Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

co kazdy to inna teoria , potem wpada 12 latek na morwaki i loi dupe panigale/s1000rr/zx10r , a on ma tylko 50 kuni.....

 

Szramer,

 

jak sie ma 12 lat, to cos takiego jak myslenie o ewentualnej glebie podczas jazdy czy o skutkach wypadku nie istnieje. Jest sie miszczem a wszyscy inni bez wzgledu na wiek i doswiadczenie to leszcze. ( Zobacz jak jezdzil Rossi przed swoim wypadkiem, a jak po wypadku, do konca sie jeszcze nie zrestaurowal ).

 

Malolat zna wiec tylko dwie pozycje manetki

 

1. on

 

2 off

 

czyli zero i jeden :icon_mrgreen:

 

Zobaczysz zreszta jak sam bedziesz jezdzil za 10 czy 15 lat. :icon_mrgreen:

 

Tu macie przykład docierania(break in) zx6r 636 2013 - manual kawasaki mówi żeby trzymać się do 6 tyś obrotów....:

 

Kiepski przyklad jezeli wbrew instrukcji zaczyna sie jazde od 8 000 rpm.

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zobaczysz zreszta jak sam bedziesz jezdzil za 10 czy 15 lat. :icon_mrgreen:

 

 

 

 

:crossy:

spoko maja formula senior czyli +40 , bede dalej z tymi kumplami zapier*alal i oduzal sie po , a ci 12 latkowie co mi dupe loja na gp motocyklach beda juz w WSBK :cool:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shramer, jak oglądam sobie filmy z Waszego Wera Racing oraz inne amatorskie formuły i patrzę jak się tam ludzie bawią i jakie mają do tego podejście, to łezka się w oku kręci :) , pięknie macie w Stanach pod tym względem.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tak bawilem w zeszly dlugi weekend :

http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=50372

piatkowa praktyka wsrod elity wera i ama , a sobote chilling na hot pit z banka paliwa i zapasowymi kolami

od taka kameralna imprezka na florydzie polaczona z bezstresowymi wyscigami pozasezonowymi i duza iloscia alkoholu w polswiadku wyscigowym

a moglem w domu siedziec i jesc indyka... :laugh:

jak widac mozna miec funa na ninji 250 , ba nawet na 2giej pozycji jechala 125cc z gp , ale 5min przed koncem 4h wyscigu egzplozja silnika nastapila , fajnie sie obserwuje walke setki z 600ss :cool:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, to, ze Ty sie z tym zgadzasz, nie znaczy, ze ja sie z tym zgadzam. 3/4 obrotow to definitywnie za duzo. Osobiscie krece do polowy. W zaleznosci od przebiegu manetka odkrecana jest coraz szybciej.

 

:crossy:

 

Wybacz Kaes, ale w kwestii mechaniki Adam M. jest dla mnie większym autorytetem niż Ty :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz Kaes, ale w kwestii mechaniki Adam M. jest dla mnie większym autorytetem niż Ty :D

 

I bardzo bobrze, bo jest wiekszym autorytetem niz ja. Adam bedzie docieral swoj sprzet tak jak on uzna za stosowne a ja bede docieral tak jak ja uwazam za stosowne.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ks-rider, Janusz Oskaldowicz jest pare lat starszy od ciebie, brzuszek tez ma (kto nie ma brzucha podobno kiepsko rucha) i jakos nie marudzil chyba zza wiele jak latal tym w SBK, czym tam STK1000, łorewa. probujesz powiedziec ludziom o wlasciwosciach podwozia podczas spacerowej jazdy autobanem czy przejazdu przez zawalone rondo? men, to nie skuter. zeby cos powiedziec o tym sprzecie, szczegolnie o zawieszeniu, to trzeba troche sie odpychac, a nie mieknac przy 230. wiem, ze zycie jest ciezkie, ale w polsce ludzie radza sobie z zamykaniem szafy tym wytworem niemieckiej mysli technicznej. lekko nie ma, bo w warszawie w gestym ruchu ciezko powyzej 200 sie lata, ale jakos to idzie.

 

Wracajac do tematu - produkt ma swoje wady, czesc pewnie wynika z chorob wieku dzieciecego, natomiast najpowazniejsze dolegliwosci zwiazane z padajacymi silnikami moim zdaniem ciezko jednoznacznie sklasyfikowac. Powodem jest moc. w momencie premiery i teraz w sumie tez s1000rr ma srednio 20 lub ponad 20 km na kole wiecej. to musi miec swoja cene. japonia dlugo jeszcze nie bedzie w stanie dac adekwatnej odpowiedzi w postaci seryjnego silnika na poziomie bmw ze wzgledu na kryzys, wysoki kurs jena itd, ducati dalo dupy straszliwie z panigale, wiec cala nadzieja, hmmm, nie ma nadziei :) jak cos zapie**ala to musi sie psuc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Szramer, idz glaszcz manete w swoim indy. u nas nie ma kawasaki bo jest gowniany importer :) ale ducati - najwiekszy potencjalny rywal s1000rr poki co znajduje sie na poziomie "porazki dekady". brak mocy, calkowita dezintegracja sprzeta podczas jakichkolwiek kozlow i ogolne niedopracowanie konstrukcji :D w polsce kilka osob mialo jezdzic 1199 w 2012 i raczej szybko sie wycofali, bo nawet seryjne japonce krecily z miejsca kilka sekund lepsze czasy na okrazeniu.

 

JAK ZYC, PREMIERZE? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

he he no to mnie nastraszyliscie z tymi wybuchajacymi silnikami :)

NO nic bede musial jezdzic po POznaniu troche wolniej niz zakladalem :)

 

Moim skromnym zdaniem , odnosnie wyzszosci jednego sprzeta nad drugim w klasie motocykli supersportowych w sensie mocy to biorac pod uwage te same roczniki to ja uwazam ze po ulicy wszystkie lataja bardzo podobnie i roznice sa minimalne, przy zwyklym uzytkowaniu nie zauwazalne .

Wiadomo ze jedne maja lepsze hamulce od innych czy bardziej lub mniej komfortowe zawieszenie ale generalnie na ulice to sie kupuje co sie komu podoba fizycznie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

- O co kaman z wymianą napinacza rozrządu, i czy dotyczył tylko 2010roku?


napinacz ma wadę -często po uruchomieniu przez kilka sekund łańcuszek grzechocze (bardzo podobna wada jak w CBR F2/F3 ) ale nie wiem czy dotyczy to tylko rocznika 2010

- Czy faktycznie seryjny amor skrętu to lipa jak w Kawasaki Zx10R

wg mnie jest bardzo dobry ale to bardzo subiektywne zdanie

- Czemu często w ogłoszeniach piszą, odblokowany tryb Slick

kontrola trakcji ma 4 tryby . standardowo dostępne są trzy . Żaden z tych trybów gumę stopala i inne wygłupy dopiero odblokowanie trybu slick na to pozwala (ja nie odblokowywałem bo jakoś mnie nie bawią takie ewolucje )

Co do konsekwencji wywalenia kata się nie wypowiadam bo nie wiem - u mnie jest pełna seria

zawiasu też nie zmieniałem bo jak dla mnie w zupełności wystarcza . trochę tylko usztywniłem

Ps MOŻLIWE ze moja będzie do sprzedania :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...