Skocz do zawartości

straycat

Forumowicze
  • Postów

    341
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O straycat

  • Urodziny 09/29/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    XJ600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia straycat

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

-13

Reputacja

  1. Wygląda na to, że wszystko jest przereklamowane. Do tej pory miałem shoeia i z okularami było ok, ale chciałbym coś innego. Okulary też są przereklamowane. Chyba trzeba zacząć jeździć bez okularów, bez kasku, i bez głowy najlepiej :D
  2. Mówisz? Też nad tym myslalem, ale przy fali zachwytów nad Arai i Shoei zaczynam sie zastanawiac ile w tym wszystkim jest prawdy, a ile marketingu. W kazdym sklepie motocyklowym polecaja tylko i wylacznie Arai i Shoei i wmawiaja ci, ze kazdy inny kask to gówno i podadza ci 100 tys. powodów dlaczego tak jest. A jak tylko coś wspomnisz o testach Sharp to zaczna ci wymyslac jakie to testy Sharp sa przekłamane, że gwiazdki to tam dają za grafikę i malowanie. A ja wolę mieć kask porządnej firmy, który i tak zdobył te 5 gwiazdek, czy te testy są dobre, czy nie. Po prostu wolę mieć tą świadomość. I taki jest Bell m5x.
  3. Ma ktoś Bella M5x? Jak się sprawuje? Może ktoś jeździ w okularach i wie czy sie dobrze układają? I pytanie, czy faktycznie długa trasa w tym to wyzwanie, czy jednak da się przeżyć? Kask nie ma żadnych blend, intercomów, pinlocków, lampek, zjebanych regulacji wentylacji, że z lewej sobie chłodzisz, z prawej grzejesz, na ryj masz zimno, na dupę gorąco i innych tandetnych gówien, do tego chyba jest bezpieczny, dobrze wykonany i leciutki w przyzwoitej cenie dlatego mnie interesuje, jednak tylko w jednym sklepie w PL je znalazlem i zeby go przymierzyc musialbym zamowic ze dwa rozmiary i najwyzej jeden odeslac, ale jak nie pasuja okulary to nie biere.
  4. Okaże się, że wartość niewielka, więc będzie chu... z remontu :)
  5. Piszesz, że są jaja z zaplonem, więc czemu wykluczasz zapłon? Jak podejrzewasz, że nie pali na jakiś gar to sprawdź cały zapłon. Wymieniałeś świece i przez chwile było dobrze. Sprawdź czy przypadkiem koncowki kabli nie są już wyrobione i czasami nie stykają (najlepiej wymieniajac kable). Cewka też może być, ale to by trzeba było posprawdzać. Jak to nie zapłon, to mogą być własnie wtryski, albo komputer, albo pompa paliwa, albo kilka innych rzeczy. W każdym razie jakbys dokładniej opisał problem, napisał jaka to wersja silnikowa, czy było coś wymieniane, kiedy problem wystąpił, czy może samochód to nowy nabytek, i jakbys dokładnie opisal co zrobiłeś, co posprawdzałeś, jaką przeprowadziłeś diagnozę i jakie otrzymałeś wyniki pomiarów to byłoby znacznie łatwiej. W tym momencie nakierowanie cię na usterkę to loteria.
  6. straycat

    Kto Lubi Bmw?

    Miałem dwie E30 i z wlasnego doswiadczenia powiem tak: Patrz na podłogę, progi, podłużnice, ścianę grodziową, słupki przednie pod błotnikami, bagażnik. W sumie dokładnie oglądnij całą budę. Nie bój się wskoczyć na kielichy żeby zobaczyc, czy przód jest prosty. Potem najdroższy element to chromline - listwy wokol okien i zderzaki. Jak jest zniszczone i brzydkie to juz niewiele zrobisz z chromem. A juz na foto widac, ze zderzaki srednie. a z cenami to wiesz jak jest. Mozna czasami kupic naprawde zdrowa E30 za 1000zł, a mozna kupic trupa za 10 000zł. Z czesciami tak samo. Jak wiesz gdzie szukac to masz tanio, jak kupujesz w ASO to masz drogo. Zależy też co chcesz do niej dokładać. Jak rózne rarytasy, felgi, M-techniki, zawieszenia, elementy wyposazenia, bedziesz robil swapy to koszty beda rosly w nieskonczonosc. Temat rzeka...
  7. straycat

    Kto Lubi Bmw?

    ...na prostej, może...
  8. Kup sobie komplet ładnych i prostych, oryginalnych używek. Zresztą, jak chcesz kupić nowe stalówki renomowanej firmy, to lepszym rozwiązaniem jest kupno ładnych używanych felg aluminiowych. Do konernu VW jest pełno tego w dowolnym rozmiarze, stanie i cenie. Polepszy się wygląd, możesz poprawić prowadzenie, założyć ładne oponki, sam zresztą wiesz... A wzrośnie też wartośc auta, bo nikt przy odsprzedaży nie doceni walorów twoich stalówek. Każdy woli alusy.
  9. Sprzedaj polda i kup sobie porządny samochód. To, że stary grat jest w dobrym stanie nie czyni go klasykiem. A trzymac to przez następne 30 lat, żeby kiedyś sprzedać cztery razy drożej to marna inwestycja.
  10. Tego nie powiedzialem. Hondy są po prostu solidniej wykonane. Zobacz jakie są śruby we francuzach, a jakie w japonczykach. Jakoś rzadziej zdarza mi sie miec problem z odkreceniem czegos w japonczyku. Ciagle jezdze i naprawiam rozne samochody i mniej wiecej wiem jak to wyglada. No i dla mnie bardzo wazne jest wnetrze. Jak mi cos skrzypi, trzeszczy, albo odpada to szlag mnie trafia, wiec zwracam na to uwage. A blachy szybko poddaja sie korozji, ale mozna spokojnie znalezc nie pognite egzemplarze, albo lekko zgnite i zainwestowac w blacharke kilka stowek. Zreszta francuzy tez idealne nie sa.
  11. hondy to swietne samochody, silniki wytrzymale, oszczedne w niskim zakresie obrotow i dynamiczne w wyzszym - ogolnie honda robi jedne z lepszych silnikow na swiecie :P swietnie sie prowadza, swietna pozycja za kierownica, czesto sa dobrze wyposazone Ja jezdzilem accordem 95 2.0, civiciem v 1.5, civiciem vi vti (lata ten samochod nieziemsko!) i teraz jestem w tymczasowym posiadaniu civica vi 1.4 tego angielskiego hatchbacka i w kazdym z tych samochodow potwierdza sie to co napisalem na poczatku. Wady? W porownaiu z europejskimi autkami dosc drogie czesci. Inna sprawa to, ze przy zadbanym egzemplarzu tych czesci nie bedzie trzeba kupowac czesto, bo poza tym, ze trapia je czasami usterki (np. aparaty zaplonowe) to Hondy sa wysoce niezawodne. Ponizej 10 000 kupisz fajnego civica do 2000 r., ale raczej nie nowszego, czyli koncowka szostej generacji. Wg mnie zdecydowanie warto, bo to jedna z lepszych propozycji. Masz do wyboru japonskiego sedana, coupe albo 3d (chyba sa troszke lepiej zmontowane), albo angielskiego 5d i kombi aerodeck. 5d i kombi wersje maja o niebo ladniejsze wnetrze (przynajmniej wg mnie) niz 3d i sedan. Ogolnie suwaki zamiast pokretel nawiewow to pod koniec lat 90' dziadostwo. Albo dolozysz ze 3 tysie i kupisz juz vii generacje. Spokojnie mozesz celowac w 1.6, bedziesz mial do dyspozycji co najmniej 120KM. W tej budzie to wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Jest wielu milosnikow Hondy i mozna znalezc naprawde zadbane i doinwestowane egzemplarze na forach czy klubach hondy. Za ta cene mozesz tez miec nowsza francuska konkurencje, ale, ze francuzy sie nie psuja to brednie ludzi, ktorzy nigdy nie mieli samochodu marki dbajacej o wysoka jakosc. Moze same silniki we francuzach sa spoko, i rzadko zdarza im sie stanac na amen, ale tam jest wiecznie cos. To cos stuka w zawieszeniu, to cos cieknie, trzeszcza plastiki we wszystkich i psuje sie cala masa drobiazgow. U włochów podobnie. Z Niemcow kupisz za to A3 przed 2000 i raczej nie full wypas. Zreszta ciezko znalezc naprawde ladna. Podobnie bedzie z Golfem 4. Ponoc dobre sa tez Focusy, ale w takim nigdy chyba nawet nie siedzialem, wiec sie nie wypowiem. Ale jak znam, zycie to znajdziesz cos totalnie innego, spodoba ci sie i kupisz. Samochod do 5, 10, 20 tysiecy i brak specjalnie sprecyzowanych wymagan to niekoncoznca sie historia :) Tak naprawde, to jak nie do konca wiesz jakiego auta szukasz najlepiej ogladaj jak najwiecej samochodow z twojej okolicy (nawet takich, ktore nie do konca cie interesuja, bedziesz mial porownanie tego co jest na rynku). I raczej skup sie maks. na sasiednich wojewodztwach, bo jak nie szukasz jakiegos konkretnego modelu to nie ma sensu jechac pol Polski. No i najwazniejsze: naprawde sie nie spiesz. Kupic mine nie jest trudno. Przede wszystkim ogladnij samochod od spodu, przejedz sie nim dluzej niz 3 minuty wkolo osiedla. I jak sam nie do konca znasz sie na samochodach, to wez ze soba kogos, kto ma o tym duze pojecie, bo czesto sie okazuje tak, ze ktos kupi fajny samochod i nie ma znim problemow, ale np nie przejdzie nastepnego przegladu bo jest zgnita podloga i podluznica :P Albo silnik na zimnym pracuje spoko, a na cieplym sie dusi i faluja mu obroty - albo na odwrot. A sprzedawca pokaze ci auto wtedy kiedy dziala najlepiej. Temat rzeka.
  12. Samochód ma nie być duży, ale ciągnąć przyczepę i wozić graty? Trochę to się wyklucza. Celowałbym w jakieś kombi segmentu D. Lepiej się nadaje do wożenia gratów niż kompaktowy hatchback. Konstrukcja samochodow klasy sredniej jest z reguly nieco wytrzymalsza niz kompkatow. A i na wakacje znacznie latwiej sie spakowac i jedzie sie przyjemniej wiekszym samochodem. Do przyczepki najlepszy bylby diesel, ale w tym budzecie ciezko bedzie znalezc diesla rokujacego na dluga eksploatacje, a poza tym jesli auto nie ma byc uzytkowane zbyt czesto to chyba bardziej nada sie jakas benzyna 1.8 - 2.0. Mniejsza pojemnosc w segmencie D nie ma sensu, i nie uciagnie przyczepy. Za ta kase powinienes znalezc przyzwoite benzynowe Volvo V40, Citroena C5, Mondeo, Vectre, Omege, Primere i wiele innych kolo roku 2000.
  13. Troche bez sensu, bo ty mi podajesz 1.6 z GTI, czyli najmocniejsze co moze byc w VW Golf I, a ja ci podaje najslabsza jednostke w e30 :P A porownywanie M3 do Quattro to porownywanie samochodu wyscigowego z samochodem rajdowym. Zapewne Quattro byloby szybsze na odcinku specjalnym, a M3 na torze. Faktem jednak jest, ze E30 M3 w swoich czasach kosił w serii DTM wszystko, a Quatrro kosilo wszystko na odcinkach specjalnych. Poza tym w 79 i 84 nie bylo jeszcze gamy VW/Audi, bo to byly dwie osobne marki. Poza tym porownywanie VW do BMW jest smieszne. VW szczycil sie swoim Golfem GTI kiedy BMW produkowalo M1, E30 M3, M5 E28, tworzy ogromne silniki i jest po prostu luksusowa i prestizowa marka, w przeciwienstwie auta dla ludu. VW moza porownac z oplem czy czym tam sobie chcesz.
  14. Akurat jestem posiadaczem E30 z 84' w 1.8 M10 na gazniku webera i bylem posiadaczem E30 1.6 M40. M40 to jedyny silnik BMW na pasku (do polowy lat 90 przynajmniej, nawet e36 jezdzilo na zmodernizowanym m40 czyli m43 na lancuchu) i tam faktycznie trzeba bylo dbac o rozrzad. Poza tym w M40 bardzo kepia zawory (w kazdym prawie) a to wina slabego smarowania glowicy, co powoduje uszkodzenie popychaczy, a w efekcie walka rozrzadu, silnik traci moc itd. To fabryczna wada, sprawe rozwiazuje wymiana szklanek na te z M42/M44, czyli silnika 1.8is, czyli silnika, w którym BMw pod koniec lat 80' uzyskalo moc 136KM. Ktory silnik Audi to pobije? Poza tym M40 w wersji 1.6 osiagalo 102KM, co bylo imponujacym wynikiem jak na polowe lat 80'. I wtedy byla to najslabsza oferowana w e30 jednostka benzynowa! A M10 to silnik kotwica. Nie do rozjebania. Z cala pewnoscia Audi 80 mialo nowoczesniejszy design niz e30, ale teraz mozemy z perspektywy czasu ocenic, ktory jest ladniejszy. Dla mnie wybor jest jasny, ale o gustach sie nie dyskutuje. W kazdym razie panny leca na czarna e30 coupe w waskiej lampie :P Na B3 ciezko cos wyrwac :P A nawet jesli dalej sie upieracie, ze 4 garowe BMW to lipa, to zawsze pozostaje gama rzedowych szostek i tu Audi juz nie ma nawet czym konkurowac.
  15. I tutaj również będę się z wami klócił, bo tyle co przeżyła każda e30 nigdy nie przezyje volvo, czy audi. Ponadto jesli dacie mi kogos kto zajechał silnik m10 albo m20 stawiam piwo. Czy brak dobrego silnika w e30? Wg mnie osiagami kazdy silnik BMW z tamtego okresu bije na glowe silniki Audi, Merca czy Volvo. Czy mozna porownywac E30 do sierry i kadetta? Wystarczy spojrzec ile kadettow sie widuje na ulicach. Ja od dawna nie widzialem zadnego. E30 jezdzi wciaz sporo. E30 to bardzo prosty i solidny samochod. Zawieszenie jest tak proste, ze ja wymieniam tylne sprezyny tylko przy pomocy klucza do kol i podnosnika. Do tego wysoka jakosc wykonczenia jak na tamte czasy, duza sztywnosc nadwozia (zaden z wymienionych wczesniej samochodow nie ma szans na zakretach), pozycja za kierwonica. Zreszta E30 do dzis jest niezwykle cenionym samochodem sportowym a stare Audi, Merce i Volvo? Jedyne czym sie wslawily to chyba tylko niezawodnosc i komfort? Komfort ktory oferuja rowniez BMW serii 5 i 7. Ale troche jednak zbaczamy z tematu :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...