Skocz do zawartości

patrykt7

Forumowicze
  • Postów

    283
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana patrykt7 w dniu 25 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają patrykt7 punkty reputacji!

O patrykt7

  • Urodziny 10/21/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Parczew

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX-R 1000 K4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

446 wyświetleń profilu

Osiągnięcia patrykt7

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

10

Reputacja

  1. Jeśli ma łożysko stożkowe to moment można w buty wsadzić. Dane z serwisówki tyczą się łózyska kulkowego.
  2. Sprawdź czy wszystkie kolanka nagrzewają się równomiernie. W dalszej kolejności wypada sprawdzić filtr paliwa, który jest w baku przy pompie. Jeśli będzie tam syfek to daje to właśnie takie objawy/ brak mocy w górnym zakresie obrotów.
  3. TR (Timing Retard) nie blokuje Ci motocykla do 100KM. Każdy GSX-R na wtrysku to ma. Jak wepniesz sam rezystor to będziesz miał problemy z obrotami. Jak już to potrzebujesz taki układzik elektroniczny. Ale nie tu szukaj blokady swojego motocykla.
  4. Jakby nie było podciśnienia to w jaki sposób mieszanka z gaźników (najlepszy przykład) dostawałby się do komory spalania?
  5. Podejrzewam, że chodzi o to iż luzy zaworowe mieszczą się w normach określonych przez producenta.
  6. Być może piszą to ludzie, którzy nie wiedzą jak tego użyć bo nie czytali instrukcji, ew zabrudzili je w środku. Jeśli są one czyste w środku i przy pracy ustawione dokładnie w pionie oraz szczelnie połączone do króćców to są naprawdę dokładne. Jedyny minus jaki zaobserwowałem to plastikowe końcówki, które wypadałoby wymienić na miedziane i słabiutkie tekturowe pudełko :) Ale być może ktoś poleci coś lepszego.
  7. Ciekawe w którym miejscy szlifierz mierzył tłok :)
  8. Wymień zaworki iglicowe i przede wszystkim oringi gniazd zaworków a problem ustąpi. Powodzenia.
  9. Dobieranie tłoka w ten sposób do niczego dobrego nie doprowadzi. Jedź do zakładu gdzie robią głowicę i szlifują cylidry. Oni dysponują dobrym sprzętem pomiarowym. Niech CI pomierzą dokładnie ten cylek w sześciu miejscach-góra, środek, dół, w osi x i Y po to by sprawdzić czy nie ma owalu. Potem od najmniejszego wymiaru odejmujesz luz montażowy i masz średnicę tłoka.
  10. A czy przed niepotrzebnym spaleniem dwóch reglerków pomierzyłeś alternator? Każdą fazę pod względem prądu jaki wytwarza przy 5tyś rpm, pod względem oporności uzwojeń i co najważniejsze przebić do masy?
  11. Demon, jak to znalazłeś? Jesteś wielki.
  12. saska251, angielski znam perfect, więc wyluzuj. Nie sprecyzowałem pytania, chodzi o silnik 784ccm 2 cyl, a nie 335. Przekopałem wszystkie amerykańskie fora i zero... ani wartości ani service manuala. Więc jeśli jesteś taki sprytny i mądry to znajdź mi do tego co potrzebuję a postawię Ci piwo... Do ATV owszem, znalazłem, ale do snowmobile'a niet. Takie czasy? Takie czasy, że w necie tego nie znajdziesz, jedyny ratunek to ktoś z motodatą o ile jest w niej Polaris, a w głównym ASO Polarisa mogą sprzedać wały, tłoki itd ale momentów dokręcania czy pasowań tłoków nie powiedzą... Dzwoniłem kiedyś do Polarisa, ale nie głównego, zapytać z jaką siłą dokręcać głowicę to facet kazał mi skręcić z siłą 63Nm... :icon_eek: krótkie śruby m8 w aluminium... Potem znalazłem w serwisówce że ma być 25Nm. Ale to był 2T, teraz potrzebuję danych do 4T
  13. Witam. Pacjent:Polaris Frontier Touring Czy jest na forum ktoś kto wie jakie powinny być wartości luzów zaworowych w tym skuterze śnieżnym? Bardzo proszę o pomoc.
  14. Przecież już dostałeś sensowną odpowiedź. Co do GL to i obyś Ty w życiu nie został dziadem, bo nawet na utrzymanie FZR nie będzie Cię stać.
  15. Prawidłowe luzy to IN 0.10-0.20 EX 0.20-0.30
×
×
  • Dodaj nową pozycję...