hipol Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Po co Viper na gaz skoro można mieć w standardzie na prąd? http://allegro.pl/e-pojazdy-dodge-viper-ra...1423046283.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Taka, która naciuła resztkami sił kasę na coś co marzyli i nadal muszą liczyć się z każdym groszem. Wyobraź sobie, że tacy desperaci też istnieją. :flesje: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Albo tacy, którzy mają kasę na benzynę ale potrafią też liczyć - m.in. dzięki temu się dorobili;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ot to, dwie osobówki na LPG "zarabiają" na inne pojazdy w mojej rodzinie (naprawy, oleje i OC w 3 moto i 2 osobówkach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Duże limuzyny kupowane są najczęściej przez szefów firm na leasing. Bo można je w całości wrzucić w koszty, a duży silnik bo i tak całe paliwo odliczają od podatku. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ktoś tutaj wspomniał o Lexusie. Ja właśnie z powodu tego samochodu odradzam, to ostatnia rzecz na jaką powinien patrzeć. Mój poprzedni współlokator kupił sobie to cacko. Rok 1994, bez liftu na pneumatyce i przebieg ok 330 000 KM. Najpierw posypała się pompa pneumatyki (wymiana chyba 400zł używana) a potem jedna poduszka z tyłu. Nie do zregenerowania, ASO 4000zł, zamienniki gazowe tylko USA po ok.1200$ komplet 2szt. Wspomniane 450zł za godzinę pracy to właśnie ich ASO. Samochód jako taki rewelacyjny. Wygodny, wielki i wzbudza zainteresowanie w ogóle nie podobne do innych maszyn tej grupy ale 20L/100 i koszta wymagają przynajmniej małej firmy. Na koniec przy dyskusji o LPG przypomniał mi się samochód Chevrolet Impala i tego typu wynalazki. Typowo amerykański sprzęt co oznacza międzyinnymi idiotoodporność i duże przebiegi. Cytując amerykanów "they just keep on runing". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Pooglądałem siódemki i kurde sam bajzel to jest. Zwieśniaczone do bólu, a te porządne są albo za daleko albo za wściekłe pieniądze. Jeśli już płacić tyle za BMW, to chyba postawię na Mercedesa S w220. Można znaleźć i to o dziwo w dieslu poniżej 30 koła. Wyruszam na łowy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 pro. pokaż no którąs z tych "zwieśniaczałych" siódemek, w okolicach 30 tysięcy, bo wydaje mi się że rozgladałeś się chyba w tych w przedziale10-12, czyli takich "aby było" "tanie mięso psy jedzą" chesz mieć porządny samochód to trzeba dać wściekłe pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie wiem jak jest w starszych mercedesach ale te nowsze mają wszędzie moduły. Moduł od otwierania szyb itd itp. Jak taki moduł się zepsuje to nie wystarczy go wymienić i cześć. Trzeba go jeszcze zaprogramować. Trzeba więc odwiedzić warsztat, a to podnosi koszty naprawy. Mercedes używał pompy hamulcowej, chyba nazywało się to SBC. Nie wiem jak ona działała ale pompa miała X cykli do wyrobienia i po tej liczbie obligatoryjnie nadawała się do śmietnika. Nie dość że jest droga to sam jej nie odpowietrzysz i nie zaprogramujesz. Z tym trzeba udać się do ASO. A to kosztuje. ITD ITP. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Już raz jeden kupował sportową furę a skończył na czerwonym golfie kombi. Teraz następny koniobijca kupuje samochód żeby najebać 10 stron o niczym, a skończy się wiadomo jak. po tak optymistycznej wypowiedzi, aż chce sie isc spac i śnić o błyszczącym Lexusie wielkim jak lotniskowiec, pędzącym po polskich bezdrożach.... p.s. ten też mi sie podoba http://otomoto.pl/honda-legend-3-5-lpg-205km-C15884288.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ktoś tutaj wspomniał o Lexusie. Ja właśnie z powodu tego samochodu odradzam, to ostatnia rzecz na jaką powinien patrzeć. Mój poprzedni współlokator kupił sobie to cacko. Rok 1994, bez liftu na pneumatyce i przebieg ok 330 000 KM. Najpierw posypała się pompa pneumatyki (wymiana chyba 400zł używana) a potem jedna poduszka z tyłu. Nie do zregenerowania, ASO 4000zł, zamienniki gazowe tylko USA po ok.1200$ komplet 2szt. Wspomniane 450zł za godzinę pracy to właśnie ich ASO. Samochód jako taki rewelacyjny. Wygodny, wielki i wzbudza zainteresowanie w ogóle nie podobne do innych maszyn tej grupy ale 20L/100 i koszta wymagają przynajmniej małej firmy. Na koniec przy dyskusji o LPG przypomniał mi się samochód Chevrolet Impala i tego typu wynalazki. Typowo amerykański sprzęt co oznacza międzyinnymi idiotoodporność i duże przebiegi. Cytując amerykanów "they just keep on runing". Dokladnie :clap: z tego tez powodu wybralem prosta i niezawodna konstrukcje bedaca polaczeniem najlepszych cech inzynierow niemieckich i amerykanskich :icon_mrgreen: Zadnych dupereli, pie**ol ani innych gowien elektroniczno-penumatycznych, ktore tylko przyprawiaja o bol glowy. http://otomoto.pl/chrysler-300c-navi-drewn...-C16064576.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nie wiem jak jest w starszych mercedesach ale te nowsze mają wszędzie moduły. Moduł od otwierania szyb itd itp. Jak taki moduł się zepsuje to nie wystarczy go wymienić i cześć. Trzeba go jeszcze zaprogramować. Trzeba więc odwiedzić warsztat, a to podnosi koszty naprawy. No niestety, aby zrealizowac pewne funkcje, ktorych jest sporo to trzeba wprowadzac sterowniki. To nie jest tylko w mercedesach ale praktycznie wszedzie - chyba najbardziej nawtykane maja autobusy. Inaczej trzeba by milony prostych podzespolow np typu przekaznik i do tego 10razy tyle przewodow. Nie dosc ze zajmowalo by to w cholere miejsca to diagnostyka bylaby troche bardziej skomplikowana. A tak podpinamy sie pod siec CAN diagnoza i "mozemy cos poobserwowac". Zwyklym miernikiem raczej tam nie podzialamy, no chyba ze chcemy przewody i czujniki posprawdzac. To przypisywanie modulow poprzez warsztat ma jeszcze inne "plusy". Gdy podpinamy taki modul pod komputer celem go przypisania w wiekszosci przypadkow mozna sie dowiedziec z jakiego podwozia zostal wyciagniety. Jak kupisz cos z kradzionego auta, ktore jeszcze zostalo zgloszone (czasami na serwisach pojawiaja sie takie info) to moze byc roznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Teraz przynajmniej masz bryke, w ktorej dobrze sie czujesz. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 lexy SC i LS 400 występowały zarówno z pneumatycznym jak i konwencjonalnym zawieszeniem. Poza tym to zawieszenie naprawdę jest trwałe. Jeździłem LSem który miał nakulane grubo ponad 300 tys km - wszystko działało a właściciel był zachwycony. Z pewnymi sprawami trzeba się liczyć - to tak samo jak kupowanie nowoczesnego diesla. Coś drogiego się w końcu i tak spier*** :D Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jezeli latal po zachodnich drogach to pewnie i nic mu nie jest, pojezdzij po naszych dziurach to zobaczysz jakie ono jest wytrzymale, badz pogadaj z mechanikami jakie ono niezawdone. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.