kiki Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Po temacie. Lepiej zdjąc miske- łatwiej wprowadzić gwintownik. Nawet "1" bardzo łatwo ucieka od pionu (gdy misa jest na płycie traserskiej) a co do tego jakby znajdowała się na motku :). Pozdrawiamkiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paczekznso Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Pomóżcie wymienialem olej i przykrecilem srube za mocno i poszedł gwint jakieś pomysły wiem że temat oklepany ale jutro muszę jechać do pracy a przeraża jazda mnie do pracy pociągiem 40 kilometrów w jedną manke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 rozumiem, że gwint śruby spustu oleju? i że gwint w silniku, nie na śrubie?Kiedyś miałem podobną sytuację, za mocno dokręciłem i poszła, musiałem jechać więc dałem silikonu odpornego na wysokie temp. dokręciłem jak się dało, olej nie leciał, ale to jest rozwiązanie tylko na chwile i nie zawsze działa. daj silikonu na gwint i wokół łba śruby i przykręć jak tylko się da, wytrzyj szmatą z oleju, po jakimś czasie sprawdź czy nic nie wyciekło a później trzeba to przegwintowac niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Nie panikuj, pociąg nie jest zły. I tak będziesz musiał nim jechać. Weź miejsce koło kierowcy.Korka i tak nie naprawisz domowymi sposobami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Ja musiałem wymienić całą miskę Edytowane 20 Lipca 2013 przez kreska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paczekznso Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Dzięki spróbuje czytałem również że ludzie używają taśmy hydraulicznej tylko nie jestem pewny że wytrzyma przy takiej temparaturze.A do mechanika nie pójdę ostatnio wymienial mi hamulec porażka zapłaciłem 60 funtów mieszkam w anglii tutaj znaleźć dobrego mechanika is not impossible Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Jeśli mechanicy są tacy jak Twój angielski to faktycznie marnie.Taśma teflonowa spokojnie wytrzyma temp. oleju tyle, że jest to rozwiązanie baaardzo doraźne a raczej awaryjne.Miskę należy zdjąć i albo przegwintować na większy rozmiar albo wstawić tuleję gwintowaną. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Dieckiem bedąc w podobnej sytuacji zapiłem drewnianym kołkiem. Diałało. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Jeśli mechanicy są tacy jak Twój angielski to faktycznie marnie.Taśma teflonowa spokojnie wytrzyma temp. oleju tyle, że jest to rozwiązanie baaardzo doraźne a raczej awaryjne.Miskę należy zdjąć i albo przegwintować na większy rozmiar albo wstawić tuleję gwintowaną.Rozwiązanie Montera jest jedyn sensownym w tej sytuacji i ja od razu bym wstawił tulejke z gwintem. Będziesz miał pewność że już tak łatwo go nie przekręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Na taśmie mam zrobione ok 2 tys km.Wożę w rolce w razie gdyby zaczeło ciec na drodze.Zrobię po sezonie jak wytrzyma. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Na taśmie mam zrobione ok 2 tys km.Wożę w rolce w razie gdyby zaczeło ciec na drodze.Zrobię po sezonie jak wytrzyma. A jak korek z taśmą wypadnie podczas jazdy to gdzie mam podesłać worek gipsu? :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Nie namawiam nikogo do druciarstwa.Trza bedzie improwizować.Najciekawsze że gwintowniki leżą pokrywając sie kurzem, tak jak i większy korek.Tylko kto mi kupi uszczelkę.Leń w czystej postaci. edit. idę wrzucę do rolki śrubę na zapas :D Edytowane 21 Lipca 2013 przez pancur Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Dobry kierunek to demontaż miski i trzeba to zrobić bo temat bardzo śliski :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 W moim przypadku taśma nie zdała egzaminu, więc udałem się ze śrubą do fachowca, który dobrał podobną z większym łbem i zrobił drobniejszy gwint. Następnie wkręciłem ją bardzo powoli i dokładnie jednocześnie robiąc nowy gwint. Przepłukałem silnik olejem, założyłem nową uszczelkę i efekt był taki, że można było śrubę dokręcać właściwym momentem, działa już trzeci sezon. Z tym, że sytuacja dotyczyła motocykla, który nie miał typowej miski, w innym przypadku myślę, że miska do zdjęcia i do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Rozwiązanie Montera jest jedyn sensownym w tej sytuacji i ja od razu bym wstawił tulejke z gwintem. Będziesz miał pewność że już tak łatwo go nie przekręcisz.oczywiście, że jest sensownym rozwiązaniem, ale skoro ktoś o 21 pisze, że zerwał gwint a jutro rano musi już jechać to raczej nie realnym. silikon, taśma, improwizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.