Dav!doV Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Na szybkiego podlacze sie pod temat. Co poniektorzy wspomnieli, ze moze to byc wina nierozgrzanych opon. Jak dlugo rozgrzewacie opony? Czy macie jakis sposob by sprawdzic czy opony sa prawidlowo rozgrzane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Przód to stary Metzeler Roadtec, a tył nowa Maxxis Promaxx. Kurde myślałem że będzie taniej z tym remontem a to wcale nie jest tak różowo jak na moje finanse Magik nie idź w moje ślady i nie śmigaj na starych parchach. Przez zimę te 450-500zł na nowe Maxxisy odłozysz. Krzywer przeciez ma z tylu maxxisy, z przodu shinko i na kolano schodzi... Grunt to zeby byla swieza. Co do remontu - sprawdz te lagi, ale jestem przekonany ze sa krzywe. Jakbys mial jakies pytania odnosnie mechaniki to wal na PW. Pozdro Na szybkiego podlacze sie pod temat. Co poniektorzy wspomnieli, ze moze to byc wina nierozgrzanych opon. Jak dlugo rozgrzewacie opony? Czy macie jakis sposob by sprawdzic czy opony sa prawidlowo rozgrzane ? To nie jest kwestia rozgrzanych opon, tylko starych. W moim przypadku opony sa rozgrzane po ok. 15-20km. (jak mialem slick z przodu to nie trzeba bylo go wogole rozgrzewac) Mozesz sprawdzic reka czy sa cieple. Ps. nawet zimne swieze opony sa lepsze niz stare a cieple... Edytowane 26 Września 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 To skoro stare takie straszne czemu wcześniej się nie wyglebił. Stare opony mogły pomóc w tej glebie ale bez przesady...zimny asfalt, na zdjęciu widać że brudny(ktoś zwrócił uwagę że to jeszcze nie jest ostateczna warstwa asfaltu), z przodu opona sportowo turystyczna raczej nie z gatunku przyczepnych i do TEGO stara to się zgodze a nie że stara opona to się przewrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 pewnie tym razem szczescia zabrakło - przecież nowy tył trzymał - mimo kiepskiej nawierzchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Mam takie pytanie bo moze ja cos nie rozumiem, ale jaka jest logika wymieniania najpierw opony tylnej a pozniej przedniej? Z poslizgu tylu w zakrecie idzie sie jakims slidem wybronic a z poslizgu przodu to tylko patrzec jak sie leci.. Czy sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 pewnie tym razem szczescia zabrakło - przecież nowy tył trzymał - mimo kiepskiej nawierzchni Ale tył ma większą powierzchnię styku z asfaltem więc jak nie przeszarżujesz z gazem to naogół pierwszy przód puści. Poza tym co do wieku to można porównywać jeżeli przód i tył to te same opony,bo wiadomo że np. D205 puści szybciej niż chociażby Qualifier itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Witam. Miałem nadzieję, że nigdy nie przyjdzie mi tutaj napisać o swoich "wyczynach" ale jednak dołączyłem do grupy motocyklistów co już leżeli. Trzymaj sie Majkiel, duzo pogody ducha :) Ja w zeszly piatek zostalem zepchniety przez busa do rowu... tez sezon zakonczylem :( Najwazniejsze ze cali jestesmy :) Ja poobojany jak ulegalka :) Ale coz... zycie.... teraz walka z OC sprawcy :/ Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Zla technika bierzesz zakrety. To byl powod uslizgu m.in. Dwa - nie rob tego na tym motorze. To nie jest motor sportowy. Jak juz chcesz zamykac opony kup sobie choppera z nie za szeroka opona przednia i dobra, szeroka tylna profilowana opona z tylu. Albo kup sobie po prostu sporta i naucz sie teorii. Masz kosztowna lekcje a jednak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Zla technika bierzesz zakrety. To byl powod uslizgu m.in. Dwa - nie rob tego na tym motorze. To nie jest motor sportowy. Jak juz chcesz zamykac opony kup sobie choppera z nie za szeroka opona przednia i dobra, szeroka tylna profilowana opona z tylu. Albo kup sobie po prostu sporta i naucz sie teorii. Masz kosztowna lekcje a jednak masz. Uahahahahahahahaha :biggrin: Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Hondzie - drugi Rossi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ostatnio przyjechałem do Wrocławia gs500 zakupionym przez moją dziewczynę, miał oponki z 2002 roku i na zakręcie dupa mi uciekła, na suchym asfalcie. A to tylko 46 koni. Przód też się ślizgał jak nieszczęscie. Możliwe ze masz racje, ale różnica pomiędzy starymi a nowymi oponami jest bardzo duża, sam bylem zaskoczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Może ze starymi oponami problem w tym że są to opony które najczęściej: -nawet jako nowe są twarde dlatego tyle lat wytrzymały -nikt ich nie chciał kupić przez tyle lat bo nie są zbyt dobre :) A potem ktoś je kupuje i zadowolony że ma za 100zł oponę która ma tyle bieżnika :) Edytowane 27 Września 2010 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Czy Ty jesteś instruktorem techniki jazdy, czy zwyczajnie masz nasrane w głowie? To przeciez Hondzia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Jak juz chcesz zamykac opony kup sobie choppera z nie za szeroka opona przednia i dobra, szeroka tylna profilowana opona z tylu. Stary dzieki bardzo !!! :buttrock: Nie wiem gdzie blad zrobilem, ale schodzac juz na kolano, nagle uslyszalem zgrzyl mojego podestu, pozniej gmola a na koncu wydechow ... :eek: Acha .... z tylu mam tylko 160 .. moze to dlatego ze nie jest za szeroka ? :icon_rolleyes: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Dzięki wszystkim za słowa otuchy. Odkręciłem dzisiaj czachę, stelaż elegancko pogięty, lagi wyglądają na proste. Najpierw kupię nową oponę i felgę żeby sprawdzić czy będzie prosto jechał. Owiewkę przy odrobinie szczęścia i umiejętności da radę złożyć do kupy. Silnik zakręcił aczkolwiek chodzi jak traktor i pali się kontrolka oleju. Wyszukałem w internecie żeby na chwilę popuścić filtr oleju aby zleciało go trochę i wtedy wszystko wróci do normy. Elektryka działa w 100%. Jestem dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.