Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was, ma crash pady montowane za pomocą blaszki dystansowej by nie wiercić otworów w owiewce? Takie jak między innymi robi Zipster - Od tego producenta nie ma dedykowanych crashy do firestorma, więc szukam coś w stylu zamienników (np. od innego modelu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hey niedawno kupiłem Vtrkę 1000F po ktm'ie chciałem coś bardziej na trasę. :) ale mam problem z nią. Mianowicie gdy zbyt długo działa na wolnych obrotach lub jazda w korku zaczyna się dławić. gdy dać jej pełen gaz jak by nie miała mocy i co jakiś czas szarpie jak by dochodził drugi cylinder aż nagle dostaje kopa i działa jak powinna ale wjedzie się w korek czy złapią długie światła i potrafi znowu ją dusić i cały proces odmulania od nowa. Na postoju jak się dodaje gazu to nierówno się wkręca ale bez większych oporów. Choć czasem też chce zgasnąć jak by ją coś dławiło. Sądziłem że to syf w gaźnikach rozebrałem przedmuchałem ale wciąż to samo również po czyszczeniu zaworu w baku. wymieniłem również świece. ja wiem że nikt wróżką nie jest. ale być może miał podobny problem.

 

dodaję link z filmikiem dość marna jakość ale słychać zmianę pracy i nasila się wszystko na tylnym cylindrze, luzy zaworowe?. ale czy to by okresowo sie pojawiało? http://w577.wrzuta.pl/film/0BAy3Pi5Qg9/mov00377

Edytowane przez razein
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Yuby mówi - serwis (może ktoś jakieś za duże dysze załadował i się zalewa), albo zacznij od synchronizacji - mniej kręcenia a będziesz miał obraz jak gaźniki ciągną. Przedmuchaj też filtr powietrza przy okazji i sprawdź czy świece po wymianie nie trzeba dociągnąć deko.

Edytowane przez radomenes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie ... przy przegazówce np. jak puszczam sprzęgło to w pewnym momencie trach jakby nagle chwytało .... ogólnie mi to nie przeszkadza bo w zasadzie zdarzyło sie tylko kilka razy, ale równiez chętnie dowiem się co może być przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie wie?

 

Na jakim oleju jeździsz ?

 

PS. opcję są trzy:

 

1 - zły olej

2 - słabe sprzęgło (sprężyny / tarczki - komplet 300zł) - najprawdopodbniejsza przyczyna

3 - ten typ tak ma :) nauczyć się palić tak jak za trzecim razem na filmiku, czyli dać najpierw większy opór na mniejszych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakim oleju jeździsz ?

 

PS. opcję są trzy:

 

1 - zły olej

2 - słabe sprzęgło (sprężyny / tarczki - komplet 300zł) - najprawdopodbniejsza przyczyna

3 - ten typ tak ma :) nauczyć się palić tak jak za trzecim razem na filmiku, czyli dać najpierw większy opór na mniejszych obrotach

 

1. Platinum 10W40 pół syntetyk

2. mam nadzieje ze nie ;D

3. w sumie to druga próba - filmik. Za pierwszym razem takim naprawde pierwszym to od razu ;P bez takiego dziwnego efektu. A tu kurde do kamery takie rzeczy nie ładne się podziały ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od zalania lepszym olejem

 

Ogólnie ludzie polecają Motula 5100 (ja na takim kulam) , ale jesli ma tendencje do szarpania to pstarałbym się wybrać może nawet czegos bardziej wyszukanego. Są niejednokrotnie 2x i więcej droższe od wspomnianego platinium, ale czasem warto

Edytowane przez radomenes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was, ma crash pady montowane za pomocą blaszki dystansowej by nie wiercić otworów w owiewce? Takie jak między innymi robi Zipster - Od tego producenta nie ma dedykowanych crashy do firestorma, więc szukam coś w stylu zamienników (np. od innego modelu).

 

Mizłęm takie w swojej VTR-ce i powiem szcerze. Daj sobie z nimi spokój. Wierć owiewki albo nic nie montuj crashpad-ów.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od zalania lepszym olejem

 

Ogólnie ludzie polecają Motula 5100 (ja na takim kulam) , ale jesli ma tendencje do szarpania to pstarałbym się wybrać może nawet czegos bardziej wyszukanego. Są niejednokrotnie 2x i więcej droższe od wspomnianego platinium, ale czasem warto

 

Ok, dzięki Ci kolego :)

 

Jeszcze jedno pytanko. W waszych vtr-kach też temperatura podnosi się ledwo ponad pierwsza kreskę nawet po zrobieniu 200km?

 

Sprawdziłem termostat i otwiera sie przy 75 stopniach Celsjusza . Tak ma być czy mam jakiś inny ?

 

Ja mam vtrke z 97r

Edytowane przez mrswistak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko. W waszych vtr-kach też temperatura podnosi się ledwo ponad pierwsza kreskę nawet po zrobieniu 200km?

 

Termostat na trasie nie ma dużego znaczenia - jak się zagrzeje i otworzy to jest otwarty. (no chyba żeby się nie otworzył, ale to objaw byłby zupełnie inny).

 

Ja mam podobnie jak mrswistak - w trasie w okolicy pierwszej kreski. W mieście od razu skacze trochę wyżej, a w paradzie jest wentylator :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mizłęm takie w swojej VTR-ce i powiem szcerze. Daj sobie z nimi spokój. Wierć owiewki albo nic nie montuj crashpad-ów.

 

Dzięki za info, poszperałem, pogrzebałem, znalazłem na amerykańskim forum superhawk'a informację o bez-inwazyjnych crash padach T-Rexa, zamówiłem je (dostępne tylko w USA), i powiem szczerze, że jak za taką kasę to nic lepszego człowiek by nie znalazł. z wysyłką wyszły mnie 280zł, gdyby ktoś w przyszłości chciał zamawiać to dostępne są tutaj: http://t-rex-racing....log.php?item=39 - aktualnie same końcówki z tworzywa, mają poprawiony wygląd, i co najważniejsze, owiewek nie trzeba ciąć. Co więcej, nie znalazłem krytycznych opinii, a ludzie puszczali moto przy większych prędkościach i crashe idealnie robiły swoją robotę (w przeciwieństwie np. do LSLów) w wolnym czasie zrobię parę fotek jak wyglądają na moto.

 

1. Niestety podczas montowania crasha z prawej strony urwałem śrubę mocowania silnika w uchu na głębokości około 4cm... I klops... nie wiem jak się zabrać do wyciągnięcia reszty śruby, która na szczęście jest z otworem (bez tego to już całkiem byłoby prz....e). Wykrętaki będą rozpierały śrubę, z kolei wierceniem mogę spieprzyć gwint (nie wiadomo czy wiertło pójdzie centrycznie) Czy macie jakiś patent na takie śruby?

 

2. I ostatni problem z VTRą i najbardziej mnie trapiący. Strzelanie z wydechów (salwa niesamowita przy każdym puszczeniu manetki), słabe wkręcanie się na obroty (zamulanie) przy obrotach 1.5tys-3tyś. (Powyżej jest już normalnie) Strzelanie w gaźnik w zakresie tych obrotów. (czasami potrafi prychnąć zamiast się wkręcić i zgasnąć kiedy jest wysprzęglony, a w jeździe potrafi przerwać szarpnąć) Świece są trochę przypalone. Wydech jest akcesoryjny GPR'a. Przy regulacji gaźników znajomy zauważył, że TPS miał nieprawidłowe wartości, które poprawił, na poziom lekko przekraczający górną granicę, jednak problem nie zniknął. Na co byście stawiali?

Edytowane przez bosy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...