kiki Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Niedługo będę regulował zawory i tutaj mam pytanie- wałki skręcamy smarując je smarem litowym czy molibdenowym? (spotkałem się z rożnymi opiniami) :icon_mrgreen: Z góry dzięki za inf Pozdr kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Bardziej molibdenowy i musi być wysokiej jakości gdyż powinien on całkowicie rozpuścić się w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 To chyba ma byc mieszanina smaru z olejem aczkolwiek ja smarowalem samym olejem i tez bylo si. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 W zupełności wystarczy olej ale jak bardzo chcesz to zastosuj smar. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Jeżeli silnik będzie odpalany zaraz po składaniu to wystarczy olej silnikowy ten sam który lejesz podczas wymiany ale jeżeli silnik poleży kilka miesięcy do pierwszego odpalenia koniecznie smar molibdenowy. Smaru litowego nie polecam ponieważ odłoży się w misce olejowej na zawsze. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hightimes Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Można spytać czemu konieczny jest smar w silniku który czeka kilka miesiącu na odpalenie? Sam właśnie skręciłem w listopadzie górę, nie używałem smaru, robiłem wszystko na olej. Przesmarować teraz przed 1 próbą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Można spytać czemu konieczny jest smar w silniku który czeka kilka miesiącu na odpalenie? Sam właśnie skręciłem w listopadzie górę, nie używałem smaru, robiłem wszystko na olej. Przesmarować teraz przed 1 próbą? Teraz za późno, wypada przed startem pokręcić silnikiem poprzez wał korbowy i bez świec aż do momentu pokazania się oleju na wałkach rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 bardzo dziekuje Panowie za pomoc :) Pozdrawiam kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Można spytać czemu konieczny jest smar w silniku który czeka kilka miesiącu na odpalenie? Sam właśnie skręciłem w listopadzie górę, nie używałem smaru, robiłem wszystko na olej. Przesmarować teraz przed 1 próbą? A temu jest potrzebny bo olej z czasem spływa/wypływa i wysycha w miejscu łożyskowania jeśli silnik długo stoi nie ruszany. Potem odpalisz i głowica idzie się kochać.... A smar zostaje tam na dłużej dzięki czemu silnik nie umrze na pierwszym odpale. Jeśli składany silnik będzie od razu odpalany to spoko, olej nie zdąży zniknąć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 i smar skutecznie izoluje od powietrza przez co elementy nie zdążą zardzewieć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A jak to się ma do nowych motocykli stojących w salonach? Albo do moto po zimowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A jak to się ma do nowych motocykli stojących w salonach? Albo do moto po zimowaniu? przecież cały olej z głowicy nie spływa do miski co innego w silniku rozbieranym do remontu, gdzie wszystko jest suche po naprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A jak to się ma do nowych motocykli stojących w salonach? Albo do moto po zimowaniu? Jeśli motocykl stoi w wilgotnym miejscu to wnętrze silnika również zaczyna rdzewieć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 No własnie - o co chodzi z różnym sposobem składania w zależności kiedy będzie odpalany silnik? Bo nie wierze w to, że gdy poskładam wszystko przesamrowując olejem to jak postoi z miesiąc albo i lepiej to jak rozkrecę spowrotem wałki to będzie tam sucho... A co z garażowanie motocykla przez sezon zimowy kiedy motocykl nie jest odpalany przez kilka miesięcy? Ps. Ściagając wałki rozrządu po np 3 miesięcznym zimowaniu motocykla i tak praktycznie każdy element był pokryty warstwą oleju, także nie piszcie, że wszystko ścieka i góra jest sucha jak pieprz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Olej wysycha "do zera" przez długi czas. Ale.... ile tego oleju zostanie po smarowaniu palcem a ile po całym sezonie jazdy. Jak nie wierzysz to nie musisz smarować. Nic nie jest suche jak pieprz a spróbuj odpalić swoja Haykę z minimalnym smarowaniem rozrządu. Odważysz się? :biggrin: Nowe sprzęty w salonie powinny być odpalane co jakiś czas, zależy jak bardzo dba o nie szef.Pracowałem w autoryzowanym serwisie/salonie 2 marek i były jaja jak klient przyszedł po motocykl za 80k PLN a ten nie chciał odpalić... Edytowane 25 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.