Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na prostej w Radomiu na 3 biegu też chyba 126 czy 128 komp zapisał. Ale to już przeginanie pały :) Wiczyński stwierdził że prosta to za mało przy podobno 150 - ale pewnie ze 120 wychodził z ostatniego winkla.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak ale nie wiem czemu ten bieg sam sie zapina jakoś wyżej :) Poza tym Tuono ma ciasną skrzynię - jak komuś mówię na kole na 4ce jadę... no właśnie - 160 / 180 max to mi nie wierzą - na plastiku 1000 ciśnie 180-200 na 2i, sporo ponad 200 na 3i...

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w nim wyjątkowego, oprócz tego że mega doinwestowany jest.

Czyli idąc takim tokiem postrzegania, to nie ma wyjatkowych motocykli w ogóle. :D

 

A w temacie to raczej czas okrążenia ma większe znaczenie niż prędkość w jednym konkretnym miejscu.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w temacie to raczej czas okrążenia ma większe znaczenie niż prędkość w jednym konkretnym miejscu.

 

No dokładnie. Mierzyliście sobie czasy w Radomiu albo w Lublinie? Fajnie jak by był treningi z konkretnym pomiarem czasu - ale to kostki potrzene...

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Ciekawa teoria. Jestem z centrum i naprawdę, nie jeżdżę tylko co sobota pod Kolumnę dla stajlu. Liczy się technika i szybkość. Ale może jestem w mniejszości motocyklistów (tek) z centrum :biggrin:

 

 

Rzeklbym, technika, szybkosc przychodzi sama :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeklbym, technika, szybkosc przychodzi sama :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

A może odwrotnie. Technika wynika z potrzeby osiągania lepszych czasów. Dwie torowe teorie.

1. Czym lepiej jeździsz tym jeździsz szybciej.

2. Czym szybciej leździsz tym jeździsz lepiej.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Czy sugerujesz, że szybkość i technika przychodzą wraz z ilością lansu pod Kolumną Zygmunta? Możemy o tym porozmawiać?

 

Proponuje przeczytac ze zrozmieniem to co wyzej napisalem.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeździć poprawnie technicznie, ale nie specjalnie szybko. Można też jeździć szybciej kalecząc technikę jazdy.

Prawidłowa technicznie jazda jest gwarancją bezpieczniejszej jazdy przy określonej dynamice.

Dopiero przy osiagnięciu jakiegoś poziomu jest koniecznością.

 

Ja bym powiedział tak: Prawidłowa technika jazdy jest uzasadnieniem dla określonej prędkości.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...