Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A wiesz co to jest przeciwskręt ?

 

No i ? ? ?

 

Spytaj weic moze 5 letnie dziecko na rowerze, powie Ci ze nie wie a mimo tego bedzie jezdzic i skrecac wiec co ? ? ?

 

 

Takie moje prywatne zdanie. Praktyka oczywiście, ale przygotowanie teoretyczne, merytorycznie własciwe jest równie ważne. Zawsze twierdzę że paza tym jak, nalezy wiedzieć dlaczego.

 

Zgadza sie, tak jak zauwazyl Yuby, u osoby kompetentnej.

 

...ta droga jest prosta jak ja pie**ole,

 

Dokladnie, nie wiem, gdzie tam wogole jakies zakrety sa, no chyba, ze kolo myli winkle z lukami :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest oczywiscie wersja dla facetów :icon_mrgreen:

A tak powanie; niby dlaczego ? :icon_eek:

Bo tak to natura urządziła :D

A tak poważnie to jak się wychylasz w stronę zakrętu to wygodniej pchać i lepiej można siłę dozować. Poza tym nie wisisz na kierownicy. Jakoś tak to było.. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najfajniejsze są tematy zakładane przez nastolatki i z radami od nastolatków (pierwsza strona). Bravo Girl Motocyklistom.

Nie ma to jak wirtualna nauka jazdy po winklach. Co za bieda :P

Yuby, weź to wywal w cholerę.....

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej popros kogos doswiadczonego , zrzuc mu grosz na paliwo , aby Ci pokazal linie w zakrecie jak i pozycje na motorze , potem sobie to samo przecwicz za kazdym razem delikatnie szybciej , az poczujesz sie w miare konfortowo , staraj sie stawiac male kroki do przodu a nie odrazu za ekipa , bo mialem paru takich i nieciekawe uczucie jak zawracasz za kims bo wiesz ze niewyszedl z zakretu....

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też jestem niedoświadczonym motocyklistą jeżdżę od tamtego sezonu i małymi krokami uczę się pokonywania zakrętów znam swoje granice i swoich opon ale już niebawem zmienię oponki i będę doszkalał się dalej ;) a na razie raczej śmigam sam bo wiadomo że każdy chce dorównać innym co może skończyć się nie ciekawie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wczoraj na jazdach (ostatnie dwie godziny praktyki) udało się zejść niemal na kolano :D I w sumie to nie jest aż takie trudne jakby się mogło wydawać. Jeździłem w kółko, schodząc coraz niżej i jadąc coraz szybciej. Jak instruktor to zobaczył, to najpierw mi pogratulował, a potem ochrzanił, bo trochę przytarłem taką osłonę na motorach do nauki jazdy (dotykała już ziemi :D :D). Nie mogę się doczekać, aż w końcu sam sobie coś kupię i przejadę się na tor :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie zamknalem opone,dzis jakies 1.5 h temu wybralem sie zalac maszyne i trafilem do moto parku z kolega z r1< i wyszlo opona zamknieta,pozostal jedynie problem z lozyskiem w ramie kierownicy.luz nie pomaga,gibie motorem przy hamowaniu przodem{shrimy}coz na wlasne konto mechanik mi to zrobi bo juz bylem na serwisie i dalej jest problem,a kasa poszla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, duży postęp. Teraz jeszcze zamknij przednią i będzie git :). Ja na motoparku pierwszy raz zamknąłem obie opony na xj 600 :). Tor jest w pytę.

 

A co do gibania przy hamowaniu, może tarcze masz krzywe? Czujesz pulsowanie klamki jak hamujesz?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku watku slabo skrecales, w polowie trzepalo kiera jak shimmy, teraz jak abs jestes pewien lozyska.

Jechales kiedys moto z abs ?

Ja bym dalej obstawiam tarcze/opone, lozysko latwo sprawdzic.

Edytowane przez G3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok moze sie myle ale jakie moga byc konsekwencje jesli to lozysko,zablokuje mi kierownice czy cos w tym stylu?tak w polowie watku slabo skrecalem i nie mowie ze juz skrecam jak zawodowiec,powiedzialem ze zamknalem gume i wciaz to cwicze wraz z doskonaleniem przeciwskretu.mialem jechac na serwis zeby zobaczyli to lozysko ale wywalilem hajs na prawko i wlasnie koncze kurs,zostaly 2 h do wyjezdzenia.klocki sa dobre ale nie wiem z czego wykonane moze tez sprawdze na serwisie.

 

a i nie jezdzilem moto z abs nigdy w zyciu.objawem hamowania jest trzepanie kiera,nie na boki tylko delikatnie przod tyl,pyk pyk pyk pyk w czestotliwosci wysokiej.tarcze sa proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...