Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem się już nie wypowiadać ale:

 

Motocykl VTR 1000 F potrafi zejśc poniżej 7 litrów!!!! Przechodziłem podobny problem-opisany także na forum, niestety nikt nie pomógł tylko szykany leciały. Zmieniłem zębatke tylna na 43 zęby z przodu pozostawiłem 16 i jest super. Motocykl przy ostrym dzidowaniu do 200km/h pali koło 8l/100km w trasie rekord mam 6,4l/100km. natomiast wczesniej, kiedy to mechanik wymienił mi łańcuch z zebatkami na 16przód i tył 41zebów motocykl nagle zaczal ledwo sie miescic w 10l po miescie i naprawde musialem sie starac. Na krajowej S7 miałem spalanie rzedu 9-9,5l/100km jadac do 140km/h, dodam ze wczesniej 6 bieg mogłem wrzucic dopiero przy 140km/h kiedy to obroty były w okolicach3800-4tys obr, teraz 6 bieg wbijam przy okolo 100km/h i obrotach rzedy 3300.

 

 

druga kwestia z pradami, także miałem problem-nikt tu nie pomógł kazali kupic nowy moto i aku za 800zł

okazało się że regulator wariował i raz ładował 12 czasem 13,8 a czasem nawet 15,5V az regulator się skonczył.

Kupiłem tani chiski z radiatorem ale sie grzeje, dołozyłem radiator aluminiowy za 6zł i posmarowałem pasta za 3ł do procesorów. nadal się grzeje ale mniej i zdecydowanie szybciej oddaje ciepło. Na starym regulatorze-jak wyłaczyłem moto to przez 10 dobre minut nie moglem go dotknąc - tak parzył, teraz jest goracy ale nie parzy i stygnie w ciagu 1-2min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SP2 ma wtrysk to i oszczednie może sobie dobrać skład mieszanki i dawkowanie. Kolega ma bmr r1200r i pali mu w trasie 4litry. Kumam że nasze Fki mają 1 litr i przestarzałe gaźniki ale 6,5 da się osiągnąc przy dobrym zestrojeniu motocykla. O zębatkach nic nie znalazłem w serwisówce tzn odnośnie ilości zebów a jakoś dziwnie wszyscy zalecaja 16na41zębów. A później dziwota że jednemu pali 10l a innemu 8 przy takich samych uwarunkowaniach np jezdzie 2kumpli na 2ch fire stromach na tej samej trasie.

 

 

Mam pytanie z innej beczki: czy ktoś z was rozwiercał fabryczne tłumiki od firestrom i co osiągnął? PROSZĘ o niekomentowanie typu: kup sobie uzywane Yosimury, oddaj do przerobienia itd.

 

Nie mam kasy na inne, a na fabrycznych tłumikach chodzi dosłownie jak quad a nie chce tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem się już nie wypowiadać ale:

 

Motocykl VTR 1000 F potrafi zejśc poniżej 7 litrów!!!! Przechodziłem podobny problem-opisany także na forum, niestety nikt nie pomógł tylko szykany leciały. Zmieniłem zębatke tylna na 43 zęby z przodu pozostawiłem 16 i jest super. Motocykl przy ostrym dzidowaniu do 200km/h pali koło 8l/100km w trasie rekord mam 6,4l/100km. natomiast wczesniej, kiedy to mechanik wymienił mi łańcuch z zebatkami na 16przód i tył 41zebów motocykl nagle zaczal ledwo sie miescic w 10l po miescie i naprawde musialem sie starac. Na krajowej S7 miałem spalanie rzedu 9-9,5l/100km jadac do 140km/h, dodam ze wczesniej 6 bieg mogłem wrzucic dopiero przy 140km/h kiedy to obroty były w okolicach3800-4tys obr, teraz 6 bieg wbijam przy okolo 100km/h i obrotach rzedy 3300.

 

 

druga kwestia z pradami, także miałem problem-nikt tu nie pomógł kazali kupic nowy moto i aku za 800zł

okazało się że regulator wariował i raz ładował 12 czasem 13,8 a czasem nawet 15,5V az regulator się skonczył.

Kupiłem tani chiski z radiatorem ale sie grzeje, dołozyłem radiator aluminiowy za 6zł i posmarowałem pasta za 3ł do procesorów. nadal się grzeje ale mniej i zdecydowanie szybciej oddaje ciepło. Na starym regulatorze-jak wyłaczyłem moto to przez 10 dobre minut nie moglem go dotknąc - tak parzył, teraz jest goracy ale nie parzy i stygnie w ciagu 1-2min

:biggrin: zawsze tak twierdzilem :) (co do spalania)

slyszalem firestorma na przerabianych oryginalach ( nie pamietam czy wiercone czy wyprute) i dzwiek byl calkiem w porzadku ale ostatnio go widzialem jednak na akcesoryjnych

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że akcesoryjne, sa lepsze niz wiercone ale jak się nie ma kasy to szuka się kompromisu. Mam kolege co sam dłubał przy tłumikach w yamaha fj 1200, tez mu gadali że pogorszy osiagi itd, a on na hamownie i pokazał wykresy i to 2 razy, bo raz je troche przerobil i rok pozniej znów, na chwile obecna ma w motocyklu z 1992roku czyli 20letnim lepsze parametry niż jak z fabryki wychodził bo koni ma 16 więcej i 6Nm. Mi nie zalezy na KM bo spokojnie latam odkąd żona i dziecko sie pojawiło, ale dzwięk quada wkurza mnie jak cholera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pewnością pomoże ale pytam czy ktoś z Was rozwiercał, czy samo rozwiercenie wiertłem coś da - pozytywnego? jeśli chodzi o dzwięk, za 2 tyg ruszam w Polske min na zlot do Giżycka i chciałbym się lepiej prezentować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wam coś powiem. Pobiłem chyba rekord spalania VTRki. Jechałem z JUNAKIEM z lat 70tych nad morze. Nie przekraczaliśmy 90 km/h i średnia spalania ok.5,5 ltr/100km.

 

Z innej beczki: nowy używany regulator spalony - latam na starym i czekam na przypływ gotówki coby zamontować RN05.

 

 

Z jeszcze innej beczki w trasie nad morze złapał nas deszczyk . Nagle moto przestało palić na 1gar, po chwili również na drugi . Obsechł, przestało padać, przejechałem 10km na jednym garze i ożył. Co powinienem zabezpieczyć, żeby nie reagował tak na wilgoć (cewki, moduł, ... ?)

Edytowane przez radomenes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki, moduł i fajki warto popsikać WD40 aby pozbyć się wilgoci, to ze przedni cylinder od ulewy zaczał przerywac lub sie wyłączył-zrozumiem, ale tylny? w Vce hmm, może styki masz kiepskie na cewkach, odkręć przeczyść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylny?

 

Na wolnych chodził na jednym - jak wyciągnąłem fajkę z przodu od razu gasł ... Posprawdzam i poczyszcze te styki. Choć od tylnego cylindra cewka jest pod płetwą więc w zasadzie nie powinno tam zamoknąć. A próbował ktoś już może zalepić cewkę silikonem ? lub zawinąć w coś szczelnie ?

 

Dodam, że faktycznie nie dziwiłbym się jakby padał ten z przodu, bo mam zrobionego nakeda i cewka w zasadzie jest na wierzchu, ale on pozwalał mi na dalsze przemieszczenie.

Edytowane przez radomenes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...