Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Bez kluczyka i bez włączonego zapłonu nic nie świeci,światła postojowego brak.Po włączeniu zapłonu świeci światło mijania lub drogowe zmiana jest.Kręce rozrucznikiem a światła świecą,przygasają tylko z obciążenia.Chiałem zapytać czy też tak macie w modelach poliftowych,nie powinno być tak że światło zapala się po uruchomieniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak jak mowi Yuby. tylko sie zastanawiam jaki sa wymogi kodeksu drogowego. czyzby motocykl nie musial posiadac swiatel postojowych? ( w sposob umozliwiajacy zostawienie motocykla na postojowkach bez kluczyka?) jak jest w innych nowszych moto? bo w mz moge wlaczyc postojowe i wyciagnac kluczyk.

 

powiedzcie mi czy zuzycie oleju w Firestormie (1Litr na 4tyś km) mieści sie w normie?

bo tyle dolałem juz oleju robiac dolewki.dodam ze starm sie utrzymywać poziom oleju przy górnej kresce w szkiełku,czyli maximum

ile wam zuzywa oleju??

zauwazylem ze w czasie ostatniego sezonu ubylo oleju od gornej do dolnej kreski . w czasie ok 4 tys km przy raczej spokojnj jezdzie. raczej bylem zaskoczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazylem ze w czasie ostatniego sezonu ubylo oleju od gornej do dolnej kreski . w czasie ok 4 tys km przy raczej spokojnj jezdzie. raczej bylem zaskoczony

mi w zeszłym sezonie w trybie tylko turystycznym na 5 tyś km zeżarł litr oleju przez cały sezon,ja uważam to za całkiem normalna rzecz.wcześniej miałem zx12 z 2005 roku i gdy go kupowałem miał 9tyśkm przebiegu ,wiec całkiem młody nie zmeczony silnik,i też przez 5 tyś km dolałem ok 1 litra oleju

nie uwierze w taka bajke ze ktos jezdzi cały sezon,nawinie kilka lub kilkanascie tyś kilometrów i nie dolewa w ogóle oleju.nie ma takiej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ubywa też 4-5tyś. km w sezonie od max do min 0,5l oleju motul 5100 15w50,też troche się martwiłem ale widzę że to spoko.W tym sezonie zaleje ipone 15,5 15w50 zobaczymy.co sądzicie

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ubywa też 4-5tyś. km w sezonie od max do min 0,5l oleju motul 5100 15w50

 

całkiem poprawnie

 

- ja w zasadzie przy 4tys. (bez katowania) dolałem to co miałem po wymianie czyli jakieś 0,1 - 0,2l

 

Podobno zaczyna ginąć olej jak wskazówka od obrotomierza często wchodzi na czerwone pole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Chcę wymienić sprężynki napinaczy rozrządu. Jak mocno je naciągnąć,jest to jakaś ilość obrotów czy mniej więcej tak jak te stare.Wiem na pewno że nie słabiej i czy przy wykonywaniu tej czynności muszę ustawiać wał na oznaczenia tak jak do regulacji zaworów. Moim zdaniem to chyba nie trzeba,to nie ma nic wspólnego łańcuszki przecież nie spadną. Apropo tych napinaczy nawet jeśli pęka sprężynka to i tak napinacz się nie cofa. Do awarii to chyba dochodzi jeśli użytkujemy motocykl z niesprawnym napinaczem który nam już nie podciągnie łańcuszka a to chyba można wcześniej coś zauważyć- usłyszeć.

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A propos napinaczy, ja ze względu na to, że osiągnąłem na swoim przeszło 40tkm, i z przedniego cylindra dochodziły stuki zmieniłem napinacze rozrządu. Jeden jest dobry więc jakby szanowna brać VTR potrzebowała to oddam za trunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...