Vector Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Dnia dzisejszego posiadłem we władanie SP1 Łysego. Całodniowo. Powiem tyle - zakochałem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dagmi Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Jeszcze nie, moja jeszcze na sprzedaż. Ale dopiero wystawię za jakiś czas, teraz mam trochę wyjazdów. Cytuj Mtx 125R - Cb 500 - Cbr 600- VTR1000F- VTR 1000 Sp1http://www.bikepics.com/members/dagmara/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ja jakiś czas temu zrobiłem eksperyment i na TL osiągnąłem 6l/100km. Nie przekraczałem 6,5k obrotów. W sumie na prostej trasie to się nawet da ... ale po co? :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 (edytowane) Eh Yuby. Ten tryb "eko" to u każdego raczej w ramach eksperymentu podejrzewam, żeby obalić teorię, że się nie da. ;) Nie wierzę, że ktoś cały czas tak jeździ na tym moto, no i w drugą stronę bez przesady, żeby ganiać pod 2 zł non stop. Może nie do końca, bo 6,25l osiągnąłem jadąc z chopperowcami na jakiś zlocik, a 5,5l w grupie z poczciwym Junakiem więc nie tyle są to wyniki eksperymentów co siła wyższa ;) Przy normalnej turystycznej jeździe czyli 70% robionych km - 100mil i zapala się rezerwa Wiedzę tą można wykorzystać gdy zostało nam kawałek do stacji benzynowej i mało w baku lub zbliża się koniec miesiąca a mamy do zrobienia parę kilometrów :) Edytowane 26 Lipca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Yuby z tego co wyczytałem na tym forum to jestes majgany gość jesli chodzi o VTR-e.powiesz mi od czego sa te rurki z gąbkami w airboxie.???zauwazyłem że w tym dziale pisze sie głównie o spalaniu i o jakis zupełnie niepotrzebnych nikomu pierdołach.lepiej zmienić nazwe działu na VTR-1000 SPALANIE.jesli chodzi o pomoc techniczna to jest miernie.mam jeszcze cała mase pytań odnosnie motocykla ale z zadawaniem ich sie raczej wstrzymam bo odpowiedzi raczej nigdy sie nie doczekam :mad: Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Każdy ma tylko pytania i chciałby na wszystko odpowiedzi ;) Mnie osobiście nie interesują gąbki w airboxach ale nikomu nie polecam zakładać osobnego działu ;) Jakbym wiedział po co to to bym od razu napisał, ale widać nikt z tym nie miał problemów ... Odnośnie pytań: Myślałem, że mi regulator nawala bo różnie ładował i w międzyczasie poszła mi cela w aku, założyłem od 2001 z tym samym oznaczeniem i spalił się po 2 tygodniach (wypaliło dziure w gumie) więc obecnie jeżdżę na starym . Pytanie brzmi: Czy ktoś montował regulatory produkcji PL o oznaczeniu RN05 ? Jak się to spisuje i czy warto zainwestować w takie ustrojstwo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 yuby wklejam fote.oznaczyłem to czerwonymi strzałkami http://imageshack.us/photo/my-images/836/imgp3668b.jpg/ Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 wasze tez tak bez problemu ida na kolo? chodzi mi o to ze nie bylo tam slychac zadnej pracy gazem. po prostu odkrecil i za chwile kolo w gorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 rom996 mi tak SP1 idzie.Czasem to wkurza a zwłaszcza, gdy gonisz z ekipą i na wyjściu z winkla masz koło w górze.Na mój nos to może być zasługa zawiasów. Mianowicie ja mam przód i tył ohlinsowy i skręcony tylko w połowie, jednakże moto i tak jest jak taczka. To może mieć przełożenie na to, że moc przenoszona jest bezpośrednio na koło, bo zawias się nie ugnie więc nie ma strat energii w ugięcie zawieszenia. Może na tym filmie moto też ma dziabnięte zawieszenie i wystarczyło, że odwinął? Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 w sp bym sie nie dziwil. tam jest jakis przyrost mocyw 1000F moc rozwija sie liniowo i nie ma zadnej "szpicy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Mam wykres z BP do swojej SP i też nie ma bumu, wykres jest co prawda lekko spiczasty w okolicy 8 tys, ale po drodze liniowy. Co do filmu, to jest jeszcze opcja zmiany przełożenia zdawczego... - ot taka moja dywagacja... ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 tez zmiana zębatki przyszla mi do glowy.albo motor jest dłubnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 czy ktos wymienial gumki w piascie tylnego kola?( tzw zbieraki czy zabieraki)czy nowe kasuja luz miedzy zebatką a kolem? czy sa jakies zalecenia co do ich wymiany-przebieg, lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 dzieki. to na razie zostawiam. a przy okazji udalo mi sie wyjechac zbiornik paliwa do zera. na stacje dojechalem sila rozpędu. zatankowalem do pelna 17,5l. czyli 1,5l mniej niz podają (zrobione 290km :) ale jazda nawet jak na mnie za spokojna-niestety deszcz a potem jazda w kondonie po autostradzie -130km/h a koncowka to eco drivning po okolicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ja ostatnio miałem to samo dotoczyłem się do stacji u mnie na miescie,pamiętałem ze jesta tam stacja ale okazało sie że zamknięta (lotos) i kumpel musiał do mnie podjechać z butelką :) i po dotankowaniu okazało sie ze też miałem baku jeszcze ponad litr a nie dało sie juz nawet odpalić.a to dlatego że "fajersztormy" nie maja pompy paliwa i zawsze w baku troche zostanie.jak miałem thundercata z pompką paliwa to mogłem wyczerpac bak do zera i nawet to co w przewodach paliwowych.a tu się juz tak nie da Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.