milosz-RR Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Za mną chodzi BMW E38 z silnikiem 4.4 litra z manualem 6-cio biegowym. :icon_twisted: Dla mnie samochód cudo. ;) Też mi się takie widzi, ale stwierdziłem że nie stać mnie na utrzymanie tego samochodu. Kupić mniejszy problem. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Rzadko zaglądam do tego działu, ale jak już jestem, to dorzucę swoje trzy grosze. Tak jak konkretne psy (rasy) pasują albo nie pasują do konkretnych właścicieli, tak samo jest z pojazdami. Ochroniarz z klubu, do którego uczęszczam, przyjeżdża taką ciut starszą beemką i do takiego napakowanego kolesia taki wózek jak najbardziej pasuje. Z kolei właściciel jeździ dużym BMW z tych nowych - i do niego też taki samochód pasuje. Ja jednak nie widzę siebie w takim aucie; już nawet nie chodzi o to, że nie chciałbym się identyfikować z taką czy inną grupą. Za to nie pogardziłbym czerwonym F 650 GS. :crossy: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyokushin Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Bardzo lubię BMW, teraz mam w sumie czwartą, wspaniale rozwiązanie technicznie auta, trwałe, ekonomiczne, doskonale wykonane i dające bezkompromisową przyjemność z jazdy. Nowe silniki to majstersztyk, właściwie BMW ciągle od kilkunastu lat wygrywa nagrody Engine Of The year i ogólnie i w swoich klasach pojemnościowych. Ich jedyna chyba wpadka silnikowa to było M40 - ale problem M40 generują użytkownicy M40 lejąc tam zły olej. Problem głównie w polsce się objawia gdzie się mówi 'po 100 tyś to lej minerał, etc', a w tym silniku, niezależnie od przebiegu, należy lać 5W40 pełny syntetyk, inaczej mogą się zalepiać kanały olejowe.Temat reanimacji M40 opisałem kilka lat temu tutaj:http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774 Saltus - ja bym kupił F10 - doskonałe auto - prawdę mówiąc zastanawiam się nawet nad tym.Przedłużać sobie autem niczego nie potrzebuję. Lubię porządne rzeczy i tyle. Edytowane 4 Września 2011 przez Kyokushin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Mi również podobają się marki BMW - szczególnie model e39. Tak jak wyżej: trwałość, elegancja i dużo możliwości. Mój wujek jeździ właśnie e39 (2.8 benzyna, srebny sedan) i nie zamieniłby tego samochodu na żaden inny. Stan silnika jest bardzo dobry jak na ten rocznik, zadbana, pełen luksus i wygoda w środku. Nie zgodzę się z wypowiedzią, że do BMW pasują tylko "koksy"... a do mercedesów "stare dziadki". Samochód kupuje się pod siebie a nie pod publiczność - takie jest moje zdanie. Po za tym bardzo fajnie prezentują się X6 :cool: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 w 5 dni zrobilem 1500 km ojca 525 d tourning na wypasie , powiem jedno poezja i majstersztyk !!! automicik w czeskich gorach sprawuje sie bajecznie , kiedys sobie takiego kupie :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 hmm jakbyś jeszcze dopisał czy chodzi o e34, może o e39, a może e60 to wtedy mielibysmy wyobrażenie czym jeździłeś :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 e39 :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Takie luźne pytanie... e39 tourig (czy jak to sie pisze, bynajmniej kombiak)ma być mocne, wygodne, i możliwie tanio jeździć do pracy (25-30 000km rocznie) co byście wybrali 530d czy 528 lpg ?? Narazie nie zamierzam zmieniac auta bo volviak doinwestowany ale przydało by się coś mocniejszego, w kombi i z napedem na tylne łapy :) Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Takie luźne pytanie... e39 tourig (czy jak to sie pisze, bynajmniej kombiak)ma być mocne, wygodne, i możliwie tanio jeździć do pracy (25-30 000km rocznie) co byście wybrali 530d czy 528 lpg ?? Narazie nie zamierzam zmieniac auta bo volviak doinwestowany ale przydało by się coś mocniejszego, w kombi i z napedem na tylne łapy :) Pzdr 530d. Na bank będzie ekonomiczniejszy, pisze się touring ewentualnie turas :) Mocy mu nie brakuje (183/193 KM), CR, nawet nie słychać że to diesel. Na wersję przedliftową min 20k trzeba położyć. Spalanie 5-7 średnie. Max 10 przy gazie w podłodze po mieście, trasa 150 km/h 5-5,5l, 120 km/h 4,5l/100 km. Jednostka bezawaryjna, wielokrotnie nagradzana za najlepszy silnik wysokoprężny. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Miłosz, troszkę z tym spalaniem poszalałeś... Mam teraz trzecią 3000ccm w serii 5 i żadną nie udało mi się zejść do poziomu 4,5l/100km. Najniższe jakie zanotowałem spalanie to 5,4l na Niemieckiej autostradzie z ustawionym tempomatem na 100km/h. Ten silnik niestety kusi by jeździć ostrzej więc średnio trzeba się liczyć ze spalaniem powyżej 8 litrów. Mnie osobiście, a jeżdżę tak jak Rudy zakłada około 30tyś rocznie (20%miasto / 80%trasa) spalały:- E39 w sedanie 183KM 7-9 l/100KM- E39 w kombi 193KM 8-10 l/100KM- E61 w kombi 272KM 9-13 l/100KM Co do bezawaryjności to się zgodzę, ale pod warunkiem, że będziesz szukał samochodu w dobrym stanie, a nie takiego, który jest najtańszy.. Widziałem już kilka sztuk zakupionych za małe pieniądze, do których później co chwilę trzeba było pompować kasę liczoną w tyś pln. Edytowane 13 Listopada 2011 przez zsakul1978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 530d. Na bank będzie ekonomiczniejszy, pisze się touring ewentualnie turas :) Mocy mu nie brakuje (183/193 KM), CR, nawet nie słychać że to diesel. Na wersję przedliftową min 20k trzeba położyć. Spalanie 5-7 średnie. Max 10 przy gazie w podłodze po mieście, trasa 150 km/h 5-5,5l, 120 km/h 4,5l/100 km. Jednostka bezawaryjna, wielokrotnie nagradzana za najlepszy silnik wysokoprężny.To spalanie ma na poziomie delikatnie traktowanej Octavii Tdi 90km:)Ja w e46 mam spalanie w okolicach 7,5 jeżdżone raczej delikatnie miasto/trasa, silnik ten sam a auto sporo lżejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Rudy, jeszcze jedno. Moim zdaniem E39 528i nie jeździ. Jak założysz do tego jeszcze gaz to już w ogóle masakra (oczywiście zależy do czego przyrównujemy, ja w tym przypadku do 530d obojętnie w jakiej wersji modelowej). Jak teraz się nad tym zastanawiam to po przejechaniu już około 200tyś km tym 3000ccm dieslem to następny samochód jaki kupię to chyba będzie 535i lub 540i. Po pierwsze w zakupie są tańsze, po drugie masz spore szanse by kupić samochód z stosunkowo niedużym przebiegiem, po trzecie zagazowane będą taniej jeździły niż 530d no i nie ma co się w nich popsuć. A jak się nawet popsuje to bierzesz 3-4tyś i wkładasz kolejny silnik, za tą samą kwotę do 530d bez mała zakupisz tylko nowe turbo, a popsuć się niestety lubi :( P.S. Kivi, zaryzykowałbym stwierdzenie, że nawet Octavia by tyle spalić musiałaby 80km jechać sama, a kolejne 20 trzeba by ją pchać :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Też jestem zwolennikiem BMW.W garażu trzymam E32 740i :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 To spalanie ma na poziomie delikatnie traktowanej Octavii Tdi 90km:)Ja w e46 mam spalanie w okolicach 7,5 jeżdżone raczej delikatnie miasto/trasa, silnik ten sam a auto sporo lżejsze... Kolega też miał e46 330d i jakoś nie potrafił zejść poniżej 12 :) więc może zależy to od sztuki i umiejętności kierowcy. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 co prawda bez klimy ale mogę Ci opchnąć moją trochę zgnitą e30 coupe z gazownią i oczywiście z hakiem :icon_razz:ma kilka felerów ale auto jeszcze jedzie :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.