Vatzeque Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Problem gasnącego Horneta. Bywa, że silnik pracując długo - przejeżdża kilkadziesiąt km potrafi zgasnąć na wolnych obrotach.Praca silnika w normie, odpala od strzała oprócz jednego przypadku ostatnio, kiedy nie chciał palić na ssaniu, a zapalił od strzała bez ssania.Dzisiaj moja luba wyjechała spod garażu i jej zgasł, nie chciał już odpalić świece wykręciłem i widać, że są mokre, ale jest też jakby olej. Trzeba napisać, że olej jest nowy i jasny (czerwony Castrol GPS), a na świecach widać taki przepracowany.Czy może to być jakiegoś rodzaju osad z gaźników? Co sugerujecie zrobić? http://img827.imageshack.us/img827/3328/wiece1.jpghttp://img832.imageshack.us/img832/9027/wiece2.jpghttp://img834.imageshack.us/img834/1694/wiece3.jpg Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 a jak z odpalaniem na ciepłym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ten olej u góry swiecy to wina nie szczelnosci pokrywy głowicy olej przedostaje sie okrągłymi uszczelkami i brudzi swiecepozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ciepły potrafił zgasnąć i nie zapalić, po ostygnięciu zapalił. V12 przemyśl jeszcze raz co napisałeś, bo pokrywa zaworów styka się z głowicą, więc mogła mi pobrudzić świece, ale powyżej gwintu. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Chyba ze zabrudziło sie olejem się przy odkręcaniu świecy.. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Chyba ze zabrudziło sie olejem się przy odkręcaniu świecy..Wykluczone. Idealnie czysto w gnieździe świec, pokrywa nie była zdejmowana od nowości, przebieg 21tys. km prawdopodobnie rzeczywisty.Oleju w silniku nie ubywa. Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) pierwsza rzecz, wymienić filter powietrza, teraz mam dokładnie to samo w motorze i podejrzewam jedynie brudny filtr, a zabrałem się do roboty od dupy strony, wykluczyłem wszystko a nie sprawdziłem takiego banału... Już czekam na dostawę filterka...brudny filtr = mniej powietrza = zbyt bogata mieszanka = zalane świece Gaźniki to sobie nawet wymień na nowe i będziesz miał to samo po paru km. Kupując filtr pamiętaj, nawet dedykowane do Twojego modelu nie zawsze są dobre, chodzi o przepuszczalność powietrza:- za duża - będziesz przerywał ew. zdychał- za mała - nie pozbędziesz się swojego problemu ze świecami Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Filtr nowy, oryginalny - więc odpada. Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damo Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Wnioski nasuwają mi się takie , to nie olej a niespalona benzyna gaśnięcie silnika może sugerować zalewanie jak i odpalanie bez ssania . Wyreguluj gaźniki sprawdź linkę od ssania czy przy skręcie kierownica nie otwiera ssania , zbyt mocno naprężona . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wnioski nasuwają mi się takie , to nie olej a niespalona benzyna gaśnięcie silnika może sugerować zalewanie jak i odpalanie bez ssania . Wyreguluj gaźniki sprawdź linkę od ssania czy przy skręcie kierownica nie otwiera ssania , zbyt mocno naprężona .kolega ma rację, jeśli to nie pomoże na analizator spalin z dziadem Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 a ja bym mu sprawdził zawory - chcesz szybciej, bez ściągania pokrywy - zmierz mu kompresje jak zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Napewno zawory, ale zaczal bym od sprawdzenia ilosci paliwa w komorach plywakowych gaznikow.Duzo mniej roboty na poczatek, a wyeliminuje sprawe przepuszczajacego zaworka w ktoryms z gaznikow.Potem zawory - za male luzy i na goraco masz je podparte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Luzy zmierzone.Wygląda to tak: http://img718.imageshack.us/i/luzyzaworowe.gif/ Te 0,13 chcę zwiększyć płytką o 0,025 cieńszą, tylko, czy nie wyjdą mi takie kwiatki jak przy CB 250 ( http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/142275-gdzie-sie-podzialo-35-setnych/page__p__1766381#entry1766381 ).Natomiast te 0,12 chcę zwiększyć płytką 0,05 cieńszą. Natomiast serwisówka Hondy pisze, żeby sprawdzać luz przy ustawieniu oznaczenia "T" z wycięciem w obudowie i znakami EX IN na wałkach w kierunku na zewnątrz, ale takiego jak "T" nie ma: http://img543.imageshack.us/i/timinghole2.jpg/ http://img541.imageshack.us/i/timinghole.jpg/ Jedyne co widać to jakieś logo w kształcie elipsy oraz pięć nacięć bez oznaczenia T. Wkurzyłem się i po prostu mierzyłem w GMP tłoka. Dobrze? Edytowane 3 Maja 2011 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Takie luzy nie beda powodowaly gasniecia na goracym silniku wiec musisz szukac przyczyny gdzie indziej. W R1-kach gaznikowych tez bylo cos takiego ze jak silnik pracowal na luzie to obroty stopniowo spadaly i w koncu gasl ale to bylo spowodowane wadliwymi czujnikami polozenia przepustnicy. A i zrob wyrazne zdjecie tych oznaczen na wale. Faktycznie dziwnie to wyglada. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Takie luzy nie beda powodowaly gasniecia na goracym silniku wiec musisz szukac przyczyny gdzie indziej. W R1-kach gaznikowych tez bylo cos takiego ze jak silnik pracowal na luzie to obroty stopniowo spadaly i w koncu gasl ale to bylo spowodowane wadliwymi czujnikami polozenia przepustnicy. A i zrob wyrazne zdjecie tych oznaczen na wale. Faktycznie dziwnie to wyglada. Z tymi luzami to prawda. Moga byc nawet zerowe, a i tak nie bedzie zalewac.Co do znakow - u mnie na wale nie ma zadnych znakow... musialem sobie sam znaczyc przy zdejmowaniu walkow. Ustawiales poziom paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.