Skocz do zawartości

Damo

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Damo

  • Urodziny 04/13/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    D.Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    VFR
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Damo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

-2

Reputacja

  1. Bez tego prosto nie pojedziesz http://www.youtube.com/watch?v=EOLSd6NhBWY A na poważnie sprawdz czy fegi nie są pokrzywione , ciśnienie , wyważenie kuł , i czy lagi w pułkach są nsręcoe poprawnie .
  2. W granicach rozsądku owszem lecz rozsądek podpowiada kup nowe tarcze , To prawda filozofii nie ma w tarczach . Wymieniłem rok temu w swoim motocyklu na nowe , powód zwichrowane absu nie było ( bicia ) lecz słyszalne ocieranie o klocek cierny przy toczeniu się . Obawiałem się że takie ocieranie spowoduje spuchnięcie tarczy i zblokowanie koła na Zakręcie ( w deszczu, lub ma śliskich pasach )Postanowiłem nie bendę jazdził dopuki nie założe nowych . Minoł sezon bo nie było mnie stać około 1500zl. . ale zato jaki mam teraz zegar na ścianie :rolleyes:
  3. Czy na wciśniętym sprzęgle są jakieś zmiany :icon_idea:
  4. Jakie żarówki kupujesz ? Phili,, Osra.. .
  5. Tak Skoro na rozgrzanym Normalnie pracuje . Niech motocykl trochę popracuje zanim na niego wsiądziesz . Lub zakup Rower :crossy:
  6. Tarcze w sprzęgle ściągnij serw. i sprawdź grubość również przekładki nie pod kątem przepalenia wykrzywienia , lecz znajdujące się na niej wgłębienia na olej czy nadal są czy nie zostały z tarte . Jeżeli tak wymień zapobiegnie w przyszłości nadmiernemu sklejania się sprzęgła , sprężyny również obadaj .
  7. Po zakupie motocykla ta sama sytuacja łańcuch nie był wyciągnięty a zakres był spory do naciągu . Tak Forumowi Doradzacze nie zapłacą , tylko ty i to ty zadecydujesz czy będziesz posiadał w pełni sprawny motocykl czy brzęczący z podwiązanym drutem błotnikiem . Tak również można jeździć . A co do zębatki przedniej zorientuj się w temacie , ponieważ oryginalne zębatki mają zazwyczaj gumowy odlew co znacznie zmniejsza hałas pracującego łańcuch , zamienniki ( Akcesoryjne ) nie posiadają
  8. Kiki Doszło do (zmęczenia) metalu wymień krzywki sprawdź luzy pomierz części z serwisówką jeżeli wybiegają poza normę wymieniaj , nie warto się bawić w przemienianie lub co chwilę otwieranie pokrywy i sprawdzenie co w trawie piszczy. Rozebrałeś złóż raz a porządnie zaoszczędzi wiele kłopotów w przyszłości zapewni wiele wiatru . :crossy:
  9. Jak wyżej wymień napęd łańcuch i zębatki przód tył , u mnie pomogło choć łańcuch nie był wyciągnięty . Polecam DID-a
  10. Wnioski nasuwają mi się takie , to nie olej a niespalona benzyna gaśnięcie silnika może sugerować zalewanie jak i odpalanie bez ssania . Wyreguluj gaźniki sprawdź linkę od ssania czy przy skręcie kierownica nie otwiera ssania , zbyt mocno naprężona .
  11. w przypadku Wtrysku Nie trzeba nic regulować , natomiast w gaźnikach tak . Komputer sam ustała skład mieszanki , co do falowania To zapewne źle przeprowadzone synchr. podciśnienia . Jeżeli Tak to czy zawory zostały poprawnie Wyregulowane ?
  12. Witam. Z Wydechu nie powinno się nic innego wydobywać prócz spalin ,co do spali po rozgrzaniu silnika i dodaniu gazu kolor nie może się zmieniać ( z tłumika nie może się wydobywać ciemna smuga ) Dlaczego po rozgrzaniu ponieważ czasem bywa tak że woda skroplona w tłumiku musi mieć chwilę na odparowanie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...