Skocz do zawartości

Jewon

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jewon

  • Urodziny 05/12/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jaworzno/Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VTR-1000f 98
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6266299

Osiągnięcia Jewon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. dzięki wielkie dawidwu już obadane 380mm od punktu do punktu i z lewej i z prawej strony co do odpalania?osobiście nigdy nie miałem problemów z odpalaniem,vtr-e mam już 3 zezony i 2 zimy za sobą (sam akumulator ma chyba z 6 lat),motocykl stoi w nieogrzewanym blaszaku i tylko wyciągam aku na zime,raz go tylko podładuje przez zime i jak zakładam akumulator powiedzmy w marcu-kwietniu to troche trzeba popiłować aż paliwo rozprowadzi sie w gaznikach i odpala bez problemu wyjątkiem jest tylko sytuacja sprzed 2 sezonów kiedy było tak:odpalam moto bez problemu,robie 200km na stacji gasze,tankuje i próbuje odpalić i ni huhu tylko cykanie przekaznika,powodem był upalony kabelek we wtyczce regulatora napiecia(która nawiasem mówiąc cała sie stopiła nie wiadomo dlaczego)i czasem stykał,czasem nie i to czasem powodowało problemy z ładowaniem akumulatora wtyczke wymieniłem ale regulator został zbadany,pomierzony i okazał się ok więc go zostawiłem i jeżdże na nim do dzisiaj bez jakich kolwiek problemów z odpalaniem i ładowaniem tak że wracając do pytania z posta wyżej nigdy nie miałem sytuacji jaką opisujesz nie licząc przypadku z regulatorem napięcia może akumulator już odchodzi na emeryture i mimo iż solidnie naładowany nie ma siły zakręcić już rozrusznikiem????????????? bo podobnie miałem pare lat temu z samochodem ładowałem akumulator całą noc po sprawdzeniu voltomierzem prąd ok a przy rozruchu obrócił 2-3 razy rozrusznikiem i zgon po zakupie nowej baterii problem znikł
  2. witam,z racji iż mam mega utrudniony dostęp do sprzęta przez zime mam prośbe.czy ktoś mógłby zmierzyć odległosc między punktamu mocujacymi tłumik?? na zdjeciu zaznaczone na czerwono http://postimg.org/image/sc6qzyqxb/ i czy moze ktoś wie czy ta odległość między punktami mocowania jest taka sama w roczniku 97 i pózniejszych rocznikach czy może jest różna?? z góry dzięki za pomoc ;)
  3. może to poprostu urok lampy z jedna żarówką H4??takie lampy zwłaszcza w starszych sprzętach nie powalają skutecznoscią u mnie jest podobnie jak u ciebie.rzadko mam okazje jazdy w nocy ale jakis czas temu mi sie zdarzyło i byłem przerażony.jazda po omacku podobnie miałem kiedys w thundercacie.pojedyńczy reflektor jedna zarówka H4 i w nocy był dramat z kolei inaczej sprawa sie miała w zx12,podwójna lampa,dwie zarówki i droga była oswietlona jak pas startowy przy lądowaniu samolotu :)
  4. tak wszystko co wypisałem dotyczy firestorma,własnie nigdzie nie pisało że chodzi o SP-1 ale też może kiedyś komus sie przyda
  5. Vector-wyczytane z serwisówki 448ml oleju na kazdą lagę poziom oleju w ladze od górnej krawedzi lagi do poziomu oleju-130mm sprawdz od razu czy aby spręzyny nie sa juz za bardzo sciśniete-jeśli mają mniej niż 303,7mm to trzeba pomyslec o wymianie pozdro w sumie juz wiesz ale zostanie dla zainteresowanych w przyszłości
  6. nie mam fotek jak to wyglada w ogonie bez siedzenia i plastiku zadupka i moto mam daleko wiec nie dam rady podejść i pstryknać ale posłuze sie kilkoma fotkami z neta zdjęcie nr1 http://pl.tinypic.com/r/1zvwqhw/8 zdjęcie nr2 http://pl.tinypic.com/r/2u9igzb/8 zdjęcie nr3 http://pl.tinypic.com/r/34ngx9d/8 więc,prowadnice zaznaczone na zdj nr1 na czerwono wsuwasz w profile stelaża oznaczone na zdj nr2 na czerwono skręcasz to w miejscu oznaczonym na zdj nr1 i nr2 na niebiesko oraz w miejscu oznaczonym na zdj nr1 i nr3 na żółto idealnie miesci się to w ogonie miedzy stelażem pasazera a lampą sposób mocowania taki jak wrzuciłes w linku bedzie jednak lepszy dla bagażnika lub jakiegoś kufra bo ma tę rurke podtrzymujacą na zdj z Twojego linka z nr1 i te kształtki nr2 żeby sie gdzies złapać do ogona
  7. tylko pytanie jeszcze do czego te ruruki przykręcić??czy na swoim stelażu pomocniczym masz takie dokrecane zakończenie jak to na zdjeciu z aukcji do którego przykrecony jest czarny uchwyt jak nie to cieżko bedzie sie do czegos tam złapać
  8. http://allegro.pl/honda-vtr-1000f-firestorm-uchwyt-pasazera-i4022969894.html mam cos takiego,uchwyt dla pasażera,dokrecany do stelaża pomocniczego mozesz sobie cos do tego dospawać za 6 dyszek jak w aukcji tak to wyglada http://pl.tinypic.com/r/2qlwcd5/8
  9. ten sezon przelatałem na motulu 5100 10w40 4tyś km zrobiłem i z pozycji w szkiełku max ubyło do połowy szkiełka,zaznaczam że jazda turystyczna,sezon wcześniej na castrolu gps 10w40 5 tyś w sezonie zrobiłem równiez tryb turystyczny i przez sezon dolewek w sumie zrobiłem 1litr
  10. a przeszłość moto znajoma??ja teraz przed sezonem dla spokoju zrobiłem czyszczenie-synchronizacja gazników plus regulacja składu mieszanki (bo stare swiece za bardzo wypalone były),świece,luzy zaworowe,filtr powietrza no i jeszcze cała mase innych rzeczy, też radze zacząć od zestawu gazniki-swiece-luzy zaworowe.na pewno nie zaszkodzi.moze to byc tez cos od strony rozrzadu??moze przeskoczył rozrzad o jeden lub pare ząbków stąd to cykanie??sprawdz napinacze łańcuszka rozrządu.może sprężynki wyzionęły ducha.ja teraz tez dla spokoju wymieniłem sprezynki w napinaczach z płytkami zaworowymi to taka sprawa że musisz sprawdzic w serwisuwce jakie sa tolerancje dla luzów i dobierac płytki o odpowiedniej grubosci.zapewne nie masz żadnych płytek to bedziesz musiał zamówić odpowiednie,chociaz czasem potrzeba tak nietypowy wymiar ze nowych takich nie ma trzeba dzwonic po ludziach i pytac załatwiać używki.a jaki przebieg i rocznik sprzęta?bo w mojej prz 45tyś km okazało się ze w drugim cylindrze wszystkie luzy w normie a pierwszym cylindrze dwie płytki trzeba było wymienić
  11. czy mozna zamienic spręzynke w napinaczu rozrządu na na jakąś z innego modelu hondy??
  12. mi w zeszłym sezonie w trybie tylko turystycznym na 5 tyś km zeżarł litr oleju przez cały sezon,ja uważam to za całkiem normalna rzecz.wcześniej miałem zx12 z 2005 roku i gdy go kupowałem miał 9tyśkm przebiegu ,wiec całkiem młody nie zmeczony silnik,i też przez 5 tyś km dolałem ok 1 litra oleju nie uwierze w taka bajke ze ktos jezdzi cały sezon,nawinie kilka lub kilkanascie tyś kilometrów i nie dolewa w ogóle oleju.nie ma takiej opcji.
  13. ale zapalaja sie od razu w chwili wcisniecia guziczka startera?i rozrusznik kręci z włączonymi światłami??u mnie właczały się ale z 1-2 sekundowa zwłoką jak juz silnik chodził.i to jest logiczne,piłowanie rozrusznika z właczonymi swiatłami to bezsensowne rozwiazanie
  14. Vector to wiadomo ale chyba chodzi o to ze po przekręceniu kluczyka w stacyjce,jeszcze przed zakreceniem rozrusznikiem świeca mu sie już światła,jesli tak jest to troche lipa odpalanie na właczonych swiatłach tez tak miałem w poprzednim moto ze nie było wyłącznika od swiateł ale światła sie zapalały same ale własnie dopiero jak moto odpalił wg mnie nie powinno tak być.światła powinny załączyć sie dopiero po odpaleniu motocykla
  15. powiedzcie mi czy zuzycie oleju w Firestormie (1Litr na 4tyś km) mieści sie w normie? bo tyle dolałem juz oleju robiac dolewki.dodam ze starm sie utrzymywać poziom oleju przy górnej kresce w szkiełku,czyli maximum ile wam zuzywa oleju??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...