Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Często odnoszę wrażenie, że ludziom foty z jazdy potrzebne są jedynie do lansu w internetach, a nie weryfikowania techniki jazdy.

Wrażenie bardzo słuszne. Tak zazwyczaj jest. Tylko, że jak masz już zrobione lansiarskie foty to okazuje się, że trzeba je głęboko ukryć bo zamiast lansu jest wstyd.

Tak czy inaczej nie da się podważyć waloru edukacyjnego dokumentacji fotograficznej. hahaha

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty z jazdy są bezcenne.

Ja długo "walczyłem" z materią montoga i swojej pozycji na nim.

Dopiero na zdjęciu widać że np łokieć za mało zgięty, głowa za wysoko od owiewki itp szczegóły. A po zobaczeniu swoich błędów i drobnych korektach natychmiastowo zacząłem niszczyć slidery.

 

Zdjęć nie zamieszczę coby się nie lansować w necie - to mało trendy jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im bardziej na południe Polski, tym większe skupienie na jeździe, im bardziej na centrum/północ, tym większe skupienie na "stajlu"... Co kto lubi, ale lepiej czerpać fun z ostrego pałowania. Żeby robić to dobrze warto sobie czasem popatrzeć na siebie, żeby móc z każdym treningiem poprawiać technikę.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im bardziej na południe Polski, tym większe skupienie na jeździe, im bardziej na centrum/północ, tym większe skupienie na "stajlu"... Co kto lubi, ale lepiej czerpać fun z ostrego pałowania. Żeby robić to dobrze warto sobie czasem popatrzeć na siebie, żeby móc z każdym treningiem poprawiać technikę.

 

 

O! Ciekawa teoria. Jestem z centrum i naprawdę, nie jeżdżę tylko co sobota pod Kolumnę dla stajlu. Liczy się technika i szybkość. Ale może jestem w mniejszości motocyklistów (tek) z centrum :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im bardziej na południe Polski, tym większe skupienie na jeździe, im bardziej na centrum/północ, tym większe skupienie na "stajlu"... Co kto lubi, ale lepiej czerpać fun z ostrego pałowania. Żeby robić to dobrze warto sobie czasem popatrzeć na siebie, żeby móc z każdym treningiem poprawiać technikę.

 

Chwała kwadratom :notworthy: :notworthy: :notworthy:

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theodor, a skąd masz tą wiedzę odnośnie moto, ustawień zawieszeń, jazdy? Pytam, nie dlatego, że mam wątpliwośći co do Twoich wypowiedzi, ale chciałbym się dokształcić

Dużo czytam, dużo słucham, duzo obserwuje.

Zadnego kursu doszkalającego nie robiłem. Myslę na wiosnę iść na taki.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Ciekawa teoria. Jestem z centrum i naprawdę, nie jeżdżę tylko co sobota pod Kolumnę dla stajlu. Liczy się technika i szybkość. Ale może jestem w mniejszości motocyklistów (tek) z centrum :biggrin:

Możliwe, chwała Ci za to :) .

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ernestZL plusik ;)

 

Co do tego kursu o którym wspominał theodor to u mnie w mieście jest szkoła(jedna z lepszych w województwie) która DODATKOWO oferuje takowy kurs. Nawet nie wiedziałem, że tak dużo ludzi się na to zapisze... Lista jest pełna + z naście osób w dodatkowej grupie z poza listy - ogromne zainteresowanie. Osobiście zapisałem się już na wiosnę 2013 i myślę, że to będą bardzo dobrze wydane pieniążki. Po kursie na pewno zdam 100%owe relacje.

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to drudno powiedzieć co z jakiej ksiązki wyniosłem, czy od kogo konkretną informacje uzyskałem. Poza oczywistymi tytułami jak książki Code'a dużo informacji uzyskałem czytając techniczne opracowania poszczególnych podzespołów motocykla. Np pracę dyplomową na temat amortyzatorów itp.

Dla przykładu najwięcej i najszczegółowiej opisane wyprzedzenie w motocyklowym układzie kierowniczym znalazłem w jakims projekcie trajki.

Najjaśniej i najbardziej rzeczowo opisanych praw fizycznych rządzacych motocyklem, najwiecej znalazłem chyba w opracowaniach Andrzeja Kwiatkowskiego. W połączeniu z wiedzą mechaniczną i w przełożeniu na współczesne motocykle daje to podstawy do zrozumienia w którą stronę iść i wiedzieć czy nowo pozyskiwane wiadomości to prawda czy wierutne bzdury.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...