oil Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 latajac motorem po kretych drogach mam problem z wychylaniem sie na zakretach,przez co pozniej musze nadganiac reszte ekipy bo mocno zwalniam.jak mocno moge sie wychylic?boje sie ze upadne,to tylko moj strach?inni kierowcy mocniej sie wychylaja i lepiej wychodzi im branie zakretow.wlasnie wrocilem z przejazdzki i chcialem pokonac zakret z ich predkoscia co zaskutkowalo prawie poboczem i wjazdem w las bo prawie nie zmiescilem sie w zakret.jak to robicie?poprosze o wskazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klikszen Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) Ja jak wchodzę w zakręt, to przednim sobie zbijam bieg, ale to zależy jak kto woli. W zakręcie trzymam cały czas manetke w stałej pozycji (odpuszczenie /gwałtowne dodanie = gleba), delikatnie zsuwam się z siedzenia w strone zakrętu i wystawiam kolano. Wzrokiem staram się patrzeć na koniec winkla, ja tak to pokonuje, uważam, że robie to b. sprawnie. Może to wina opon? Seryjne rozmiary masz? Edytowane 15 Maja 2011 przez klikszen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) Błagam niech ktoś usunie ten temat, bo to jest w ogóle jakaś porażka ,a Ty nie pisz więcej takich tematów bo się narażasz na krytyke i smiech pzdr Ps klikszen lub może niedostatecznych umiejętności?? jednak kolega chce wszystkim zaimponować... a potem czytamy smutne tematy Edytowane 15 Maja 2011 przez kanak098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Patrz się w zakręt, a nie na pobocze, bo gdzie patrzysz, tam jedziesz. A przełamać się musisz po prostu ćwicząc, na przykład wieczorową porą na mało uczęszczanym rondzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 trenujemy. Zobacz na tylnej oponie ile jeszcze Ci brakuje do zamknięcia bieżnika. Jak nie doganiasz ekipy - to tego nie próbuj bo w końcu wylecisz z winkla i zrobisz sobie kuku. Podjedź gdzieś na jakiś tor/plac zamknięty i potrenuj pod okiem kogoś bardziej doświadczonego. Pamiętaj o dobrej nawierzchni, anie jakimś szutrowym placu.Z każdym przejechanym kilometrem doświadczenie i umiejętności będą wzrastać. W końcu po 2-3 latach powinieneś śmigać dużo pewniej / lepiej i wtedy tez przeholujeszw winklu i zrobisz sobie kuku (takie hobby - byle by przeszło gładko) :icon_mrgreen: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 ok kanak,moze i na krytyke a nie na glebe,pytam bo nie jestem taki doswiadczony jak ty kolego a kto pyta nie bladzi.pzdr. opony seryjne mam i dobre.byc moze brak umiejetnosci ale wole zapytac ludzi wiedzacych wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Rozgrzej dobrze opony, i próbuj... Sucha teoria nic Ci nie da. Lub pojedź do jakiejś szkoły doszkalającej. Nikt na forum Cię nie nauczy pokonywać zakrętów. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 chyba pozostaj trening tylko.dzieki za pomocne slowa jeszcze dzis pojade poprobowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 A wiesz co to jest przeciwskręt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Kanak po prostu chciał zabłysnąć ale mu się nie udało. Z tym patrzeniem ile brakuje do ,,domknięcia" opony to bardzo dobry sposób. Ale co do opon to może i bieżnik dobry ale sprawdź rok produkcji... Jak opona była źle przechowywana to może nie mieć właściwości odpowiednich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 wiem stosuje ta technike najlepiej jak potrafie,pomaga ale nie moge sie wylozyc tak jak bym chcial,chyba obawa przed upadkiem. opona jest z 2006 roku z 46 tygodnia.wiem nie jest za nowa ale chlopaki latali na moim moto i klada sie bardziej niz ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Teoria też dużo daje. Po pierwsze przeciwskręty, ale to pewnie już znasz. Po drugie trzymaj nogami bak, zamiast kurczowo chwytać kierownicę, w zakręcie "wisisz" na udzie będącym na zewnątrz zakrętu. Po trzecie nie opieraj ciężaru ciała na podnóżku od wewnętrznej zakrętu, tylko na tym drugim. A tak w ogóle to na forum już wszystko jest. Czytaj i trenuj:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 wiem stosuje ta technike najlepiej jak potrafie,pomaga ale nie moge sie wylozyc tak jak bym chcial,chyba obawa przed upadkiem. opona jest z 2006 roku z 46 tygodnia.wiem nie jest za nowa ale chlopaki latali na moim moto i klada sie bardziej niz ja. Masz za mało doświadczenia w tym - wnioskuje to po tej wypowiedzi. Skoro chłopaki się kładą na Twoim motocyklu lepiej niż ty sam to wniosek jest prosty: Chłopaki mają więcej doświadczenia, są bardziej obyci w tym, nie mają już tego lęku co na początku,(są hardcorami(?)) Trening, trening i jeszcze raz trening :cool: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 http://www.moto-park.koszalin.superhost.pl/ To jest rozwiązanie Twoich problemów. Jeździć, trenować i nie gnać na siłę za szybszymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Moim zdaniem zdaniem za dużo od siebie wymagasz na początku, wprawa przyjdzie z czasem (z km). Nie jeździj ponad umiejętności. Jeśli "ekipa" jest zgrana to powinni cię puścić z przodu i jechać twoim tempem. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.