc wywalone. zawsze zwiekszenie obrotow przy slabym silniku zwieksza smarowanie i nie stawial bym na filtr ani nic w tym stylu wedlkug mnie jak nic cos z silnikikem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) Niestety też mam złe doświadczenia z filtrem Hiflo. Po wymianie oleju i zastosowaniu filtra tego producenta nie gasła kontrolka oleju. Problem został rozwiązany poprzez zastosowanie oryginalnego filtra. Sytuacja miała miejsce przy Kawie Ninja 250r. Edytowane 24 Czerwca 2011 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.